موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

کسب درامد از طریق موبایل

کسب درامد از طریق موبایل

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 11 شهریور 1398 ساعت 14:03

امروزه استفاده از تلفن‌ همراه بسیار رونق یافته‌است و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. با گسترش استفاده از این وسیله، خوب است بتوانیم با استفاده از برنامه‌های موبایل خود، درآمد کسب کنیم و از وقت آزاد خود به شکل مفیدی استفاده کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در این مطلب سه دسته برنامه موبایل به شما معرفی می‌شود که می‌توانید از طریق آن‌ها درآمد کسب کنید. سپس جزییات کسب درآمد از طریق چندین برنامه موبایل برای شما توضیح داده می‌شود.

1- انجام کارهای کوچک و کسب درآمد

اگر به پرسه زدن در اطراف شهر علاقه‌مند هستید، می‌توانید در حین گردش‌، کارهای کوچکی در اطراف شهر انجام دهید. این کار می‌تواند چک کردن نحوه چیدمان محصول‌ها در قفسه‌ یک فروشگاه یا چک کردن بنرهای تبلیغاتی و این که در مکان مناسب نصب شده‌باشند.

2- دریافت پول نقد به ازای خرید

خرید مواد غذایی و لوازمی که به آن‌ها احتیاج داریم بخشی از فعالیت‌های روزانه ما است. آیا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که ممکن است شرایطی فراهم شود که بخشی از پول پرداخت شده به حساب شما برگردد؟

برنامه ایبوتا به این صورت بر روی کالاهایی که میخرید به شما تخفیف میدهد. از این برنامه می‌توانید در فروشگاه‌هایی مثل Walmart, Target, Kroger, Safeway, Costco, Sam's Club استفاده کنید. به علاوه این برنامه در فروشگاه‌های آنلاین مثل آمازون نیز قابل استفاده است. به علاوه اگر کوپن، پرومو کد یا کد تخفیف هم داشته باشید از طریق این برنامه می‌توانید تخفیف بگیرید.

این برنامه مقدار تخفیف به ازای هر خرید را به حساب پیپال یا ونمو شما واریز می‌کند. همچنین برنامه این امکان را برای شما فراهم می‌کند که مبلغ تخفیف را به کارت هدیه فروشگاه‌های Best Buy, Starbucks, iTunes, Amazon یا هر فروشگاهی که دوست دارید تبدیل کنید.

3- کسب درآمد از طریق نظر دادن

با به اشتراک گذاشتن نظر خود با دیگران درآمد کسب کنید. این نظر می‌تواند درباره یک محصول، برند لباس، فیلم، برنامه تلویزیونی، سیاست‌های دولت یا هر چیز دیگری باشد.

شرکت تحقیقات جهانی بازار ایپسوس سرویسی به نام i-say را مدیریت می‌کند. این سرویس پس از آن که در آن ثبت‌نام کردید، نظرسنجی‌هایی با موضوع‌های مختلف برای شما ارسال می‌کند. هر کاربر ماهانه حدود هشت نظرسنجی دریافت می‌کنند.

برای باخبر شدن‌ از نظرسنجی‌های جدید می‌توانید وب‌سایت i-say را چک کنید یا ایمیل خود را در این وب‌سایت وارد کنید تا نظرسنجی‌های جدید را به شما اطلاع دهد. 

این برنامه پس از پاسخ به نظرسنجی، به شما امتیاز می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید این امتیاز را به کارت هدیه تبدیل کنید. به علاوه این برنامه جوایزی از جمله مسافرت خارج از کشور، تلویزیون، ipad وکارت هدیه به کاربردان خود هدیه می‌دهد.

تا این جا با کلیات کسب درآمد از طریق موبایل آشنا شدید. در ادامه این مطلب جزییات کسب درآمد از طریق چندین برنامه موبایل توضیح داده می‌شود.

  • کسب درآمد در برنامه Ipoll

ipoll.jpg

نوع برنامه: نظرسنجی به شیوه جمع سپاری

الزامات فنی: سازگار با سیستم عاملios  و اندروید

موقعیت جغرافیایی: ایالات متحده آمریکا (گاه ممکن است نظرسنجی‌های بین المللی نیز در دسترس باشد.)

شیوه کار:کاربر می‌تواند این برنامه رایگان را دانلود و نصب کند و مشخصات خود شامل نام، آدرس، جنسیت، تاریخ تولد و وضعیت اشتغال را در آن وارد کند. اگر کاربر گزینه «به من اطلاع بده» را در صفحه شخصی خود فعال کند، نظرسنجی‌هایی که با مشخصات او هماهنگ است از طریق ایمیل به او اطلاع داده می‌شود و با شرکت در این نظرسنجی‌ها می‌تواند درآمد کسب کند. 

شیوه پرداخت: در این نرم‌افزاردستمزد کاربران به صورت امتیازی پرداخت می‌شود. کاربران می‌توانند امتیازشان را به پول نقد تبدیل کنند و حساب پی پال یا کارت هدیه خود ذخیر کنند. وقتی دستمزد فرد به 35 دلار برسد، برنامه دستمزد فرد را پرداخت می‌کند. مبلغ‌های کمتر به صورت نقدی پرداخت نمی شود.

دانلود برنامه ipoll برای IOS دانلود برنامه ipoll برای اندوید

  • EasyShift كسب درآمد در برنامه

easy-shift.png

نوع برنامه: جمع سپاری وظیفه‌گرا

الزامات فنی: سازگار با سیستم عامل ios و اندروید

موقعیت جغرافیایی: ایالات متحده آمریکا (ممکن است در برخی مناطق تحت پوشش هم، شیفت‌های کاری محدود باشند.)

شیوه کار: وقتی کاربر این برنامه را نصب میکند و در آن حساب کاربری ایجاد می‌کند، از آن پس می‌تواند از طریق برنامه، شیفت کاری قبول کند. اگر شیفت خود را با موفقیت به پایان برساند، برنامه به او امتیاز می‌دهد. هرچه امتیاز کاربر بالاتر باشد، اجازه دسترسی به شیفت‌هایی که دستمزد بالاتری دارند را پیدا می‌کند. بیشتر شغل‌هایی که این شرکت جمع سپاری به شما پیشنهاد می‌دهد گرفتن عکس محصولی در بازار یا چک کردن و مقایسه کردن قیمت آن در بازار است.

شیوه پرداخت: این نرم‌افزار دستمزد کاربران را به صورت نقدی به حساب پیپال آن‌ها واریز می‌کند. مبلغ پرداختی برای شیفت‌ها بین دو تا بیست دلار است که طی 48 ساعت پرداخت می‌شود.

توضیح بیشتر: اگرچه این برنامه در سرتاسر آمریکا قابل استفاده است، اما ممکن است در همه موقعیت‌های جغرافیایی کارایی یکسانی نداشته‌باشد. 

دانلود برنامه EasyShift برای IOS دانلود برنامه EasyShift برای اندروید

  • Field Agent كسب درآمد در برنامه 

field-agent.jpg

نوع برنامه: جمع سپاری وظیفه‌گرا

الزامات فنی: سازگار با سیستم عامل ios

موقعیت جغرافیایی: ایالات متحده آمریکا، کانادا، نروژ و استرالیا

شیوه کار: کاربر این برنامه را دانلود و نصب می‌کند، سپس یک کار را انتخاب می‌کند و آن را طی دو ساعت به پایان می‌رساند. ‌اگر کاربر کار خود را با موفقیت به پایان برساند، برنامه به او امتیاز می‌دهد، ولی اگر کار خود را ناتمام بگذارند یا کار انجام شده کیفیت قابل قبول نداشته باشد، امتیاز خود را از دست می‌دهند. از جمله کار‌هایی که این برنامه به کاربران پیشنهاد می‌دهد گرفتن عکس از محصولی در بازار، چک کردن قیمت‌ آن‌ها، خرید نامحسوس، نظرسنجی درباره محصول و تحقیق درباره‌ مکان مناسب یک کسب و کار است.

شیوه پرداخت: این نرم‌افزار دستمزد کاربران را به صورت نقدی به حساب پیپال آن‌ها واریز می‌کند. مبلغ پرداختی بین سه تا دوازده دلار است.

دانلود برنامه Field Agent برای IOS دانلود برنامه Field Agent برای اندروید

  • Embee Mobile كسب درآمد در برنامه 

embee.png

نوع برنامه: جوایز تلفن همراه

الزامات فنی:  سازگار با سیستم عامل اندروید

موقعیت جغرافیایی: بیش از 100 کشور 

شیوه کار: کاربران می‌توانند سنجشگر عملکرد تلفن همراه این برنامه را دانلود و نصب کنند و کارت هدیه جایزه بگیرند.

شیوه پرداخت: کارت هدیه

توضیحبیشتر: کاربران  این برنامه موبایل را از گوگل پلی دانلود می‌کنند. کسانی که در ایالات متحده آمریکا هستند کارت هدیه مکان‌هایی مثال آمازون، پیتزا دومینو و دل را به دست می‌آورند. 

دانلود برنامه Embee Mobile برای اندروید

  • كسب درآمد در برنامه Gigwalk

نوع برنامه: جمع سپاری وظیفه‌گرا

الزامات فنی: سازگار با سیستم عامل ios  و اندروید

موقعیت جغرافیایی: بیش از 6000 شهر در ایالات متحده آمریکا

شیوه کار: کاربران وارد حساب کاربری خود در این برنامه می‌شوند و «gigs» یا کارهای مناسب مهارت‌های خود را پیدا می‌کنند. از جمله رایج‌ترین کارهایی که این برنامه موبایل به کاربران پیشنهاد می‌دهد، چک کردن قیمت محصول در بازار، امتحان کردن نرم‌افزارهای مختلف، تایید کردن داده‌ها، گرفتن عکس از محصول، خرید نامحسوس، نظرسنجی و ... است. کاربران جویای کار برای انجام این کارها به کاربرانی که به دنبال کارمند هستند درخواست می‌دهند. اگر صاحب کار او را انتخاب کند، کار به فرد ارجاع داده می شود. پس از انجام کار، صاحب کار به او بازخورد می‌دهد. بازخورد مثبت باعث افزایش دستمزد فرد می‌شود.

شیوه پرداخت: این نرم‌افزار دستمزد کاربران را به صورت نقدی به حساب پیپال آن‌ها واریز می‌کند. مبلغ پرداختی بین سه تا پنج دلار است. با این حال دستمزد کاربران حرفه‌ای در یک بازه زمانی به بیشتر از صد دلار هم می‌رسد. دستمزدها طی یک هفته پرداخت می‌شود.

دانلود برنامه Gigwalk برای IOS دانلود برنامه Gigwalk برای اندروید

تا این قسمت از مطلب، نمونه‌های معرفی شده، در خارج از کشور قابل استفاده هستند. نسخه ایرانی برخی از برنامه های موبایل خارجی تا کنون پیاده سازی شده است و کاربران ایرانی نیز می توانند از طریق آن‌ها درآمد کسب کنند. در زیر برخی از این نمونه‌ها معرفی می‌شود.  

  • کسب درآمد از برنامه اسنپ

snapp.png

نوع برنامه: تاکسی‌ اینترنتی

الزامات فنی: سازگار با سیستم عامل ios و اندروید

موقعیت جغرافیایی: ایران

شیوه کار: این برنامه مشابه برنامه اوبر در کشورهای دیگر است. در این برنامه مسافر مبدا و مقصد خود را در نقشه مشخص میکند و به نزدیک‌ترین راننده درخواست میدهد که او را به مقصد برساند. راننده اسنپ در زمانی که مایل است درخواست سفر بپذیرد میتواند برنامه اسنپ را فعال کند. درخواست سفر برای او ارسال میشود. از جمله موارد مثبت این برنامه این است که مسافر امکان امتیاز دادن به راننده را دارد و همین باعث شده تا رانندگان به نظافت و تهویه مناسب ماشین خود بیشتر توجه کنند. 

دانلود اسنپ برای اندروید

  • کسب درآمد از برنامه ناربو

narbo.png

نوع برنامه: جمع سپاری ترجمه

الزامات فنی: سازگار با سیستم عامل اندروید (اقداماتی برای سیستم عامل ios انجام شده‌است.)

موقعیت جغرافیایی: ایران

این برنامه بستری برای ترجمه فراهم کرده‌است. اگر زبان انگلیسی قوی دارید و مایل هستید از این توانایی خود استفاده کنید، این برنامه برای شما بهترین است. برنامه موبایل ناربو را دانلود و نصب کنید. پس از آن که در برنامه به عنوان مترجم شناخته شدید، می‌توانید هر زمان که وقت آزاد دارید، وارد برنامه شوید و قطعه‌های کوتاهی را ترجمه کنید و درآمد کسب کنید. جذابیت این برنامه آن است که ترجمه به گونه‌ای جذاب و شیرین در اختیار شما قرار می‌گیرد و خسته کننده نیست. در این برنامه به نظر می‌رسد در حال گفت‌و‌گو با دوست خود در تلگرام هستید! در حال ترجمه یک متن هستید و کار می‌کنید، ولی به صورت یک گفت‌و‌گو!

دانلود ناربو برای اندروید

در این مطلب اطلاعاتی درباره نحوه کسب درآمد از طریق برنامه‌های موبایل در اختیار شما قرار گرفت. به علاوه برنامه‌های موبایلی به شما معرفی شد که با نصب آن‌ها روی تلفن همراه خود می‌توانید در اوقات فراغت درآمد کسب کنید و از زمان آزاد خود به شکل مفیدی استفاده کنید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر