موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 11:53

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

همه‌ی ما تجربه‌ی ارسال پیام اشتباهی را داشته ایم! چه در گذشته که کاربران از طریق ایمیل، یاهو مسنجر و SMS پیام ارسال می کردند و چه در حال حاضر که پیام رسان هایی مثل تلگرام، واتس اپ و دایرکت اینستاگرام به وجود آمده اند.همانطور که میدانید امکان حذف دو طرفه و پس گرفتن پیام در هنگام ارسال ایمیل و پیامک وجود ندارد اما برخی از نرم افزار های پیام رسان از جمله تلگرام و اینستاگرام این قابلیت را دارا هستند و شما می توانید پیام های خود را از گوشی فرد مقابل خود حذف دو طرفه کرده و در اصطلاح پیام خود را پس بگیرید.

در این مقاله آموزشی قصد داریم نحوه‌ی حذف دو طرفه پیام و پس گرفتن پیام در دایرکت اینستاگرام که به اصطلاح Unsend گفته می شود را در اینستاگرام اندروید خدمت شما آموزش دهیم.

همیشه آخرین نسخه اینستاگرام را برای گوشی خود دریافت نمایید. لازم به ذکر است که اینستاگرام هر هفته دارای بروزرسانی جدید می‌باشد. پس با مراجعه به لینک زیر آخرین نسخه آن را دریافت کنید:

دانلود اینستاگرام برای اندروید و آیفون

آموزش حذف دو طرفه پیام یا Unsend در دایرکت اینستاگرام ۲۰۲۰ اندروید

مرحله اول: ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کرده و از بخش دایرکت به صفحه‌ی پیام فرد مورد نظر مراجعه کنید.

مرحله دوم: در این قسمت بایستی پیام ها را به صورت تکی حذف کنید. برای این منظور پیامی که قصد دارید حذف شود را برای چند ثانیه لمس کنید.

مرحله سوم: سپس یک منو در پایین صفحه برای شما باز می شود. گزینه Unsend یا ” لغو ارسال ” را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا، پیام ارسالی شما برای خودتان و فرد مقابل حذف می شود.

دیدگاه شما در رابطه با این نوشته چیست؟

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در این زمینه از بخش دیدگاه ها همراه ما باشید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که از نوشته ” آموزش مشاهده و مدیریت درخواست‌های ارسال پیام در اینستاگرام ” دیدن کنید.

موفق و پیروز باشید…

امیر محمد سردبیر و بنیان گذار گویا تک است. او نزدیک به یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. امیر محمد اهل استان گلستان است و دارای کارشناسی ارشد مهندسی سازه می‌باشد و در زمینه‌های تولید محتوا، سئو، تبلیغات دیجیتال، ترجمه مقالات تکنولوژی و عمران و مدیریت وردپرس تخصص دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر