موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 23:42

چگونه با وجود محدودیت اد تنها ۲۰۰ نفر در کانال ، کانال خود را گسترش بدهیم؟

سازندگان کانال و مدیران کانال های تلگرامی تنها می توانند در ابتدای شروع فعالیت کانال خودشان صرفاً ۲۰۰ نفر را داخل کانال  عضو نمایند ولی درصورتی که از این حد تعداد آمار افزایش پیدا کند ، برای اد کردن تعداد بیشتر با ارور مواجه خواهید شد.

این محدودیت به طور کلی شما را از داشتن عضوهای بیشتر محروم نمی کند و تنها شما با این محدودیت مواجه هستید که دیگر نمی توانید مخاطبین خود را به طور ناخواسته در کانال خود عضو کنید.

بیشتر بخوانید >>> خرید ممبر فیک گروه تلگرام

چگونه این محدودیت را رفع کنیم؟

شما به سادگی می توانید در تنظیمات کانال تلگرام خود ( فقط ادمین اصلی کانال ) ، لینک خصوصی یا عمومی برای کانال خود ایجاد کنید و آن را در اختیار دیگران و دوستان قرار دهید و از دوستان خود درخواست عضویت نمایید.

در حال حاضر برای رفع این محدودیت هیچگونه راهکاری وجود ندارد و نخواهد داشت زیرا توسط تلگرام برای جلوگیری از اد زدن بیش از حد کاربران این محدودیت را اعمال کرده است ، بهترین پیشنهاد و راهکار برای رهایی از این خطا خرید ممبر می باشد و برای دعوت دوستان خود می بایست لینک یا ایدی کانال خود را برای دیگران اشتراک بگذارید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

رفع مشکل عدم عضویت در کانال ها و گروه ها

یکی دیگر از مشکلات تلگرام های غیررسمی ، هنگام در خواست عضویت در کانال های مختلف با خطای CHANNELS_TOO_MUCH مواجه می شوید.

این خطا زمانی برای شما رخ می دهد که شما عضو کانال و گروه های زیادی شده باشید. اما اگر شما نمیدانید که این مشکل به واسطه چه چیزی برای شما به وجود آمده است باید بگوییم که در حال حاضر عضویت در کانال ها و گروه های تلگرامی تا سقف ۵۰۰عدد مجاز است و اگر بیش از این تعداد شود و فراتر برود شما باید برای رفع این خطا و مشکل از کانال های خود لفت دهید تا بتوانید در کانال های جدید دلخواه خود عضو شوید.

اگر مشکل شما شامل عضویت بیش از حد در کانال های تلگرام نمی باشد ، می بایست از تلگرام رسمی یا تلگرام x استفاده نمایید. به تازگی بعضی از تلگرام های غیررسمی از طرف تلگرام با محدودیت مواجه شده اند که با این خطا مواجه خواهند شد.

پس بهتر از همیشه از تلگرام های رسمی استفاده نمایید یا از تلگرام های غیررسمی مانند تلگراف استفاده نمایید.

در صورتی که با خطایی در تلگرام مواجه شده اید و دلیل آن را نمی دانید از ما در بخش نظرات پایین سایت بپرسید

بیشتر بخوانید >>>> خرید ممبر فیک کانال تلگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر