موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نمونه متن تبلیغات آژانس هواپیمایی

نمونه متن تبلیغات آژانس هواپیمایی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 06 فروردین 1401 ساعت 20:19

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

access_timeشهریور 27, 1396

visibility 1.37k بازدید

یک روزنامه در دست خود بگیرید و شروع کنید به صورت گذرا از روی یک دور آن را بخوانید. در مرحله ی اول تیتر های بهتر را به ذهن می سپارید و یادتان می ماند که دفعه دوم حتما ، متن این تیتر را می خوانم. بله در ۹۰% این تیتر ها هستند که باعث می شوند که شما ادامه مطلب را بخوانید و یا از کنار آن ها راحت رد شوید. تیتر ها می توانند شما را قانع کنند که آیا اصلا ارزش خواندن دارد ! در این مقاله شما را با یکی از روش های عنوان نویسی آشنا کنیم.

در هنگام نوشتن متن تبلیغات سخت ترین کار پیدا کردن یک متن عنوان برای تبلیغات پرفروش است. این عنوان ها هستند که باعث می شوند شخصی را برای خواندن ادامه متن ترغیب کند یا خیر. پس نقش عنوان ها را در تبلیغات خود به شدت جدی بگیرید. یک عنوان نامناسب باعث می شود درصد کمی از افراد به سمت تبلیغ شما جذب شوند حالا هر چقدر ، متن زیر عنوان خوب باشد ، عنوان نامناسب باعث نخواندن متن خواهد شد.

عنوان خوب ، عنوانی است که کاربر با دیدن آن نه تنها از ادامه ی فعالیت های خود دست بکشد ، بلکه تمامی مطالب زیر عنوان را نیز بخواند. آژانس هایی که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند می توانند از این فرصت نهایت استفاده را کنند و یک روش جدید در بازاریابی و تبلیغ نویسی را به کار گیرند و آن روش درست کردن دشمنی مشترک بین شما و مشتری است. شما باید یک دشمن مشترک میان خود و مردم به وجود آورید.

منظور ما از دشمن مشترک ، شرکت و یا موسسه ای است که باعث می شوند همه چیز به مردم گفته نشود. پس در اینجا ، این ما هستیم که می خواهیم بلیت های چارتری خود را به مردم بفروشیم و دشمن مشترک ما و مردم آژانس های هوایی در سطح شهر هستند. البته آژانس هاس مسافرتی در سطح شهر هم می توانند از این ناوین استفاده کنند.

آژانس های مسافرتی در سطح شهر قیمت های بالاتری را نسبت به شما ارائه می دهند و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و در تبلیغ نویسی از آن استفاده کنید. پس از هر فرصتی برای نوشتن تبلیغ استفاده کنید و به کار گیرید. به کارگیری روش دشمن مشترک تنها یکی از روش های تبلیغ نویسی است. البته برعکس این قضیه هم هست. آژانس های مسافرتی می توانند از آژانس خود استفاده کنند و در جهت جلب اعتماد کاربران بیشتر کار کنند.

در اینجا ۲۰ عنوان برای تبلیغات پرفروش آژانسهای مسافرتی را به شما خواهیم گفت که شما میتوانید با کمی تغییر آن ها را به بهترین نحو در تبلیغات خود استفاده کنید.

  1. آیا می دانید آژانس های مسافرتی خودشان از کجا بلیت هوایی تهیه می کنند!
  2. راهی آسان ، لذت بخش و سریع برای خرید بلیت هوایی.
  3. اطلاعاتی که آژانس های مسافرتی هیچ گاه فاش نمی کنند.
  4. روش افراد تنبل برای خرید بلیت هوایی!
  5. روش خرید بلیت هوایی تنها در ۵ دقیقه!
  6. تصور کنید بتوانید بلیت هوایی خود را در خانه ی خود خرید کنید.
  7. می دانید تا بحال چند بار بلیت هوایی خود را گران خریده اید!
  8. فرمول خرید بلیت هوایی ارزان چیست؟
  9. چگونه با بلیت های گران قیمت برای همیشه خداحافظی کنیم؟
  10. با دیدن قیمت بلیت های هوایی (اسم شرکت) تعجب نکنید!
  11. افراد باهوش می دانند بلیت های چارتری بسیار ارزان تر خواهد بود.
  12. تنها در ۵ دقیقه بلیت خود را رزرو کنید.
  13. با یک تماس بلیت هوایی در دستان شماست.
  14. نصف مردم ایران نمی دانند چگونه بلیت هوایی خود را ارزان خرید کنند.
  15. قیمت هایی که آژانس های مسافرتی هیچ گاه به شما نخواهند گفت.
  16. افراد زیادی دوست دارند بلیت های هوایی خود را ارزان بخرند ، اما موفق نمی شوند!
  17. نکته ای برای خرید بلیت هوایی ارزان قیمت که هر فردی باید آن را بداند.
  18. آژانس های مسافرتی هیچ گاه به شما نخواهند گفت که تنها در ۵ دقیقه می توانید بلیت هوایی خود را رزرو کنید!
  19. قوانینی که آژانس های مسافرتی به شما نخواهند گفت که می تواند تا ۵۰ درصد هزینه ی شما را کاهش دهد!
  20. برای خرید بلیت هوایی کدام را ترجیح میدهید؟ ترافیک و شلوغی یا ماندن در کنار خانواده؟

اگر دقت کرده باشید در هنگام خواندن روزنامه ما مطالبی را می خوانیم که عنوان های مناسبی داشته باشند و در مرحله ی اول ما جذب مطالبی خواهیم شد که عنوان های آن به شدت جذاب باشد. پس عنوان نویسی در تبلیغ را جدی بگیرید و دست از کلمات کلیشه ای همانند ارزان ترین ، بهترین و اولین بردارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر