موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه حساب کاربری بسازیم

چگونه حساب کاربری بسازیم

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 01 اسفند 1398 ساعت 14:58

برای اینکه بتوانید مطالب داخل MDN را تغییر دهید , باید یک اکانت MDN بسازید . اما اگر فقط می خواهید از مطالب MDN استفاده کنید میازی به این اکانت ندارید . این مطلب جهت راهنمایی شما جهت ساختن پروفایلی داخل MDN است .

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

چرا MDN به آدرس ایمیل من نیاز دارد ؟

آدرس ایمیل شما برای بازگردانی و بازنشانی اکانت MDN شما ( البته اگر نیازی به اینکار باشد ) توسط مدیران MDN تا از این طریق بتوانند در مورد خوده اکانت یا فعالیت های شما داخل این سایت با شما تماس بگیرند .


علاوه بر این شما می توانید برای دریافت اطلاعیه ها ( مثلا در مورد

تغییر برخی صفحات خاص

) یا پیغام ها ( به عنوان مثال اگر شما عضو گروه توسعه دهنده ما باشید , باید ایمیل هایی را که درباره یه اجزای جدیدی که نیاز به تست شدن دارن دریافت کنید ) .


آدرس ایمیل شما هیچوقت داخل MDN نمایش داده نمی شود و فقط در مواردی که در

سیاست نامه ی حفظ حریم خصوصی

نامبرده شده است استفاده خواهد شد .

پای نوشت : اگر شما با استفاده از GitHub وارد MDN شده اید, و اگر شما در GitHub از یک آدرس « نادرست » ایمیل استفاده کرده اید , شما این پیام ها را از MDN دریافت نخواهی کرد . ( که شامل اطلاعیه های صفحاتی که عضوش شده اید میشود

  1. بالای هر صفحه ی MDN شما یک دکمه که روی آن عبارت Sign In نوشته شده است را می بینید . نشانگر موس خود را روی این دکمه ببرید ( ولی اگر از تلفن همراه استفاده می کنید باید لمسش کنید ) تا لیستی از سرویس های احراز هویتی که ما برای وارد شدن به MDN از آنها حمایت می کنیم به نمایش گزاشته شود .
  2. سرویسی را برای وارد شدن انتخاب کنید . در حال حاضر این کار فقط با GitHub ممکن است . به یاد داشته باشید که اگر شما از GitHub برای اینکار استفاده کنید , پیوندی به اکانت GitHub شما در صفحه ی پروفایل شما در MDN ایجاد خواهد شد .
  3. مراحلی درخواستی GitHub را دنبال کنید تا اکانت خود را به MDN متصل کنید .
  4. وقتی که سیستم احراز هویت شما را به MDN باز گرداند, از شما درخواست میشود تا عبارتی را جهت نام کاربری و آدرس ایمیل خود را وارد کنید .نام کاربری شما به صورت عمومی جهت نسبت دادن کارهای انجام شده توسط شما به کار گرفته میشود . از آدرس ایمیل خود جهت نام کاربری خود استفاده نکنید .
  5. روی عبارت Create my MDN profile کلیک کنید .
  6. اگر آدرس ایمیلی که شما در مرحله ی چهار وارد کرده اید با آدرس ایمیلی که سیستم احراز هویت استفاده کرده است مغایرت دارد , لطفا ایمیل خود را چک کرده و روی لینکی که ما برای تایید فرستاده ایم کلیک کنید .

تمام شد ! شما یک اکانت MDN ساختید , و شما می توانید فورا جهت ویرایش صفحات اقدام کنید !

اگر می خواهید پروفایل عمومی خود را ببینید , می توانید روی اسم خود بالای هر صفحه ای از MDN کلیک کنید . از آنجا شما می توانید روی Edit کلیک کنید تا تغییراتی روی پروفایل خود اعمال کنید .

پای نوشت : نام های کاربری جدید نمی توانند شما فاصله ( Space ) یا کارکتر اتساین ( @ ) شنود . به یاد داشته باشید که نام کاربری شما جهت شناسایی کارهایی که شما انجام داده اید , به صورت عمومی , استفاده خواهد شد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر