سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت ربات مدیر گروه رایگان

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 01 آبان 1398 ساعت 19:56

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

امکان حرفه ای مدیریت گروه های تلگرام

تیم فنی آراد موفق شد قسمت مدیریت گروه با کامل ترین امکانات مورد نیاز مدیران محترم را به پنل خود اضافه کند . این امکان در نسخه های صدف ، مروارید و جزیره وجود دارد.

شما می توانید با استفاده از یک پنل تحت وب به سادگی و با امکانات پیشرفته ، یک دستیار برای مدیریت گروه خود در اختیار داشته باشید.

ربات نگهبان گروه :

ربات نگهبان گروه می تواند فعالیت هایی از قبیل ..

قفل کردن گروه :

قفل انواع محتویاتی که کاربر به گروه ارسال می کند. در صورتی که مدیر تصمیم بگیرد کاربران نتوانند بعضی از این محتویات را ارسال کنند ، ربات از ارسال آنها جلوگیری می کند. این قفل ها شامل …
قفل فیلم ، قفل تصویر ، قفل استیکر و قفل تبلیغ (به نحوی که اگر کاربران بخواهند لینکی ارسال کنند یا یوزر های تلگرامی و اینستاگرامی را بخواهند ارسال کنند) ، قفل تگ (اگر بخواهند تگی را ارسال کنند)

ربات نگهبان می تواند از عضویت ربات های دیگر که ماهیت خراب کاری داشته باشند جلوگیری کند.

فیلتر کلمه :

مدیر گروه می تواند بعضی از کلماتی که نمی خواهد در گروه توسط کاربران گفته شود را فیلتر کند. بدین صورت که بعد از ارسال پیام توسط کاربر ، اگر پیام شامل آن کلمات باشد پیام را حذف می کند.

تنظیمات خوش آمد گویی:

تنظیمات خوش آمد گویی بدین صورت که هر کاربری که به ربات اضافه می شود ، علاوه بر اینکه در سیستم ثبت می شود ،به آن کاربر پیام خوش آمد ارسال شود.

زمان فعالیت گروه :

مدیر گروه می تواند زمان آغاز فعالیت و پایان فعالیت گروه در طول روز را در طی دو زمان متفاوت درج کند. کاربران در خارج از آن زمان نمی توانند پیامی را در گروه ارسال کنند .

نحوه برخورد با کاربر متخلف :

مدیر گروه می تواند تصمیم بگیرد در رابطه با اشتباهاتی که کاربران انجام می دهند چه نوع برخوردی با آنها داشته باشد. آنها به صورت دایمی حذف شوند و یا محدودیت داشته باشند و نتوانند در گروه پیام بگذارند.

تیم فنی آراد موفق شد قسمت مدیریت گروه با کامل ترین امکانات مورد نیاز مدیران محترم را به پنل خود اضافه کند . این امکان در نسخه های صدف ، مروارید و جزیره وجود دارد.

ویدیوی آموزشی ساخت ربات مدیریت گروه تلگرام :

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون