موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

معنی suggest در اینستاگرام

معنی suggest در اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 02 بهمن 1399 ساعت 00:07

حتما با ساجست اینستاگرام رو به رو شده اید در شرایطی حساب های خاص را به شما نشان میدهد و اینستاگرام پیشنهاد فالو را به شما میدهد و باعث افزایش فالوور میشود با ایران تبلیغ همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در برخی مواقع چه در هنگام جستجو و چه در صحفه عمومی instagram شما افرادی به عنوان پیشنهادی اینستاگرام برای شما نمایش داده میشود که به این هدف که شاید شما آن ها را بشناسید و یا تمایل به دنبال کردن آن ها باشید.

ساجست اینستاگرام راهی برای افزایش فالوور شما

ساجست اینستاگرام چیست؟

ساجست اینستاگرام لیست اشخاص پیشنهادی از طرف اینستاگرام برای شما در صحفه عمومی یا خانه و یا هنگام جستجو نشان داده میشود این لیست به صورت یک اسلاید به مقدار مشخص به شما نمایش داده میشود.به این لیست و یا کادر اسلایدی Suggested (پیشنهاد) گفته میشود.

چگونه عملیات ساجستی اینستاگرام رخ میدهد

ساجست اینستاگرام ، هنگامی که شما شخصی را فالو میکنید به صورت هوشمندانه شما در لیست ساجستی افرادی که آن ها هم آن شخص را فالو کرده اند ظاهر میشوید و اینستاگرام حساب شما را به آن ها پیشنهاد فالو میدهد و ممکن است این اتفاق به صورت برعکس رخ دهد.

حساب های خاص ، حال باید نتیجه گرفت این حساب هایی که در لیست Suggested قرار میگیرند حساب های عادی و عمومی نیستند ! اینها اشخاصی هستند که به وصیله پلی ارتباطی شما را به آن شخص ها نشان میدهد حال امکان دارد یک نسبت فامیلی و یا دوست باشد این طرفند اینستاگرام باعث میشود افراد یک دیگر را بشناسند.

چگونه در لیست Suggestion قرار بگیریم

ساجست اینستاگرام ، حال چگونه در لیست ساجستی اینستاگرام قرار بگیریم ! در جواب باید گفت بستگی به تعداد پست ها و بازدید هایی که در طول هفته و یا روز و یا ماه انجام میدهید را دارد. همینطور هرچه تعداد لایک ها و کامنت های شما بیشتر باشد شانس بیشتری را دارید تا در لیست Suggested  اینستاگرام قرار بگیرید.

پیشنهاد فالو همین امر باعث میشود تا پس از ثبت حساب شما در لیست Suggested اینستاگرام به حساب های مختلف بیشتر دقت داشته باشین بیشتر حساب شما را پیشنهاد فالو به دیگران را میدهد و این یعنی افزایش فالوور اینستاگرام.

مثال : شما ۱۰۰ دنبال کننده دارید و هر دنبال کننده ۱۰۰ دنبال کننده دیگر که شما آن ها را دنبال نمیکنید به همراه خود دارد پس با این حساب شما ۱۰۰ برابر میتوانید فالوور جمع کنید هرچه تلاش شما بیشتر باشد حتما اینستاگرام حساب شما را به صورت ساختار درختی بیشتر در لیست Suggested حساب های که شما را دنبال نکرده اند قرار میدهد.

جمع بندی

ساجست اینستاگرام ما در ایران تبلیغ روش های ماهرانه ای را در تبلیغ ساجستی داریم و به راحتی میتوانیم فقط با روش Suggested دنبال کننده های شما را چند برابر کنیم ، افزایش فالوور یعنی افزایش کسب و کار شما و تبدیل به درامدی بسیار بیشتر از انچه که داشته اید.

موفق و پیروز باشید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر