۱۵ شهریور
نکات کلیدی در متن کاتالوگ و بروشور
اهمیت یک استراتژی موفق در تدوین متن و تصویر در تهیه و چاپ یک کاتالوگ یا بروشور بر کسی پوشیده نیست.
به همین خاطر برآن شدیم تا مهم ترین نکاتی را که در این زمینه به چشم می آید
با شما مخاطبین عزیز در میان بگزاریم تا بهترین و بیشترین بازخورد مثبت را از تولید کاتالوگ تبلیغاتی خود داشته به دست آورید:
- قدم اول در طراحی یک کاتالوگ حرفه ای مشخص نمودن هدف از تولید کاتالوگ یا بروشور است:
آیا کاتالوگ شما معرف محصولاتتان است؟ آیا کاتالوگ شما معرف خدمات شماست؟
آیا کاتالوگ شما برای فروش به عمده فروشی ها ارسال می شود یا توسط مصرف کننده نهایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت؟
- در صفحه ابتدایی کاتالوگ در مورد تاریخچه شکل گیری شرکت توضیح مختصری بدهید.
- بهتر است در کاتالوگ شما در مورد برند؛ چشم انداز برند؛ اهداف برند ؛
استراتژی بلند مدت و میان مدت برند و همینطور تعهدات اخلاقی برند مطالبی وجود داشته باشد.
- اگر در نظر دارید تا یک کاتالوگ برای معرفی محصولات خودتان داشته باشید،
بهتر است تا از یک عکاس صنعتی بخواهید تا از محصولات شما عکسهای صنعتی مناسبی
تهیه کند تا بتوانید بهترین کیفیت از محصول خودتان را در کاتالوگ یا بروشور نمایش دهید.
- در مورد هر محصول شرح مختصری بدهید و سپس به بیان ویژگی های محصول بصورت تیتروار ادامه دهید.
- در کاتالوگ ها یا بروشور ها برای مخاطب سوال ایجاد کنید و به آن پاسخ دهید.
بیشتر بخوانید ||| راهنمای چاپ کاتالوگ در تهران
- باید بفهمید مخاطب شما چه نیازهایی دارد و به طور واضح مطرح کنید که محصول شما چگونه نیاز اورا بر طرف خواهد کرد.
- در تهیه مطلب برای کاتالوگ حتما این نکته را در نظر داشته باشید که مشتریان شما
بر اساس نیازشان خرید میکنند و نه بر اساس چیزی که شما به آنها می گویید. پس باید محصولی را تهیه و تولید نمود که مورد نیاز مصرف کنندگان باشد.
- از درشت نمایی و اغراق پرهیز کنید و در طراحی کاتالوگ صادقانه به شرح آنچه که ارائه می کنید بپردازید.
- از خدمات پس از فروش غافل نشوید، چرا که داشتن این خدمات برای بسیار انگیزه خرید ایجاد خواهد کرد.
بیشتر بخوانید ||| ۱۰ نکته مهم در طراحی یک کاتالوگ حرفه ای
تلفن سفارشات و مشاوره: ۶۶۵۷۰۰۳۵
امروز را از دست ندهید !