موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف موارد ذخیره شده در اینستاگرام

حذف موارد ذخیره شده در اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 12 اسفند 1399 ساعت 13:28

نحوه حذف موارد ذخیره شده در نمایش مشخصات عمومی. با تشکر از عملکرد "ذخیره در مجموعه "از نمایش مشخصات عمومیبا گذشت زمان ، بدون نیاز به جستجوی آن در شبکه اجتماعی ، مقدار زیادی از محتوا را "برای جمع آوری و مشاهده مجدد هر زمان که خواستید" "جمع آوری کرده اید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

با این حال ، متوجه شده اید که عکس ها و فیلم های ذخیره شده بسیار زیاد است و به همین دلیل از حذف برخی از مجموعه های خود بدش نخواهید داشت.

در بندهای بعدی این راهنما می توانم برای شما تعریف کنم نحوه حذف موارد ذخیره شده در اینستاگرام به آسانترین و سریعترین راه ممکن. من قبلاً پیش بینی کرده ام که عملیات مورد نظر می تواند روی هر دو تلفن هوشمند و رایانه پیاده سازی شود و اجرای آن بسیار ساده است: شما فقط باید عناصر ذخیره شده را که می خواهید حذف کنید شناسایی کرده و چند ضربه یا کلیک بزنید.

نحوه حذف موارد ذخیره شده در اینستاگرام برای Android

می خواهم بدانم نحوه حذف موارد ذخیره شده در instagram برای آندروید؟ برای انجام این کار ، شما فقط نیاز به دسترسی به "موارد ذخیره شده از حساب خود جدا کنید و موارد جداگانه مورد علاقه خود را حذف کنید یا اگر ترجیح می دهید کل مجموعه های ایجاد شده را حذف کنید.

برای ادامه ، از طریق برنامه رسمی آن به اینستاگرام دسترسی پیدا کرده و نماد مربوطه را لمس کنید مرد کوچک در گوشه پایین سمت راست صفحه یا در تصویر بند انگشتی آن قرار دارد عکس نمایه، اگر چندین حساب را در برنامه اضافه کرده اید.

در این مرحله ، دکمه را فشار دهید () در سمت راست بالا ، مورد را انتخاب کنید موارد ذخیره شده از منو که بعداً در سمت راست باز می شود و در صفحه نمایش داده می شود ، مجموعه مورد علاقه خود را باز کنید (به عنوان مثال. همه پیامها) ، لمس کردن او پیش نمایش

اکنون ، پیش دستی محتوایی را که می خواهید از مجموعه حذف شود فشار دهید ، آن را لمس کنید نشانگر سیاه در گوشه سمت راست پایین آن قرار داده شده و با فشار دادن روی عنصر حذف آن را تأیید کنید حذف / حذف از مجموعه در جعبه ای که در مرکز صفحه ظاهر شده است.

اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که عملیاتی را که برای همه موارد دیگری که می خواهید حذف کنید توضیح دهید.

اگر از طرف دیگر ، می خواهید کل مجموعه ای را که ایجاد کرده اید حذف کنید (به جای موارد ذخیره شده) ، پس از رفتن به صفحه موارد ذخیره شده، روی ضربه بزنید نام مجموعه نماد مورد علاقه را فشار دهید سه نقطه عمودی در بالا سمت راست و مورد را انتخاب کنید ویرایش مجموعه از منوی باز

پس از اتمام ، مورد را انتخاب کنید حذف مجموعه را فشار دهید و عملیات را تأیید کنید برداشتن در کادر نمایش داده شده در مرکز صفحه نمایش: مجموعه حذف خواهد شد ، در حالی که عکس ها و فیلم های موجود در آن همچنان ذخیره می شوند.

برای آیفون

آیا شما یک آیفون و آیا دوست دارید بدانید نحوه حذف موارد ذخیره شده در اینستاگرام؟ مشکلی نیست: اساساً شما باید همان مراحلی را که در فصل Android نشان دادم را دنبال کنید.

بنابراین ، شما باید به بخش "موارد ذخیره شده”از حساب اینستاگرام خود و جداگانه موارد ذخیره شده را حذف کنید.

بنابراین ، از طریق برنامه رسمی آن به اینستاگرام وارد شوید و نماد را فشار دهید مرد کوچک واقع در پایین سمت راست یا اگر حسابهای بیشتری اضافه کرده اید ، تصویر کوچک را لمس کنید عکس نمایه.

در صفحه باز شده ، روی دکمه ضربه بزنید () در سمت راست بالا ، مورد را انتخاب کنید موارد ذخیره شده در منوی ظاهر شده و مجموعه مجموعه علاقه های شما را باز می کند (سابق. همه پیامها) ، فشار دادن آن پیشرفت.

در این مرحله ، لمس کنید پیشرفت از محتوایی که می خواهید از مجموعه حذف کنید ، روی کلیک کنید نشانگر سیاه که در گوشه سمت راست پایین آن قرار دارد و با فشردن آن مورد عملیات را تأیید می کند حذف / حذف از مجموعه.

سپس این عمل را برای سایر موارد مجموعه که می خواهید حذف کنید و voila کنید ، تکرار کنید.

آیا می خواهید کل مجموعه ای را که ایجاد کرده اید ، به جای موارد ذخیره شده در آن حذف کنید؟ بعد از رفتن به صفحه موارد ذخیره شده، روی ضربه بزنید نام مجموعه برای حذف ، نماد را فشار دهید سه نقطه افقی در بالا سمت راست و مورد را انتخاب کنید حذف مجموعه در منوی باز شده

در آخر ، با فشار دادن روی کار ، عملیات را تأیید کنید برداشتن در جعبه ای که در مرکز صفحه ظاهر شده است. آسان است؟

نحوه حذف موارد ذخیره شده در اینستاگرام از رایانه شخصی

در حال حاضر شما خود را ندارید تلفن هوشمند با دست و دوست دارید موارد ذخیره شده در اینستاگرام را از رایانه شخصی حذف کنید?

همچنین ، هم از طریق نسخه وب شبکه اجتماعی و هم از برنامه رسمی آن تا ، امکان پذیر است ویندوز 10.

  • از وب اینستاگرام - از طریق نسخه وب خود به اینستاگرام وارد شوید ، روی آن کلیک کنید مرد کوچک در گوشه سمت راست بالای صفحه واقع شده و سپس دکمه را فشار دهید مورد ذخیره شده واقع در پایین سپس موردی را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید ، روی آن کلیک کنید پیشرفتنماد کلیک کنید نشانگر سیاه در گوشه سمت راست پایین آن قرار داده شده و با پاسخ دادن به این عملیات ، تأیید می شود برداشتن هشدار روی صفحه نمایش داده شد.
  • از اینستاگرام برای ویندوز 10 - از طریق Instagram خود به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید برنامه برای ویندوز 10، روی نماد کلیک کنید مرد کوچک در گوشه سمت راست پایین پنجره واقع شده ، روی دکمه کلیک کنید موارد ذخیره شده (نماد نشانگر سفید) و بعد از کلیک روی برگه همه، مطبوعات پیشرفت موردی را که می خواهید حذف کنید. سپس بر روی نماد کلیک کنید نشانگر سیاه در گوشه سمت راست پایین مورد ذخیره شده قرار داده شده و با کلیک بر روی دکمه عملیات را تأیید کنید برداشتن موجود در منویی که روی صفحه نمایش ظاهر می شود. برنامه Instagram برای ویندوز 10 به شما امکان می دهد کل مجموعه هایی را که ممکن است ایجاد شده اند حذف کنید: برای این کار ، روی برگه کلیک کنید مجموعه ها از روی صفحه نمایش موارد ذخیره شدهکلیک کنید پیش نمایش مجموعه مورد علاقه خود ، روی نماد کلیک کنید سه امتیاز در بالا سمت راست و پس از انتخاب مورد ویرایش مجموعه در منوی باز ، ابتدا بر روی مورد کلیک کنید حذف مجموعه و سپس بر روی دکمه برداشتن.

این که تصمیم داشته باشید از ویندوز 10 از اینستاگرام وب یا اینستاگرام اقدام کنید ، و سایر موارد ذخیره شده در حساب خود را حذف کنید ، تمام کاری که باید انجام دهید تکرار مراحل فقط توضیح داده شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: paradacreativa.es



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر