موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نرم افزار طراحی لوگو logo maker 101

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 29 شهریور 1398 ساعت 13:05

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL
  • 394289 بازدید
  • شنبه، 10 فروردين ماه، 1392

stars-5.png

دانلود نرم افزار طراحی لوگو

LogoMaker 4

LogoMaker_a.jpg

طراحی لوگو علاوه بر نیاز به تسلط به نرم افزارهای گرافیکی، احتیاج به ذوق و سلیقه هنری هم دارد. به غیر از اینها لوگو باید آنقدر هوشمندانه طراحی شود که هم در ذهن مخاطبان بماند و هم منظور و هدف لوگو را برساند. به همین دلیل هم هست که کمپانی های بزرگ هزینه زیادی برای طراحی لوگوهای حرفه ای صرف میکنند.

اما در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که مخصوص طراحی آرم و لوگو بوده و دارای هزاران تصویر آماده برای استفاده در لوگو است.

نرم افزار LogoMaker بدون شک یکی از بهترین ابزارها برای طراحی و ساخت لوگو میباشد. با کمک این نرم افزار و بدون نیاز به دانش فنی یا هنری، میتوانید لوگوهای کاملا حرفه ای برای خودتان یا دیگران طراحی کنید.


Tel_Support_DL.png

LogoMaker_b.jpg

در این نرم افزار تصاویر آماده به صورت دسته بندی شده در موضوعات مختلف قرار دارند. سپس شما میتوانید با ترکیب این تصاویر و استفاده از خلاقیت خودتان، یک لوگوی شیک و جدید بسازید. تصاویر موجود در این نرم افزار به صورت وکتور (Vector) بوده و قابلیت بزرگنمایی در هر اندازه ای را دارند. بنابر این برای چاپ هم مناسب میباشند.

بعد از طراحی لوگوی مورد نظر با این نرم افزار، میتوانید آن را در فرمت های تصویری مختلف ذخیره کنید. لوگوی نهایی را میتوانید در سایر نرم افزارهای گرافیکی (مثل فتوشاپ یا کورل) باز کرده و روی پوستر یا کارت ویزیت درج کنید. این نرم افزار برای طراحی لوگوی شرکت، لوگوی سایت، و انواع آرم های تجاری و صنعتی کاملا مناسب است.

علاوه بر تصاویر آماده، اشکال هندسی مختلف نیز در نرم افزار LogoMaker قرار دارد. که میتوانید با تغییر رنگ و زاویه از آنها برای طراحی آرم یا لوگو استفاده کنید.

نسخه جدید نرم افزار حرفه ای طراحی لوگو، LogoMaker 4 را دانلود کنید:

icon_disk.gifدانلود با حجم 368 مگابایت

(به همراه راهنمای فارسی برای نصب و فعال سازی نرم افزار)

Tel_Support_V.png

( 21 کامنت - مشاهده کامنت ها )

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 

سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (21)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر