موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

پیج های خبری اینستاگرام

پیج های خبری اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 07 مرداد 1398 ساعت 22:00

enamad.pnginstagram_akharinkhabar.png

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

پیج اینستاگرام آخرین خبر

575k follower

پیج خبری اینستاگرام وب سایت خبری آخرین خبر

isna.jpg

پیج اینستاگرام خبرگزاری ایسنا

ایسنا (به انگلیسی: ISNA مخفف Iranian Students' News Agency) یا خبرگزاری دانشجویان ایران یکی از خبرگزاری‌های فعال در ایران است که در ۴ نوامبر ۱۹۹۹ آغاز به کار کرد. گزارشگران و تحریریهٔ این خبرگزاری عموماً دانشجویان رشته‌های مختلف در دانشگاه‌های ایران هستند و تعداد زیادی از آنان، به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند. در حالی که بسیاری از آن‌ها دانشجو نیستند. ایسنا با جذب کمک‌های مالی از دولت و نیز با حمایت تشکیلاتی جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کند.

instagram_yjc.news.jpg

پیج اینستاگرام باشگاه خبرنگاران جوان

باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی ملی است که به منظور آموزش مهارتهای حرفه ای خبرنگاری و رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان علاقمند به این حرفه و پوشش جامع خبری (ملی و فرا ملی) توسط معاونت سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال 1378 تاسیس گردید.

instagram_mehrnews.jpg

پیج اینستاگرام مهر نیوز

خبرگزاری مهر،وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی یک خبرگزاری ایرانی است که فعالیت آزمایشی خود را در بهمن ماه سال ۱۳۸۱ با دو خروجی به زبان‌های فارسی و انگلیسی آغاز کرد و حدود شش ماه بعد، در سوم تیر ماه ۱۳۸۲، به صورت رسمی آغاز به کار کرد

instagram_irtabnak.jpg

پیج اینستاگرام تابناک

پایگاه اطلاع رسانی «تابناک» در چهارچوب اهداف مقدس انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلام ایران به امر اطلاع رسانی به منظور ارتقای سطح بینش و آگاهی عمومی می پردازد و در این زمینه، خود را مقید به اصول و ارزش های ذیل می داند و بر ای باور است که برآیند مجموعه عملکرد تابناک نباید موجب وارد کردن خدشه ای به این اصول و ارزش ها شود و در سست کردن پایه های مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی تأثیر گذارد، بلکه باید موجب تحکیم پایه های نظام و ارزش ها شود.

instagram_fars_news.jpg

پیج اینستاگرام فارس نیوز

نخستین خبرگزاری مستقل ایران است كه در بهمن‌ماه سال 1381 همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه‌‌اندازی شد.

instagram_tvpluss.jpg

پیج اینستاگرام تی وی پلاس

اولین تلویزیون اینترنتی در ایران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر