موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

اپ استور ایرانی اپل

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 18 آبان 1399 ساعت 09:48

آی اپس چیست، چه مزایایی دارد و چرا استفاده از آن پیشنهاد می شود؟

featured1.png

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

بدون نیاز به Apple ID و Gift Card

علاوه بر تمام برنامه های رایگان اپ استور، که بدون نیاز به اپل آیدی و بصورت رایگان از طریق آی اپس قابل دریافت هستند، تمام برنامه های پولی اپ استور رو هم میتونید به سادگی و بدون دردسرهای تهیه گیفت کارت و پرداخت ارزی، با مبلغ کمی دریافت کنید.

featured2.jpg

کاهش هزینه

در آی اپس شما میتونی با پرداخت هزینه اشتراکی معقول به تمام برنامه های منتشر شده در این مارکت دسترسی داشته باشی و حتی اپلیکیشن های پولی اپ استور رو به صورت رایگان دانلود کنی! این برنامه ها بعد از پایان مدت زمان اشتراک هم روی گوشی شما ماندگاری دارند و حذف نخواهند شد.

featured3.png

دسترسی به تمام برنامه های اپ استور

علاوه بر برنامه ها و بازی های ایرانی و تمام اپلیکیشن های رایگان اپ استور، در آی اپس به برنامه های غیر رایگان و پولی اپ استور هم دسترسی دارید. که میشه با پرداخت مبلغ کمی، بدون دردسر اونها رو دانلود و نصب کرد.

featured4.png

نصب برنامه ها به صورت پایدار

میتونی با تهیه اشتراک، برنامه ها و بازی هارو به صورت پایدار و امن (adhoc) نصب بکنی و دیگه دغدغه از کار افتادن برنامه هارو نداشته باشی.هزینه اشتراک صرف خرید سرویس از اپل و نگه داری سرویس میشه.

دریافت روزانه برترین اپلیکیشن های پولی اپ استور به صورت رایگان، هدیه ی آی اپس به شما :
محبوب ترین برنامه های نصب شده توسط سایر کاربران رو میتونید در این بخش ببینید و از طریق آی اپس اونها رو دانلود کنید.
برنامه خودتون رو بدون پرداخت هزینه در آی اپس منتشر کنید.

developer-4.png

فروش آسان برنامه ها

بدون دشواری های فروش ارزی در اپ استور، میتونید برنامه های خودتون رو در آی اپس به فروش برسونید و بدون پرداخت کارمزد، درآمد کسب کنید

developer-3.png

بدون نیاز به اکانت دولوپر اپل

با توجه به محدودیت های اپل برای انتشار برنامه های ایرانی و هزینه های زیاد تهیه اکانت دولوپر، بدون نیاز به آن، به سادگی نرم افزارهای خودتون رو در آی اپس منتشر کنید.

developer-2.png

انتشار رایگان برنامه

آی اپس این امکان رو فراهم کرده که شما بتونید بدون پرداخت هزینه و به صورت کاملا رایگان برنامه های خودتون رو برای سیستم عامل ios، منتشر کنید.

developer-1.png

مخاطب ایرانی

با انتشار اپلیکیشن خودتون در آی اپس، به مخاطبان فارسی زبان در ایران، دسترسی دارید و میتونید به راحتی محصولات نرم افزاری خودتون رو به دست مخاطبان ایرانی برسونید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر