سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه بازاریابی بیمه عمر پاسارگاد

نحوه بازاریابی بیمه عمر پاسارگاد

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 01 مهر 1398 ساعت 17:14

پیش از شروع به مطالعه ” سه نکته کاربردی در فروش بیمه عمر پاسارگاد ” حتما این ویدیو را مشاهده فرمایید تا کاملا در جریان این آموزش کاربردی قرار بگیرید:

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

نکته: مطالب ارایه شده صرفا مخصوص نمایندگان فروش بیمه عمر پاسارگاد نیست، هر نماینده بیمه تازه نفس می تواند بهترین بهره را از این آموزه را ببرد، اگر روی ساختن یک پورتفوی میلیاردی را در سر دارد.

طی این چند مدت دوستان بسیار زیادی سوالاتی را درباره فروش بیمه عمر پاسارگاد از بنده پرسیده اند که پاسخ به آنها می تواند روی کارمزد دریافتی آنها تاثیر بسیاری بگذارد. مواردی که افراد با سابقه در فروش بیمه عمر پاسارگاد به سختی و با آزمون و خطا به آنها دست یافته اند. ایکاش روز اول فردی آنها را با ما در میان می گذاشت. پس حالا از شما تقاضا دارم چند دقیقه وقت خود را خالی کنید و برای موفقیت بیشتر خود در فروش بیمه عمر پاسارگاد این مقاله را مطالعه کرده و به سوالات و تمرینات مطرح شده پاسخ دهید.

ایکاش روز اول به ما گفته بودند …

امروز می خوام مهم ترین نکاتی را بازگو کنم که در زمینه فروش بیمه عمر پاسارگاد سامان و بسیار ساده و کاربردی هستند. نکته هایی که در این چند ساله تجربه کرده ام و از اساتید دیگر یاد گرفته ام. مجموعه این تجارب و بقیه مطالبی که در وب سایت درارتباطیم به اشتراک می گذارم باعث شده که به پرتفوی شش میلیاردی در زمینه بیمه عمر دست پیدا کنم. پس برای شما هم راهگشا خواهند بود.

گوش دادن به نسخه صوتی مقاله

دانلود PDF مقاله

نکات اصلی فروش بیمه عمر پاسارگاد و سایر شرکت های بیمه خصوصی

ما پیش از این، در مقاله ای به طور خاص درباره اینکهچرا بازاریابی بیمه عمررا پیشنهاد می دهیم توضیح دادیم و مزایای مختلف این شغل را بررسی کردیم. زیرا هر فردی که فروش بیمه عمر پاسارگاد را انتخاب کرده است باید بتواند از انتخاب خود دفاع کند.

همچنین در مقاله ای دیگر از جنبه های مختلف، آینده کار فروش بیمه عمر صحبتم نمودیم تا به شما نشان دهیم به خاطر اینکه کار فروش بیمه عمر پاسارگاد را انتخاب نموده اید آینده شغلی درخشانی دارید. اگر تازه به جمع ما اضافه شده اید پیشنهاد می کنم حتما سایر مقاله های وب سایت درارتباطیم را مطالعه بفرمایید.

حال می خواهم به ذکر نکاتی ضروری درباره فروش بیمه عمر پاسارگاد بپردازیم. اینجا مسایلی خارج از مباحث مرسوم در کلاس های تکنیک های فروش و روش های مذاکره را برای شما آماده کرده ام که به نظرم با یادآوری آنها نتایج بهتری را در فروش بیمه عمر پاسارگاد بدست خواهید آورد.

در ضمن باید عرض کنم که نکات مطرح شده را به صورت خلاصه بیان خواهم کرد و در مقالات دیگر به هر کدام از موارد مهم عمق خواهم داد. زیرا ممکن است بحث از حوصله سایر خوانندگان خارج شود. اما در تمام قسمت های این مقاله سرنخ هایی را می دهم که پیگیری هر کدام می تواند کارمزدتان را بیش از قبل ارتقا دهد. پس با ما همراه باشید:

چرا فروش بیمه عمر پاسارگاد

  • فکر می کنید که چقدر کار خود و محصول خود را می شناسید؟
  • به نظرتان آیا پاسخ شما روی میزان کارمزد دریافتی شما تاثیر می گذارد؟

تجربه برترین های این صنعت نشان داده است که میزان موفقیت افراد در فروش بیمه عمر پاسارگاد به طول پاسخی است می توانند به این سوال بنیادین بدهند.

تقریبا ۳۰ شرکت بیمه در کشورمان فعالیت دارند و تقریبا در سبد تمام آنها بیمه نامه عمر به چشم می خورد. اما چه شده که شما فروش بیمه عمر پاسارگاد را انتخاب کرده اید. شاید ساده به نظر برسد اما تجربه ما نشان داده است اگر پاسخ این سوال را به روشنی ندانید دیر یا زود به در بسته خواهید خورد.

فردی که تصمیم گرفته کارمزد بالایی از فروش بیمه عمر پاسارگاد بدست بیاورد باید در نظر داشته باشد که فقط یک بار بررسی این سوال کافی نیست. زیرا با وجود پیشرفت های صورت گرفته در صنعت بیمه کشورمان روز به روز شرکت های بیمه مختلف نوآوری های جدیدی را رونمایی می کنند. پس ممکن است برتری های امروز شرکت بیمه شما بعد از مدت زمانی یک ویژگی عادی باشد یا اینکه مواردی را شرکت بیمه شما به محصول خود اضافه کرده باشد که شما از آن بی خبر باشید.

پنج سوال کلیدی

حال می خواهم این پنج سوال کلیدی را درباره فروش بیمه عمر پاسارگاد به عنوان تمرین پاسخ دهید و پاسخ خود را با همکارانتان به اشتراک بگذارید:

۱. مزایای شرکت بیمه شما نسبت به بقیه شرکت ها چیست؟

۲. مزایای کلی بیمه عمر شرکت شما نسبت به بقیه شرکت ها چیست؟

۳. بیمه عمر شرکت شما چه پوشش های بیشتری نسبت به بقیه شرکت ها دارد؟

۴. چرا به مشتریان خود بیمه عمر این شرکت را پیشنهاد می دهید؟

۵. شما از فروش بیمه عمر این شرکت چه منفعتی می برید؟

ساده از کنار این سوالات رد نشوید. اول آنچه که حالا در سر دارید را یادداشت کنید. سپس به سراغ گوگل بروید و این سوالات را از او بپرسید. حال نتیجه بررسی های خود را با همکارانتان به اشتراک بگذارید. و بعد به سراغ مدیر فروش و سرپرستتان بروید و نظر ایشان را درباره این سوالات بپرسید.

حال چقدر پاسخ دارید؟ دو صفحه؟ سه صفحه؟

اگر دقت کنید می بینید هر کدام از برترین افرادی که در زمینه فروش بیمه عمر پاسارگاد سراغ دارید یک کتاب در این باره نوشته اند. به همین دلیل است که کارمزدهای بسیار بالایی دریافت می کنند.

حالا شما نیز که به اندازه کافی پاسخ سوالات کلیدی را می دانید زمانی که برای فروش بیمه عمر پاسارگاد اقدام می کنید در مقابل مشتریان خود سربلند هستید.

از شما می خواهم پاسخ خود را در پایین این صفحه با سایر همکاران خود به اشتراک بگذارید.

هر پاسخ ۵ امتیاز ویژه!

مردم از شنیدن کلمه بیمه متنفرند

اگر مدتی هست که کار خود را در زمینه فروش بیمه عمر پاسارگاد شروع کرده باشید حتما به این واقعیت رسیده اید که مردم واقعا از شنیدن کلمه بیمه متنفرند. یعنی به محض اینکه از شما می شنوند که به خاطر فروش بیمه عمر پاسارگاد آمده اید، یا اینکه حتی اگر فقط بگویید از طرف بیمه هستید هم نگاهشان کج می شود و انگار دیگر نمی خواهند شما را ببینند.

جالب است بدانید که این واقعیت فقط مختص ایران نیست و در سراسر دنیا همین مساله در جریان است. در یکی از سخنرانی های آقای فرنک فرنس نفر چهارم فروش بیمه عمر دنیا شنیدم که می گفتند بیمه کسل کننده ترین کلمه دنیاست و اگر می خواهید فردی از هم صحبتی با شما پشیمان شود حتما در اول مکالمه بگویید که فروشنده بیمه هستید.

منظورم این است که اگر حس می کنید در زمان فروش بیمه عمر پاسارگاد وقتی نام بیمه را می آورید دیگران ناراحت می شوند این طبیعی است. اولا ایراد از شما نیست. دوما ایراد از طرف مقابل هم نیست. و سوم این که برای این مساله راهکار وجود دارد.

می خواهم بگویم مهم نیست چقدر شرکت شما فوق العاده است، چقدر محصول شما عالی است و چقدر شما می توانید حرفه ای بیمه را توضیح دهید، اگر با کلمه بیمه شروع کنید دیگر به حرف شما گوش نخواهند داد.

پیشنهاد تحریریه :‌ دو قاتل اصلی تبلیغات بیمه + ارایه سه تکینیک قطعی ( حضوری و مجازی)

پس راه حل چیست؟

هنگام فروش بیمه عمر پاسارگاد همیشه یادتان باشد، آدم ها از شما بیمه نمی خرند، آنها راه حل مسایل شان را از شما می خرند. یعنی که آدم ها به دنبال بیمه عمر بازنشستگی نیستند، دنبال یک پس انداز امن برای دوران بازنشستگی خود هستند. آدم ها به دنبال بیمه عمر آتیه فرزندان نیستند، آنها دنبال یک اندوخته برای تامین هزینه های شروع زندگی فرزندانشان هستند.

آدم ها علاقه ای به شنیدن بیمه عمر و ویژگی های آن ندارند، اما همه دوست دارند مشکلاتشان را برای سایرین تعریف کنند و از آنها راه حل بپرسند. ( جلوتر درباره این مساله بیشتر توضیح خواهم داد.)

پس به جای اینکه به قصد فروش بیمه عمر پاسارگاد به سراغ افراد بروید و بگویید که می خوام بیمه عمر به شما معرفی کنم، بهتر است بگویید که می خواهم یک راه حل مناسب برای امنیت دوران بازنشستگی معرفی کنم، می خوام یک روش عالی برای آینده مالی فرزندان معرفی کنم و …

فرانک فرنس می گفت هر وقت فردی از من می پرسد که شغل شما چیست، من پاسخ می دهم که شغل من مانند غول چراغ جادوست. من به آدم ها کمک می کنم به آرزوهایشان برای آینده برسند. من کمکشان می کنم هزینه ادامه تحصیل فرزندانشان را تامین کنند، در دوران بازنشستگی به سفر بروند و …

نکته مهمی که از افراد با سابقه تر در فروش بیمه عمر پاسارگاد می خواهم در نظر بگیرند این است که گاهی اوقات ما نیز این مساله را فراموش می کنیم و توقع داریم چون که به سابقه و کارمزد خوبی رسیده ایم، پس سایرین وظیفه دارند به حرف ما گوش بدهند و از ما بیمه عمر را بخرند. در حالی که این طرز فکر خطاست و نیاز است همیشه طبق همین روش پیش برویم.

قسمتی از کتاب فروشنده یک دقیقه ای

برای اینکه منظور خود را بهتر برسانم، اجازه بدهید قسمتی از کتاب فروشنده یک دقیقه ای را برای شما بازنویسی کنم:

+ اگر می خواهی یک فروشنده موفق باشی باید یاد بگیری که بدانی مردم واقعا چه چیزی را می خرند.

ـ قبول. مردم چه چیزی را می خرند؟

+ من قبل از حرفه فروشندگی بیمه ، در کار فروش لاستیک های رادیال مشغول بودم و با اطمینان می گویم که خیلی بیشتر از سایر همکارانم در این حرفه لاستیک فروختم.

ـ  حتما این کار را در زمانی کوتاه تر از سایر فروشندگان انجام داده ای

ترن کوئیست خندید و گفت:

+ از کجا فهمیدی؟ یک بار من به سراغ یک شرکت کامیون دار رفتم که بازار رقابت بسیار گسترده ای داشت. ولی متوجه عکس های خانوادگی خریدار که روی میز کارش قرار داشت شدم. ما شروع به صحبت در مورد موضوعات مختلف زندگی کردیم. او از رانندگان کامیونهایش صحبت کرد و اینکه آنها در اکثر مواقع به دور از خانه و خانواده هستند، چنانچه اتفاقی برایشان بیفتد تکلیف خانواده هایشان چه بود و مسایلی از این قبیل.

بعد من شروع به صحبت درباره ایمنی لاستیک های رادیال خود کردم. رقیبان من صرفا در مورد دوام و مقرون به صرفه بودن کالاهایشان صحبت کرده بودند و خوب خودت می توانی حدس بزنی که چه کسی در این معامله برنده شد!

توصیه می کنم برای برای آشنایی بیشتر با کتاب فروشنده یک دقیقه ای به صفحه ”موفقیت در بازاریابی بیمه با مطالعه کتاب“مراجعه کنید که در مورد این کتاب نیز توضیح داده ام. در آن پست مهم ترین کتابهایی را که هر نماینده بیمه باید مطالعه کند معرفی کرده ایم. قطعا کتابهای معرفی شده کمک به موفقیت در  فروش بیمه عمر پاسارگاد و افزایش کارمزد شما می کنند.

به جای بیان واقعیات به معرفی حقایق بپردازید

درست است واقعیت این است که بیمه کلمه کسل کننده ای است، اما حقیقت این است که بیمه از نان شب واجب تر است. همان طور که دارو بسیار تلخ است یا آمپول زدن دردآور است اما برای درمان بیماری لازم هستند. آنچه که من تجربه کرده ام این است که “تا شروع به دیدن حقایق بیمه نشوید، واقعیات دست از سر شما برنمی دارند.”

در فرآیند فروش بیمه عمر پاسارگاد شما دو گزینه پیش روی خود دارید:

یا اینکه دنبال این باشید که مردم به چه عاملی در شرکت بیمه توجه دارند تا شما اعلام کنید این عامل را دارید و امیدوار باشید که از شما بیمه بخرند. معمولا مردم بر قسمت واقعی عوامل تمرکز دارند مانند نرخ حق بیمه پایین تر و … ( خود شما خوب می دانید که فروش ارزان ترین بیمه عمر نه برای مشتری فایده دارد نه برای شما! )

یا اینکه به کشف و معرفی حقایق بیمه بپردازید و افراد را با نفعی که از خرید بیمه عمر می توانند ببرند بهتر آشنا کنید. به این ترتیب شانس بیشتری برای جذب مشتری برای فروش بیمه عمر پاسارگاد خواهید داشت.

برای کمک به شما در درک بهتر این موضوع می خواهم چند مثال بیاورم:

مثال هایی از واقعیت و حقیقت بیمه

مثالی از واقعیت: بیمه را باید از هر شرکت بیمه ای که ارزانتر می فروشد خرید….

مثالی از حقیقت: جبران خسارت در مورد بیمه ی ارزان و فاقد پوشش های کافی، گرانتر و ناگوارتر تمام می شود…

به نظر شما برای موفقیت در فروش بیمه عمر پاسارگاد باید به واقعیات توجه کنید یا حقایق؟

مثالی برای واقعیت: چون شرکت بیمه پاسارگاد یک موسسه خصوصی است، نمی تواند بهترین انتخاب برای شرکت بیمه باشد. بی تردید بیشتر مردم ایران شرکت بیمه ایران را ترجیح می دهند و به یقین این شرکت بهترین خدمات را عرضه می کند….

مثالی برای حقیقت: از افرادی که از بیمه پاسارگاد خسارت دریافت کرده اند می توانید بپرسید که به چه راحتی و بدون فرآیندهای وقت گیر خسارتشان جبران شده است…

حال از شما نیز درخواست دارم در پایان این پست به عنوان تمرین چند حقیقت را درباره خدمات خود بیان کنید که حین فروش بیمه عمر پاسارگاد به شما کمک کرده اند تا بتوانید ارایه بهتری به مخاطبانتان داشته باشید. یا اینکه چند حقیقت را که فکر می کنید باعث بیشتر شدن فروش بیمه عمر پاسارگاد می شود به همکاران خود معرفی کنید.

در نهایت فرض کنید در جلسه فروش بیمه عمر پاسارگاد در مقابل خانم خانه داری هستید که بهانه می آورد که پول کافی برای تهیه بیمه عمر ندارد. حال چه می شود اگر شما به جای اینکه التماس کنید یا حق بیمه پایین تری را ارایه کنید این جواب را به او بدهید:

”تصور کنید وقتی به شوهرتان نشان می دهید تصمیم گرفته اید، روی زمان بازنشستگی تان، با اینکه خانم خانه دار هستید ، سرمایه گذار هستید تا زندگی او به عنوان مرد خانه آسانتر شود -بخصوص اینکه شوهرتان مجبور نباشد تا ۷۷ سالگی کار کند- او چه احساسی خواهد داشت؟“

سخن آخر

امیدوارم این مطالب توانسته باشد برای شما مفید واقع شده باشد. زیرا حاصل تلاش های چندین ساله بنده و همچنین مصاحبت با برترین های فروش بیمه عمر پاسارگاد بوده است.

گوش دادن به نسخه صوتی مقاله

دانلود PDF مقاله

هر سوال و دغدغه ای درباره این مطلب دارید اینجا کامنت کنید تا در اسرع وقت پاسخ را برایتان ارسال کنیم

برای شما چقدر مفید بود؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیازات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون