موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

طریقه نصب تلگرام ایفون

طریقه نصب تلگرام ایفون

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 19 اردیبهشت 1398 ساعت 18:06

تلگرام… تلگرام فارسی دوست داشتنی. بسیاری از کاربران تلگرام فارسی را به عنوان بهترین شبکه اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با دوستانشان و دنبال کردن رسانه‌های مورد علاقه‌شان انتخاب کرده‌اند. ممکن است شما هنوز به این گروه از کاربران نپیوسته باشید. برای همین تصمیم گرفتیم در این مطلب، لینک های دانلود آخرین ورژن نرم افزار تلگرام فارسی برایکامپیوتر، اندروید و iOS اپل را در اختیار شما قرار بدهیم تا با نصب تلگرام فارسی، به جمع هم وطنان ایرانی خود بپیوندید. (پیشنهاد می‌کنم حتماً تا انتهای این مطلب را بخوانید تا با تمام نسخه‌های تلگرام فارسی آشنا شوید.) با ما همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید؟ هزاران فالوور واقعی و ایرانی داشته باشید که با شما در تعامل هستند.

install-telegram.jpg

دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن تلگرام فارسی برای دستگاه های اندرویدی

شکی نیست که اکثر کاربران ایرانی از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی استفاده می‌کنند و به همین دلیل، ما در ابتدا می‌خواهیم لینک‌های دانلود اپلیکیشن تلگرام فارسی برای Android را در اختیار شما قرار دهیم.

شما برای نصب اپلیکیشن تلگرام فارسی بر روی گوشی اندرویدی خود، مسیر پیشنهادی ما برای دانلود تلگرام فارسی استفاده از کافه بازار است که یک محیط ایرانی برای دانلود اپ های اندرویدی است و به شما اجازه می‌دهد آخرین ورژن اپ تلگرام فارسی را به سادگی دانلود و نصب کنید. حتی بروزرسانی های جدید برنامه را نیز به اطلاع شما می‌رساند.

پس از نصب تلگرام فارسی بر روی گوشی اندرویدی خود، به سادگی می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه و احراز هویت، شروع به استفاده از این نرم افزار پیام رسان کنید.

دانلود تلگرام فارسی برای اندروید از کافه بازار

دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن تلگرام فارسی برای دستگاه های اپل

خب، درست است که کاربران اندروید در ایران زیاد هستند. اما مطمئناً کاربران گوشی، تبلت و سایر دستگاه‌های اپل هم کم نیستند. در ادامه لینک دانلود اپ iOS تلگرام فارسی (برای آیفون، آیپد یا گجت های اپل) را در اختیار شما خواهم گذاشت. باز هم دقت داشته باشید که ایران توسط شرکت های آمریکایی از جمله اپل تحریم شده و بنابراین اگر بخواهید آخرین ورژن از نرم افزار تلگرام فارسی را از طریق اپ استور (بازار رسمی برنامه های اپل) دانلود کنید، نیاز به به ساخت اکانت اپل در کشوری دیگر  یا خرید یک اکانت اپل دارید. مقالات راهنمای بسیاری برای اینکار وجود دارد، اما پیشنهاد ما خرید یک اکانت اپل از طریق سایت‌هایی مثل اپل کارت ۲۴ یا سیم پی است. توجه داشته باشید که این اکانت، بعدها هم برای دانلود سایر نرم‌افزارهای اپل استور به کار شما خواهد آمد.

البته، یک راه ساده‌تر هم برای دانلود اپلیکیشن تلگرام برای آیفون، آیپد و … وجود دارد. این راه استفاده از بازار ایرانی اپ‌های iOS یعنی سیب اپ هست. در ادامه لینک دانلود رایگان برای آخرین ورژن تلگرام فارسی از طریق هر دو بازار را در اختیار شما قرار خواهم داد.

دانلود تلگرام فارسی برای ios از سیب اپ

دانلود آخرین نسخه نرم افزار تلگرام برای کامپیوترهای شخصی

حالا که در مورد نسخه‌های گوشی و تبلت نرم افزار تلگرام صحبت کردیم، بگذارید به سراغ کامپیوتر شما برویم. چون کار با تلگرام، هیچ جا مثل کامپیوتر راحت نیست. در ادامه قصد دارم لینک‌های دانلود و نصب نرم‌افزار تلگرام برای کامپیوترهای شخصی را در اختیار شما بگذارم. به کمک این لینک، شما می‌توانید آخرین نسخه تلگرام کامپیوتر را مستقیماً از خود سایت تلگرام دانلود کنید. و نکته خوب این است که تلگرام به صورت خودکار تشخیص می‌دهد که کامپیوتر شما با ویندوز، مک (کامپیوتر اپل) یا لینوکس کار می‌کند و لینک دانلود مرتبط را به شما نمایش خواهد داد. یعنی کافی است به آدرس ارائه شده بروید و دکمه دانلود را فشار دهید.

همانطور که گفتیم، با ورود به لینک بالا، تلگرام به صورت خودکار تشخیص می‌دهد که کامپیوتر شما یکی از نسخه‌های ویندوز (Windows 10, 8, 7, XP) است یا یک سیستم عامل دیگر و فایل درست را در اختیار شما خواهد گذاشت. با اینحال باید توجه داشته باشید که هنگام دانلود نسخه ویندوز، دو گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد: ۱٫ نسخه نصبی تلگرام که بر روی ویندوز شما نصب خواهد شد. ۲٫ نسخه پرتابل و قابل حمل تلگرام که نیاز به نصب ندارد و فقط شامل یک فایل تلگرام می‌شود که از همان ابتدا قابل اجرا خواهد بود.

در صورتی که نیاز به ۲ یا چند تلگرام بر روی ویندوز خود دارید، ه ر دو گزینه را دانلود کنید. سپس حساب اصلی خود را به تلگرام نصب شده متصل کنید و برای ورود به حساب دوم خود از تلگرام پرتابل استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید به حساب‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، از فایل تلگرام پرتال کپی بگیرید تا چندین تلگرام پرتال داشته باشید. در تصویر زیر نحوه دانلود هر دو نسخه برای شما مشخص شده است.

download-telegram-for-windows.jpg

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

جدیدترین ترفندها و روش های تبلیغات و بازاریابی در تلگرام

در نهایت، اگر در دانلود و نصب تلگرام فارسی بر روی دستگاه خود، به هر مشکلی برخورد کردید، یا نظری در مورد این مطلب داشتید، خوشحال می‌شوم از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. همچنین از شما دعوت می‌کنم برای آشنا شدن با پیامرسان های داخلی و خارجی مشابه تلگرام به سراغ مقاله ۱۰ مورد از بهترین پیامرسان های داخلی و خارجی بروید یا با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه شما مشاوره بدهند. همچنین اگر قصد دارید، اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنید، می‌توانید در وبلاگ ما در مورد آن هم بخوانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر