موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه در اکسپلور پست بگذاریم

چگونه در اکسپلور پست بگذاریم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 22 مرداد 1398 ساعت 10:49

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

چگونه پست خود را در اکسپلور اینستاگرام قرار دهیم؟

how-to-get-your-content-on-the-explore-page-compressor-850x396.png

اگر شما از کاربران اینستاگرام هستید مطمئنا با تب اکسپلور آشنایی دارید، اما چگونه می توانیم پست خود را در اکسپلور اینستاگرام قرار دهیم؟

قرار گرفتن پست شما در اکسپلور باعث بالا رفتن تعداد لایک ها و مخاطبانتون میشه و تاثیر زیادی در پیج شما خواهد داشت.

اینستاگرام کدام عکس ها را برای اکسپلور انتخاب می کند؟

بر اساس گفته اینستاگرام قرار گرفتن عکس ها در اکسپلور به نحوه استفاده شما از اینستاگرام بستگی داره. بنابراین محتوایی که شما در اکسپلور خود میبینید با محتوایی که دیگران در اکسپلور خود می بینند متفاوت است.

از نظر اینستاگرام چیزی که در اکسپلور نشون داده میشه به محتوایی که شما در اینستاگرام لایک می کنید و یا کامنت می گذارید بستگی داره.

این طور به نظر می رسه که پست هایی که تعداد لایک های بیشتری دارند در اکسپلور نمایش داده می شوند اما به همین آسانی نیست و فقط الگوریتم اینستاگرام به میزان لایک نگاه نمی کنه بنابراین استراتژی هایی که دو ماه قبل کاربران استفاده می کردند الان جواب نمی ده.

درواقع هیچ راهی وجود نداره که متوجه بشیم اینستاگرام از چه فرمول و الگوریتمی برای اکسپلور استفاده می کنه، اما کار نشد نداره و فقط به پشتکار قوی و سخت کوشی احتیاج است.

افزایش شانس شما برای قرار گرفتن در اکسپلور

برای شروع کسب و کار خود آماده اید؟

این موضوع رو به یاد داشته باشید که منتشر کردن پست های با کیفیت خیلی مهم تر از به دست آوردن هزار فالور بدون دلیل است.

مطمئن باشید که اکانت شما قدیمی است

شاید این موضوع خیلی مهم به نظر نرسه اما برای اینستاگرام پیجی که قدیمی تر است نسبت به پیجی که تازه ایجاد شده است الویت بیشتری برای منتشر شدن در اکسپلور دارد حتی اگر تعداد فالور ها و لایک های زیادی داشته باشید زیرا اینستاگرام متوجه میشه که در این مدت کم امکان جمع آوری تعداد زیادی لایک و کامنت وجود ندارد.

فالورهای فعال جمع آوری کنید

این موضوع مهمی است که شما باید فالورهای زیادی جمع آوری کنید اما باید به این نکته دقت کنید که باید فالورهای فعالی به دست بیارید. در واقع این نکته کلید اصلی اشتغال است. ممکنه خیلی از کاربران اینستاگرام هزاران فالور داشته باشند اما اگر این فالور ها فعال نباشند نمی توانند برای صاحبان آن کسب و کار ها مفید باشند.

فالورهای خود را تشویق کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند

از فالورهای خود درخواست کنید تا دوبار روی عکس کلیک کنند یا سوالی از اون ها بپرسید و درخواست کنید در کامنت ها سوال شما رو جواب بدهند. روشی دیگر این است که از فالوران خود درخواست کنید تا دوستان خود را در کامنت ها منشن کنند. گرفتن لایک و کامنت بیشتری از فالورهای شما باعث دیده شدن شما در اکسپلور خواهد شد.

بیش از حد از هشتگ ها استفاده نکنید

استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام باعث دیده شدن شما در اینستاگرام خواهد شد اما زیاده روی در استفاده از هشتگ ها باعث عدم موفقیت شما خواهد شد. از اونها به سختی استفاده کنید. این خوبه که از هشتگ ها برای استفاده اولیه استفاده کنید اما لایک هایی که از طریق هشتگ ها به دست می آورید کمی روباتیک هستند بنابراین اگر میخواهید پیج معروفی داشته باشید از این روش استفاده نکنید.

از زمان و ساعت مشخص پست کردن یادداشت بردارید

زمانی که شما فقط پست های خود را در ساعت ۳ بعد از ظهر پست می کنید نباید انتظار دیده شدن زیادی داشته باشید، پست های خود را در زمان های مختلف روز انجام دهید برای مثال در زمان هایی که افراد بیشتر موبایل خود را در دست می گیرند مانند بعد از صرف نهار، بعد از مدرسه و یا بعد از کار.

همچنین برای موفقیت بیشتر در کسب و کار خود مطالب زیر را مطالعه کنید.

چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام بهینه کنیم؟

چگونه در اینستاگرام معروف شویم ؟

منبع: https://www.lifewire.com/getting-on-instagram-popular-page-3486034

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب

امتیاز دهی کاربران

3.83 (6 رای)

Post Views: 11,002

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر