موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه اینستا را از حالت تجاری خارج کنیم

چگونه اینستا را از حالت تجاری خارج کنیم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 21 آبان 1399 ساعت 20:10

اگر قبلا پیج اینستاگرام خود را به حالت بیزینس (اینستاگرام تجاری) در آورده اید و حالا به هر دلیلی احساس میکنید نیاز به بازگرداندن اکانت خود به حالت معمولی (اینستاگرام شخصی) دارید اما تردید دارید، پیشنهاد میکنیم این مطلب را از دست ندهید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

پس از مدتی از انتشار مطلب چگونه صفحه تجاری اینستاگرام بسازیم؟ بازخورد‌های مثبت زیادی از کاربرانمان گرفتیم. اما در طرفی دیگر تعدادی از کاربران معتقد بودند تبدیل اکانت شخصی اینستاگرام به اکانت تجاری یا بیزینسی باعث ریزش لایک ها یا کامنت ها یا بازدید پست هایشان شده است. طی این مدت رفته رفته تعداد این اشخاص بیشتر شد تا ما بر آن شدیم که مقاله‌ای راجع به برگرداندن پروفایل های تجاری به پروفایل های شخصی بنویسیم.

لازم به ذکر است محدودیتی در تعداد تجاری سازی و بازگردانی آن به پروفایل شخصی وجود ندارد. اما هربار آمار ها و نتایج آنالیز قبلی پاک شده و مجدداً آنالیز از نو آغاز میشود.

تـــوجــه: درصورت بیزینسی یا تجاری بودن یک اکانت اینستاگرام، امکان پرایوت کردن آن  وجود ندارد!

مشکلات پیش آمده برای کاربران پس از تبدیل اکانت شخصی به پیج بیزینسی اینستاگرام

عمده مشکلات مدیران صفحات اینستاگرام پس از تبدیل اکانتشان به پروفایل تجاری موارد زیر بود:

  • کاهش تعداد بازدید پست ها تا ۴۰ درصد نسبت به قبل از تغییر پروفایل
  • بعضی از فالورهایشان (دنبال کنندگان) گزارش کرده اند که مطالب اینستاگرامی آنها دیگر در صفحه خانه (Feed) برای نمایش داده نمیشود و برای دیدن مطالب آنها باید مستقیما به صفحه اینستاگرام آن‌ها مراجعه کنند.
  • کاهش میزان کلیک بر روی لینک موجود در بایو پروفایل (احتمالا به دلیل شلوغ شدن بخش بالایی صفحه)
  • افزایش ناگهانی تعداد کامنت های اسپم و حمله ربات های جذب فالور به بخش نظرات پست ها
  • کاهش تعداد کامنت ها و لایک ها
  • ریزش فالوور ها پس از تبدیل به پروفایل تجاری (این مشکل بیشتر برای اشخاصی که در پروفایلشان مطالب شخصی قرار میدادند دیده میشد. احتمالا کاربران پس از مشاهده بخش‌های اضافه شده به بالای پروفایل آن‌ها تصور میکردند وارد یک صفحه کاری شده اند و اقدام به آنفالو پروفایل میکردند.)
  • کاهش سرعت جذب فالور پیج های بزرگ‌تر (شخصی که قبلا در روز حدود ۵۰۰ فالور جذب میکرد پس از تبدیل صفحه اش به صفحه تجاری، با افت حدود ۵۰ درصدی نرخ جذب فالور رو به رو شد!)

چگونه پیج اینستاگرام خود را از حالت بیزینس تجاری خارج کنیم و به حالت عادی (پروفایل شخصی) برگردانیم؟

تـــوجــه: بسیاری از کاربران پس از برگرداندن پروفایل تجاری شان به پروفایل شخصی، تغییری مشاهده نکردند! پس لزوماً برگرداندن پروفایل تجاری به پروفایل شخصی نمیتواند چاره مشکلات بالا باشد. شاید باید جای دیگری به دنبال مشکلتان بگردید.

در بعضی موارد ممکن است اینستاگرام برای خارج کردن اکانت شما از حالت بیزینسی نیاز به گرفتن تایید از فیسبوک داشته باشد. پیشناد میکنیم قبل از شروع پروسه خارج شدن از اکانت تجاری، تحریم شکن خود را روشن کنید.

۱- بر روی علامت آدمک در پایین صفحه، سمت راست کلیک کنید تا وارد صفحه پروفایل شوید، سپس بر روی علامت سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید تا به بخش تنظیمات پروفایل بروید.

1-Instagram-Profile.jpg

۲-سپس بر روی دکمه Switch Back to Personal Account در میانه صفحه کلید کنید.

2-Instagram-Settings.jpg

۳- از شما پرسیده می‌شود که آیا مطمئن هستید که قصد برگرداندن پروفایل تجاری‌تان به پروفایل شخصی دارید؟ بر روی Switch Back کلیک کنید.

3-Business-Confrimation.jpg

۴- پس از مشاهده پاپ‌آپ Switched to Personal Account پروفایل شما با موفقیت از حالت تجاری خارج شده است.

4-Business-Confrimed.jpg

امیدواریم با این آموزش تونسته باشید پیج اینستاگرامتون رو از حالی بیزینسی یا تجاری با موفقیت خارج کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر