موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه فن پیج درست کنیم

چگونه فن پیج درست کنیم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 13 فروردین 1400 ساعت 00:15

در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور یک فن پیج یا صفحه ی طرفداری موفق در اینستاگرام بسازید. با ما همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

از چهره خود استیکر بسازید و آن را در اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ساخت یک فن پیج موفق در اینستاگرام

1- موضوع مورد تمرکز صفحه خود را مشخص کنید

پیش از انجام هر کاری شما باید به طور دقیق مشخص کنید که فکوس یا تمرکز مطالبتان در فن پیج روی چه چیزی خواهد بود. موضوعاتی همچون بازیگران یا سلبریتی ها، انواع مختلف حیوانات، وسایل نقلیه و یا حتی مسائل فلسفی و ... هر کدام می توانند مورد توجه شما و در نهایت مخاطبانتان قرار بگیرند.

2- به صفحه ی پروفایل خود سروسامانی بدهید

به پروفایل فن پیج خود رفته و به آن نگاهی بیندازید. کاربران به محض ورود به صفحه ی شما، پروفایلتان را خواهند دید. برای خود یک بیوگرافی بنویسید. برای این کار روی Edit Profileضربه زده و چند کلمه به صورت مختصر راجع به کاری که در پیج خود انجام می دهید بنویسید.

بخش بیو بسیار اهمیت دارد، چرا که بسیاری از کاربران، پس از مراجعه به پیج، در اولین نگاه بخش بیوگرافی را می خوانند که ببینند این فن پیج در چه زمینه ای فعالیت می کند.

fanpage-1.jpg

3- فن پیج های دیگر اینستاگرام را چک کنید

احتمالا چند فن پیج دیگر نزدیک به زمینه ی کاری شما، در اینستاگرام وجود دارد. اگرچه کپی از آنها کار مناسبی نیست اما شما می توانید با چک کردن شان ایده بگیرید. بهترین کار برای یافتن فن پیج های مشابه، این است که در بخش جستجوی اینستاگرام رفته و موضوع مورد تمرکز یا بخشی از توضیحات را جستجو نمایید.

fanpage-2.jpg

4- چند صفحه مرتبط با موضوع خود را فالو کنید

اگر صفحه ی شما در مورد موضوعات عمومی یا سلبریتی هاست، آن ها احتمالا خودشان هم یک پیج در اینستاگرام دارند. شما می توانید با فالو کردن آن ها، در جریان جدید ترین پست هایی که می گذارند قرار بگیرید. به علاوه می توانید اگر سوژه ی مورد نظر در شبکه های اجتماعی دیگر نیز حساب دارد، در آن شبکه ها نیز دنبالش نمایید.

fanpage-3.jpg

5- ببینید چه موضوعی میتواند پیج تان را متفاوت کند

با توجه به اطلاعاتی که از دنبال کردن صفحه های دیگر مشابه کار شما به دست آورده اید، حال باید ببینید که چه راهکار هایی وجود دارد تا پیج تان کمی متفاوت تر از آنان به نظر برسد. برای مثال اگر می بینید که اکثر پیج های طرفداری مرتبط با شما فقط به موضوعات و مسائل کلی می پردازند شما می توانید کمی خاص تر به قضیه نگاه کنید و روی بعضی موضوعات به صورت تخصصی تر مانور دهید.

از چهره خود استیکر بسازید و آن را در اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید

6- مدام خودتان را بروز نگه دارید

مطالب موجود در صفحه ی طرفداری خود را با آخرین اخبار و اطلاعات در مورد موضوع خود، بروز نگه دارید. زیرا اکثر فالوورهایتان این انتظار را دارند که جدید ترین اخبار را پیش از هر پیج یا خبرگذاری دیگری، از صفحه ی شما بخوانند.

7- با فالوور های خود صحبت کنید

فالوور هایتان بی شک کامنت ها، سوالات و یا پیشنهاداتی برای شما خواهند داشت. پاسخ به این موارد بسیار حیاتی و ضروریست. این کار سبب می شود تا فالوور ها به ماندن ترقیب شوند و در کنار آن نیز، افراد جدیدی جذب پیج گردند. البته صحبت با فالوورها به این معنا نیست که شما به طور کامل درگیر آن ها شوید. همین که یک فضای مثبت را ایجاد نمایید تا افرادی که از یک موضوع مشخص لذت برده اند بدون مشکل به مکالمه و تبادل نظر بپردازند.

8- تعداد پست های خود را در طول روز کنترل کنید

درست مثل سایر شبکه های اجتماعی، موفقیت در اینستاگرام نیز با تعداد پست های قرار داده شده در این شبکه ی اجتماعی در طول یک روز رابطه ی مستقیم دارد. بخصوص در هنگام شروع کار سعی کنید قرار دادن 2 پست در یک روز عدد مناسبی است.

سعی کنید خیلی زیاده روی نکنید. پست کردن بیش از 5 مطلب در یک روز می تواند تاثیر کاملا معکوسی داشته باشد و تعداد فالوور های تان را کاهش دهد.

fanpage-4.jpg

9- از کپشن یا توضیحات زیر عکس غافل نشوید

اگرچه تصاویر، بیشتر محتوای شما را در اینستاگرام تشکیل می دهند، اما باید پیش از ارسال هر پست، یک کپشن مناسب نیز برای آن در نظر بگیرید.

کپشن ها به شما این فرصت را می دهند تا با فالوور های تان بیشتر ارتباط برقرار کنید، نظرات خود را به آنها بگویید و یا گاهی سوالاتی را بپرسید. به علاوه این امکان را نیز می دهد که مطلب شما حرفه ای تر به نظر بیاید.

10- از هشتگ های محبوب استفاده کنید

استفاده از هشتگ ها باعث می شود تا پست هایتان برای افرادی که شما را فالو نکرده اند، قابل دسترس تر باشد. البته هشتگی که قرار می دهید باید با پست تان مرتبط باشد. حتی در این زمینه نیز می توانید از پیج های مرتبط و یا حتی سایر پیج ها ایده بگیرید.

fanpage-5.jpg

از چهره خود استیکر بسازید و آن را در اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر