سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

قیمت دستگاه ساخت بنر

قیمت دستگاه ساخت بنر

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 20:44

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

سوالات متداول دستگاه چاپ بنر

مزایا و معایب خرید دستگاه دست دوم از مبین تک:

مزایای خرید دستگاه دست دوم از مبین تک:

  • خرید بصورت اقساط بلند مدت
  • ضمانت تامین قطعات ۵ ساله و گارانتی تعویض قطعات ۶ ماه تا یکسال
  • اعزام سرویسکار بدون هزینه دستمزد و تعویض قطعات بصورت کاملا رایگان
  • گارانتی عودت سه ماهه بدون قید و شرط با ضمانت بازگشت صد در صد هزینه پرداختی
  • بدون هزینه جانبی راه اندازی، نصب و راه‌اندازی و آموزش دستگاه بدون دستمزد صورت می گیرد.

معایب خرید دستگاه دست دوم از مبین تک:

قیمت بالاتر نسبت به خرید از شخص یا واسطه بدلیل ارائه واقعی خدمات پس از فروش

مزایا و معایب خرید دستگاه دست دوم از واسطه ها و اشخاص:

مزایای خرید دستگاه دست دوم از واسطه ها و اشخاص:

  • معمولا و در ظاهر قیمت‌ها از شرکت‌ها پایین‌تر است.

معایب خرید دستگاه دست دوم از واسطه ها و اشخاص:

  • بدون گارانتی
  • هزینه‌های پنهان اولیه
  • عدم خرید بصورت اقساطی
  • هزینه‌های سنگین نگه داری و سرویس
  • نیاز به سرمایه مجزا جهت خرید مواد اولیه
  • خرید مواد اولیه مورد نیاز درصورتیکه از شرکت تهیه نشده باشد بایستی بصورت نقدی صورت گیرد.
  • پس از اتمام معامله، فروشنده هیچ تعهدی نسبت به صحت و سلامت و هزینه‌های راه اندازی و نگه‌داری دستگاه ندارد.
  • همچنین امکان پیگیری حقوقی پس از خرید یا عودت دستگاه درصورت کلاه‌برداری بسیار زمان‌بر و پیچیده و پر هزینه است.
  • کارشناسی و نصب و راه‌اندازی و آموزش دستگاه‌هایی که از شرکت خریداری نشده باشند، هزینه‌های سنگینی در پی دارند.
  • دستگاه خریداری شده از شخص بدلیل عدم پشتیبانی شرکتی شامل هزینه‌های بسیار سنگین جهت خرید قطعات یا اعزام سرویسکار می‌شود. همچنین معمولا سرویسکارها و شرکت‌ها از راهنمایی رایگان تلفنی به اینگونه مشتریان سر باز می‌زنند.

سابقه مبین‌تک و مشتریان خوبمان همگی گواه تعهد مدیران و تکنسین های مبین‌تک برای ارائه خدمات پس از فروش طبق قرارداد می باشند. برای اطمینان بیشتر می توانید شماره چند تن از مشتریان نزدیک به خودتان را از ما دریافت کنید و تحقیق و مقایسه کنید.

تفاوت بدنه (شاسی) دستگاه ها در کیفیت ساخت و آپشن های دستگاه چاپ بنر می باشد. نقاط ضعف و قوت هر یک از بدنه ها در توضیحات همان بدنه درج شده است.

کیفیت چاپ بسیار بالا، تنوع متریال چاپی (پرده، کف پوش، کاغذ دیواری، چرم و…)، بدون بو و بدون حساسیت از جمله مزایای اکوسالونت نسبت به دیگر دستگاه های سالونت (مشهور به بنر) می باشد. از جمله نقاط ضعف این نوع دستگاه ها به سرعت پایین و عمر پایین هد می شود اشاره کرد.

هدهای دستگاه های چاپ بنر در سرعت و کیفیت تفاوت دارند. بنابراین هدهای دستگاه چاپ بنر در سرعت و کیفیت نهایی چاپ موثرند. هد دستگاه چاپ بنر دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ای است و عملا امکان کپی برداری وجود ندارد. تولید کننده نیز از یک مدل هد (مثلا کونیکا ۵۱۲) فقط با یک کیفیت تولید می کند. بنابراین هدهای عرضه شده توسط مبین تک هیچ مزیتی نسبت به هدهای دیگران ندارد و هدهای دیگران نیز هیچ مزیتی نسبت به هدهای مبین تک ندارد. سیستم جدید که به پارکینگ هد مشهور است وظیفه حفاظت از هد در زمان خاموشی دستگاه چاپ بنر را بر عهده دارد.

برد دستگاه چاپ بنر درواقع مغز دستگاه چاپ بنر است! هوشمندی و کارایی دستگاه بستگی به برد دستگاه چاپ بنر دارد. اما چند نکته درخصوص برد دستگاه چاپ بنر:

  1. برد باید قابلیت تعمیر داشته باشد(بردهای دستگاه های مبین تک قابل تعمیر است).
  2. برد باید جدید باشد تا قابلیت های جدید را پشتیبانی کند(بردهای مبین تک قابلیت جدید را پشتیبانی میکند مثل رد کردن سفیدی، عیب یابی هوشمند، سادگی نرم افزار و…)

سیستم گرمایش دستگاه چاپ بنر است که هر دستگاه بنر دارای ۳ هیتر (پشت + کف + جلو ۳۰ سانتی) است. در بعضی بدنه ها هیتر کریج(هد) و هیتر ساب تانک و هیتر ۱ متری جلو نیز بصورت آپشن قرار دارد. از نظر تخصصی، چروک گیری مدیا(هیتر پشت و کف)، خشک کردن چاپ(هیتر جلو) و گرم نگه داشتن جوهر(هیتر ساب تانک) و گرم نگه داشتن هد(هیتر کریج) از جمله وظایف هیتر در دستگاه چاپ بنر است. دمای هر کدام از هیترها بوسیله یک پنل روی دستگاه قابل کنترل است.

در تمام دستگاه های چاپ بنر، فن وظیفه خشک کردن چاپ را بر عهده دارد. در بعضی دستگاه ها یک ردیف فن اضافه بعنوان آپشن در نظر گرفته شده است. سیستم مادون قرمز هم برای خشک کردن چاپ بوسیله گرمایش بر عهده دارد. این سیستم در بعضی از دستگاه های سرعت بالا بکار رفته است.

فلسفه وجودی رول جمع کن در واقع برای جمع کردن رول نیست! این آپشن ساخته شده برای چاپ های دو طرفه. بنابراین تقریبا کاربرد زیادی در دستگاه چاپ بنر ندارد.

آموزش کار کردن با دستگاه چاپ بنر حتی برای افراد مبتدی توسط تکنسین شرکت مبین تک بصورت رایگان انجام میگیره.

خرید یک دستگاه لیزر باکیفیت و با خدمات پس از فروش معتبر همراه با یک سفر تفریحی و زیارتی به شهر زیبای شیراز علاوه بر اینکه هیچ مانعی نیست اتفاقا حسن نیز هست! مبین‌تک افتخار میزبانی و شیرازگردی را برای مشتریان و مهمانان خود مغتنم می شمارد.

اما اگر نگران هزینه های ارسال یا ایاب و ذهاب تکنسین های فنی یا تامین مواد اولیه هستید، مبین‌تک برای مشتریان با فاصله زیاد، تخفیف‌های ویژه ای در نظر می گیرد تا هزینه حمل دستگاه سنگین نشود. ارسال مواد اولیه و اعزام سرویس‌کار نیز هم از شیراز و هم از تهران صورت می گیرد.

مشتریان دستگاه چاپ بنر کونیکا 512

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون