موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

سایت کسب درامد

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 16 اسفند 1398 ساعت 23:33

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

کسب درآمد از سایت (ناشران مدیااد)

آیا از وبسایت خود برای کسب درآمد از تبلیغات وب  استفاده می‌کنید؟ کسب درآمد از سایت به کمک تبلیغات از بهترین روش های درآمدزایی در فضای وب می باشد.مدیااد برای افرادی که دارای وب سایت هستند بستری برای کسب درآمد از تبلیغات فراهم کرده است تا صاحبان سایت درآمد بیشتری کسب کنند.ما رابط کاربری مناسبی برای سایت شما را ایجاد می‌کنیم سپس تبلیغاتی مرتبط بر اساس محتوای صفحه سایت شما و رفتار کاربران ارائه می‌دهیم؛ در نتیجه افراد علاقه‌مند جذب محتوا تبلیغ مرتبط در سایت شما خواهند شد و یک تجربه خوب کسب درآمد از تبلیغات برای صاحبان سایت بوجود خواهد آمد.شما میتوانید با ثبت نام در داشبورد مدیا اد و ثبت سایت خود درآمدزایی را شروع کنید.

همراه مدیااد از تبلیغات اینترنتی کسب درآمد کنید!

تبلیغات همسان در سراسر فضای وب ایران

در مدیااد ویجت‌های مختلفی برای ناشران در نسخه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر ارائه می‌شود.شما نیز می‌توانید با ثبت سایت خود در مدیااد، ویجت‌های همسان با ظاهر سایت خود را برای هر دستگاه انتخاب کرده و با تست جایگاه ها، درآمد خود را از تبلیغات افزایش دهید.

شفافیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس تبلیغاتی مدیااد هست. شفاف در کار کردن، شفاف در قرارداد و شفاف در پرداخت؛ این روزها کم‌تر شرکتی را می‌توان به این حد از دقت و صداقت یافت.

مدیااد یکی از پلتفرم‌های قوی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی است. حساب‌های شفاف و پرداخت‌های به موقع که از ویژگی‌های مثبت مدیااد می‌باشد. با آرزوی موفقیت برای این تیم خوب

مدیااد یکی از بهترین پلتفرم‌های تبلیغاتی مبتنی بر اعتماد کامل و شفافیت است. کسب درآمد از سایت از طریق تبلیغات خوب و تعامل با متخصصین حرفه‌ای و صمیمی مدیااد از جمله مزایای بزرگ همکاری با این رسانه است.

ناشران (صاحبان وبسایت) ما

مراحل شروع درآمدزایی اینترنتی از پلتفرم تبلیغاتی مدیااد

کسب درآمد اینترنتی را شروع کنید!

هم اکنون می‌توانید به جمع حرفه‌ای ناشران (صاحبان سایت) مدیااد بپیوندید و با کسب درآمد از تبلیغات، تجربه‌ متفاوتی را در دنیای آنلاین خلق کنید.

ثبت نام در پنل پلتفرم تبلیغاتی مدیااد

مطالب جدید در بلاگ مدیااد برای درآمد بیشتر از تبلیغات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر