موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

اس ام اس بانک ملی

اس ام اس بانک ملی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 25 دی 1399 ساعت 14:56

t_bullet.gifمعرفی سامانه پیام کوتاه از طریق سیستم متمرکز ( ساپتا) smsmsm__388553ee5a.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در راستای توسعه بانکداری الکترونیکی و افزایش کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مشتریان، سامانه ارسال پیام کوتاه به مشتریان (ساپتا) از طریق سیستم متمرکز در بانک ملی ایران راه اندازی گردیده است.

bullet__3a89370aed.jpg قابلیت استفاده از سرویس یادشده با مراجعه مشتریان و تکمیل فرم فعال‌سازی و ارائه آن به شعب فعال می‌گردد.



bullet__3a89370aed.jpg

صاحب حساب برای استفاده از سرویس‌ سامانه ارسال پیام کوتاه به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و فرم درخواست فعال سازی سرویس ارسال پیام کوتاه (ساپتا) را تکمیل و امضاء می‌نماید.

bullet__3a89370aed.jpg ارائه مدرک شناسایی در هنگام مراجعه به شعبه ضروری می باشد.

bullet__3a89370aed.jpg عملیات فعال سازی ساپتا در همان روز ارائه  درخواست انجام می گیرد.


t_bullet.gifدرخواست غیر فعال سازی

مشتریان برای غیر فعال سازی سرویس‌ ارسال پیام کوتاه، می بایست به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم غیر فعال سازی ارسال پیام کوتاه (پیوست دستورالعمل) اقدام نمایند.

bullet__3a89370aed.jpg عملیات غیرفعال سازی یک روز پس از ارائه درخواست انجام می گیرد.


t_bullet.gifتغییر شماره تلفن همراه

درصورتی که مشتریان عضو سامانه ارسال پیام کوتاه (ساپتا) تقاضای تغییر شماره تلفن همراه خود را در سامانه مذکور داشته باشد، می بایست با مراجعه به شعب بانک، مجدداً اقدام به تکمیل و پر نمودن فرم درخواست فعال سازی سرویس ارسال پیام کوتاه نمایند.

bullet__3a89370aed.jpg آبونمان  این خدمت در سال 1396 مبلغ 60،000 ( شصت هزار ریال ) بصورت سالیانه می باشد.

bullet__3a89370aed.jpg کسر آبونمان به ازای شماره مشتری فعال صورت می گیرد.

bullet__3a89370aed.jpg مشتریانی که قصد لغو عضویت در این سامانه را داشته باشند باید برای لغو عضویت به شعب بانک مراجعه نمایند.


دستورالعملهای مرتبط(ویژه همکاران )

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر