موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

کاردستی های پسرانه با کاغذ

کاردستی های پسرانه با کاغذ

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 20 دی 1400 ساعت 15:54

در مجموع کاردستی ها به دو دسته مهارتی و خلاقانه تقسیم بندی می شوند که شما بایستی ازهرکدام در آموزش فرزندان خود استفاده کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

توجه کنید که ساخت کاردستی برای کودکان و دانش آموزان سبب تقویت حواس و ایجاد هماهنگی بین اندام‌های مختلف بدن آنها میشود

برای مثال اگر لوازمی که برای ساخت کاردستی انتخاب می‌شود کاغذ است. ابتدا لازمست کودک آن را لمس کند، به رنگ و شکل آن توجه کند، حتی می‌تواند کاغذ را به حرکت درآورد و به صدای آن گوش دهد.

انجام کاردستی توسط کودکان به عقیده روانشناسان، کودک را تحریک می کند تا اعضای مختلف بدن به کار بیفتد و از حواس هایش استفاده کند تا موجب رشد و شکوفایی استعدادهایش گردد.

به این موضوع دقت کنید که ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان، یعنی میانبری برای داشتن کودکان شاد و سرزنده ، نظر شما چیست و آیا شما هم موافق هستید یا خیر؟

لطفا” توجه کنید که وقتی آموزش های ساخت کاردستی در این مقاله را دیدید ، آنرا به کودک خود آموزش دهید اما اجازه دهید خود او با چسب و قیچی و مداد و ماژیک کاردستی را بسازد و در این خصوص سخت گیری نکنید ، آزادی عمل کودکان نباید محدود شود.

هی به فرزند خود نگویید آخ چسب ریخت ، آخ دستت کثیف شد ، ای بابا چرا کج بریدی ، باز خراب کردی کاردستی رو ، بلد نیستی بده خودم درست می کنم تو فقط ببین و….

اگر نمی توانید به کودک خود آزادی بدهید کلا” آموزش ساخت کاردستی را فراموش کنید . حتما اصول اولیه را به او با دقت آموزش دهید و رهایش کنید تا خود او سعی و خطا کند تا به نتیجه برسد. هر چیزی ساخت هرچقدر هم زشت او را تشویق کنید تا بازهم کاردستی بیشتری بسازد و خلاقیت خود را بکار گیرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر