موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود دیلیت اکانت اینستاگرام

دانلود دیلیت اکانت اینستاگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 25 اسفند 1398 ساعت 15:24

دیلیت اکانت اینستاگرام برای همیشه

دیلیت اکانت اینستاگرام یا همان حذف اکانت اینستاگرام یکی از مواردی است که امروزه کاربران زیادی را به خود درگیر کرده است. دیلیت اکانت اینستاگرام فارسی و انگلیسی مشابه هم است. اما برخی به دنبال آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام فارسی هستند. برخی کاربران تصور می‌کنند که با دانلود برنامه دیلیت اکانت اینستاگرام کار آن‌ها راحت‌تر و سریع‌تر پیش می‌رود. دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد میسر است اما به شرط اینکه پسورد ایمیل ثبت نام خود را داشته باشید. سوال اصلی اینجاست آیا  دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد امکان پذیر است؟ برای رسیدن به جواب  دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد تا ادامه مقاله با ما همراه باشید. شاید هم  دانلود برنامه دیلیت اکانت اینستاگرام را شنید باشید. 

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد

1579431030_Delete-Instagram-account.jpg

دیلیت اکانت اینستاگرام موقت و دائم می‌باشد که در ادامه نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام را بیشتر برایتان توضیح می‌دهیم. در صورتی که پسورد اکانت اینستاگرام و ایمیل اینستاگرام خود را فراموش کرده اید حذف اکانت اینستاگرام با شماره تلفن نیز امکان پذیر است. حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد تنها زمانی میسر است که ایمیل یا شماره تلفن ثبت نام خود را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام را آموزش دهیم.

بهترین روش دیلیت اکانت اینستاگرام

1576915237_Delete-Instagram-account20.jpg

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد

اینستاگرام، یک اپلیکیشن دوست داشتنی و پر مخاطب برای تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند است، به راحتی می‌توانید با اینستاگرام کار کنید و برای خودتان اکانت اینستاگرام بسازید ولی شاید تصمیم بگیرید برای مدت زمانی از اکانت اینستاگرام که ساخته اید استفاده نکنید(دیلیت اکانت اینستاگرام موقت) و یا دوستان و خانواده فکر کنند که شما دیگر داخل اینستاگرام نیستید! برای اینکه بخواهید اکانت اینستاگرام شما قابل مشاهده نباشد 2 گزینه برای دیلیت اکانت اینستاگرام پیش رو دارید:

1- برای یک مدت کوتاه کسی نتواند به اینستاگرام شما دسترسی پیدا کند(دیلیت اکانت اینستاگرام موقت).

2- به طور کلی تصمیم گرفتید که نمی‌خواهید با اکانت اینستاگرام خود کار کنید و تصمیمتان برای حذف اکانت اینستاگرام جدی است!(دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی)

برای هر دو مورد هم هیچ احتیاجی نیست برای اینستاگرام دلیل خاصی بیاورید که دیگر تمایل ندارید با آن اکانت اینستاگرام کار کنید خود اینستاگرام کاملا شما را درک می‌کند! ما در این مقاله به راحتی و شفاف 2 مورد از راه حل‌های حذف اکانت اینستاگرام را توضیح می‌دهیم. دیگر تصمیم نهایی با خودتان است که کدام یک از راه‌های دیلیت اکانت اینستاگرام را انتخاب نمایید.

دیلیت اکانت اینستاگرام موقت:

دیلیت اکانت اینستاگرام یا همان حذف اکانت اینستاگرام موقت یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید دیگر از اکانت سایت اینستاگرام خود استفاده نکنید؛ و اقدام به پاک کردن اکانت اینستاگرام خود نمایید. با ما همراه باشید تا با این روش از دیلیت اکانت اینستاگرام بیشترآشنا شوید.

دانلود برنامه دیلیت اکانت اینستاگرام

1576915271_Delete-Instagram-account21.jpg

قبل از هر اقدامی لازم است شرایط دیلیت اکانت اینستاگرام موقت را بدانید:

  1. جهت دیلیت اکانت اینستاگرام هیچ گونه راهی بجز سایت اینستاگرام وجود ندارد و باید بدانید که دیلیت اکانت اینستاگرام با اپلیکیشن اینستاگرام امکان پذیر نیست. برای بازدید از سایت اینستاگرام می‌توانید از طریق کامپیوتر، موبایل، تبلت و ... اقدام نمایید.
  2. در نظر داشته باشید اینستاگرام فقط هفته‌ای یکبار به شما اجازه غیر فعال کردن اکانتتان را می‌دهد؛ همچنین استفاده بیش از حد و بدون دلیل از این ویژگی اینستاگرام(دیلیت اکانت اینستاگرام) زمان را تا چندین هفته نیز افزایش خواهد داد.
  3. اینستاگرام عنوان کرده غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام و فعالسازی مجدد آن برای کاربران مشکلی را به وجود نخواهد آورد، ولی امکان دارد با فعالسازی اکانت اینستاگرام دچار مشکلاتی درون اپلیکیشن خود شوید.
  4. با غیرفعال کردن و خروج از اکانت اینستاگرام مورد نظرتان تا مدتی که مجدد نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید و وارد اینستاگرام شوید اکانت خود را غیرفعال نموده‌اید و هیچ شخصی امکان دسترسی و مشاهده تصاویر و پروفایل شما را نخواهد داشت.
  5. حذف اکانت اینستاگرام شما باعث می‌شود که پیام‌های شخصی(دایرکت)، پست‌ها، فالورها و… بدون بازدید از سمت شما باقی بماند، همچنین برای اشخاصی که آن‌ها را در تصاویر قبلی خود تگ کرده‌اید با فعالسازی دوباره اکانت نوتیفیکیشن(اعلان) ارسال می‌شود.
  6. به محض دیلیت اکانت اینستاگرام، نام کاربری شما به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از زمان اندکی اکانت اینستاگرام به طور کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها به صورت موقت قابل مشاهده نخواهد بود(دیلیت اکانت اینستاگرام موقت).
  7. تنها راه بازیابی اکانت اینستاگرام ورود با نام کاربری و پسورد می‌باشد که ممکن است برای این کار مجبور شوید چند روزی صبر کنید(اگر تعداد دفعات زیادی این کار انجام داده باشید(منظورم دیلیت اکانت اینستاگرام است) باید زمان بیشتری منتظر بمانید) و هیچ راه حل دیگری ندارید! بنابراین زمان حذف اکانت اینستاگرام بیشتر فکر کنید.

آموزش غیرفعال کردن / دیلیت اکانت اینستاگرام:

1- برای مراجعه به سایت اینستاگرام به آدرس اینترنتی: https://www.instagram.com مراجعه نمایید.

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد!

1576745525_Delete%20Instagram%20account1.jpg

2- برای ورود به اکانت اینستاگرام باید روی Log in کلیک کنید. 

1576745555_Delete%20Instagram%20account2.jpg

3- با وارد کردن نام کاربری و پسورد اینستاگرام می‌توانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

1576745596_Delete%20Instagram%20account3.jpg

نکته مهم دیلیت اکانت اینستاگرام:

اگر رمز عبور را به خاطر نمی‌آورید با کلیک بر روی Forgot password می‌توانید مجدد آن را بازیابی نمایید. اما باید ایمیل و یا شماره تلفن اکانت اینستاگرام خود را داشته باشید.

4- به صفحه اصلی اکانت اینستاگرام خود وارد شوید(مشابه صفحه اصلی روی اپلیکیشن اینستاگرام) و روی علامت آدمک پایین صفحه سمت راست اینستاگرام خود کلیک نمایید، سپس گزینه Edit Profile را انتخاب می‌نمایید.

دانلود برنامه دیلیت اکانت اینستاگرام

1576745685_Delete%20Instagram%20account4.jpg

دیلیت اکانت اینستاگرام

1576745856_Delete%20Instagram%20account5.jpg

5- تا انتهای صفحه پایین بروید و گزینه آبی رنگ Temporarily disable my account را انتخاب نمایید.

1576745885_Delete%20Instagram%20account6.jpg

6- ?why are you disabling your account(به چه دلیل می‌خواهید اکانت خود را غیر فعال نمایید؟) را پاسخ دهید همچنین در ادامه باید مجدد پسورد اینستاگرام خود را وارد نمایید.

1576746151_Delete%20Instagram%20account7.jpg

7- بعد از پر کردن این دو گزینه عبارت Temporarily disable my account فعال می‌شود و شما می‌توانید با کلیک بر روی آن و پاسخ به این سوال که آیا مطمئن هستید می‌خواهید اکانت اینستاگرام را غیر فعال کنید؟ عملیات حذف اکانت اینستاگرام را به پایان برسانید.

حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد

1576746038_Delete%20Instagram%20account8.jpg
 

حذف اکانت اینستاگرام

1576746195_Delete%20Instagram%20account9.jpg

حذف اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

1576746222_Delete%20Instagram%20account10.jpg

8 - بعد از پایان غیر فعالسازی اکانت اینستاگرام(یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام موقت) اگر بلافاصله مجدد تلاش کنید که وارد اکانت اینستاگرام خود شوید با پیغامی که در عکس می‌بینید رو به رو می‌شوید.

1576746614_Delete%20Instagram%20account11.jpg

پیش از آغاز مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • جهت حذف اکانت اینستاگرام هیچ گونه راهی بجز سایت اینستاگرام وجود ندارد و باید بدانید که حذف اکانت اینستاگرام با اپلیکیشن امکان پذیر نیست. برای بازدید از وب‌سایت اینستاگرام می‌توانید از طریق کامپیوتر، موبایل، تبلت و... اقدام نمایید.
  • اگر اقدام به دیلیت اکانت اینستاگرام خود نمایید، باید برای همیشه با پست‌ها، لایک‌ها و کامنت‌هاتون خداحافظی کنید زیرا هیچ گونه راه بازگشتی ندارید! پس لطفا در تصمیم گیری دیلیت اکانت اینستاگرام بسیار دقت نمایید.
  • بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام به هیچ عنوان شما و هیچ فرد دیگری نمی‌تواند با همان نام کاربری اکانتی در اینستاگرام بسازد؛ در ضمن شما نمی‌توانید با ایمیل و یا شماره موبایلی که اکانت خود را ساخته بودید برای ساخت اکانت دیگری اقدام نمایید. 

نکته مهم دیلیت اکانت اینستاگرام:

اگر می‌خواهید از همان ایمیلی که دارید مجدد برای ساخت اکانت دیگری استفاده نمایید، قبل از پاک کردن اکانت، باید در قسمت Edit Profile در صفحه اصلی خود اقدام به حذف و یا تغییر آن به ایمیل دیگری(حتی ایمیل غیرمعتبر) نمایید.

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام:

در صورتی که مطمئن هستید می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید مراحل زیر را انجام دهید:
1- برای حذف اکانت اینستاگرام باید روی لینک زیر کلیک نمایید تا وارد صفحه حذف اینستاگرام شوید.

https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

2- در صفحه اینستاگرام نام کاربری و پسورد اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کنید و روی Log in کلیک نمایید تا به صفحه حذف اکانت اینستاگرام بروید. اگر نام کاربری و پسورد خود را گم کردید باید از قسمت Forgot password درخواست بازیابی اطلاعات اکانت خود را(نام کاربری و پسورد) بدهید. هرگز نمی‌توانید بدون در اختیار داشتن نام کاربری و رمز عبور اقدام به پاک کردن اکانت نمایید(حتی با ریپورت کردن) و هیچ راه دیگری وجود ندارد(حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد غیر ممکن است).

نکته حذف اکانت اینستاگرام:

بعد از وارد کردن اطلاعات(نام کاربری و پسورد) اینستاگرام امکان دخیره کردن این اطلاعات را بر روی مرورگر به شما می‌دهد.

1576747053_Delete%20Instagram%20account12.jpg

برنامه دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد

1576747074_Delete%20Instagram%20account13.jpg

3- بعد از ورود به صفحه حذف اکانت اینستاگرام از شما دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام را می‌پرسد که شما با توجه به دلیل مورد نظرتان گزینه مناسب را انتخاب می‌نماید ولی اگر دلیل خاصی ندارید و صرفا می‌خواهید اکانتتان را حذف نمایید گزینه Something else را انتخاب نمایید. در واقع اینستاگرام می‌خواهد بداند مشکل شما با اکانتتان چیست؟ تا اگر می‌تواند مشکل را رفع نماید و شما را از حذف اکانت اینستاگرام منصرف نماید.

4- در انتها پس از اینکه دلیل مورد نظر را انتخاب نمودید با وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر به پایین صفحه بروید و، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Permanently delete my account در پایین صفحه کلیک کنید.

1576746940_Delete%20Instagram%20account14.jpg

دانلود دیلیت اکانت اینستاگرام

1576746960_Delete%20Instagram%20account15.jpg

5- اینستاگرام دوباره از شما سوال می‌پرسد که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اقدام به پاک کردن اکانت اینستاگرام نمایید.

1576746891_Delete%20Instagram%20account16.jpg

6- با تایید کردن کادری که برای شما باز شده به شما اعلام می‌شود که اکانت شما برای همیشه پاک شد و شما مراحل را بدرستی انجام داده اید(بعد از تایید دیلیت اکانت اینستاگرام دیگر به این زودی قادر به بازیابی اکانت اینستاگرام نیستید).

1576746845_Delete%20Instagram%20account17.jpg

نکته برای دیلیت اکانت اینستاگرام:

اگر بخواهید مجدد برای ورود با اکانتی که پاک کردید وارد شوید اینستاگرام به شما عنوان می‌کند که شما قبلا درخواست حذف اکانت اینستاگرام خود را داده‌اید و امکان این مورد وجود نخواهد داشت.

1576746792_Delete%20Instagram%20account18.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر