موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

متن برای تبلیغ پیج

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 22 اسفند 1399 ساعت 15:27

کپشن تبلیغاتی در اینستاگرام

برای اینکه یک استراتژی قوی داشته باشید باید مهارت این را هم داشته باشید تا یک متن خوب و در عین حال جذاب را داشته باشید. نوشتن کپشن خوب این امکان را برای ما فراهم میکند تا بصورت غیر بصری با فالوور های خود ارتباط برقرار کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL
  • مجموعه : آموزش
  • انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397
  • تعداد پسند: 0
  • تعداد بازدید: 2093 بازدید

اصولا بعد از تولید محتوای خوب و مفید دومین نکته ای که در بازاریابی محتوایی خیلی مهم و تاثیر گذار است رساندن محتوای تولید شده به گوش شنوندگان هدف است، و در شبکه های اجتماعی یکی از اصلی ترین راه های این امر، تبلیغات در صفحه های مرتبط و یا صفحه ها ی عمومی است ، و یکی از مهم ترین نکته ها در تبلیغات در اینستاگرام، نوشتن کپشن مناسب برای پست های تبلیغاتی است.

ad317618-dd34-4a1f-8dcd-dc61b1d43599.jpg

1. یکی از نکاتی که در نوشتن کپشن باید توجه کنید اینه که حدودا سه الی چهار خط اول کپشن در نمای اولیه دیده می شوند و ادامه کپشن پس از لمس دکمه more نمایش داده می شوند، پس این بخش متن باید به قدری جذاب باشد که مخاظب را وادار به لمس دکمه more و خواندن ادامه متن بکند.

3d01cd88-476d-4ff4-bd3b-a7dfcfe7e48f.jpg

2.نکته مهم بعدی شناخت مخاطبان هدفه، مخاطبان هدف در این کار اشخاصی  هستند که انتظار داریم با دیدن محتوای تبلیغاتی ما جذب صفحه ما بشن، پس در نتیجه محتوای تبلیغاتی ما باید با توجه به این افراد تهیه بشه، این شناخت میتونه شامل رده سنی ، جنسیت و ... باشه و بهترین راه برای شناخت مخاطبان هدف نظر خواهی و جمع آوری اطلاعات از مشتریان قبلی مجموعه است.

dd3f8cb2-9874-4a7d-8251-19bceec90cee.jpg

3.نکته بعدی که خیلی مهمه شناخت مخاطبان اون تبلیغ هست یعنی قطعا محتوای تبلیغاتی ما برای صفحات مختلف نباید یکسان باشه و باید با توجه به نوع مخاطبان اون صفحه نوشته بشه، به طور مثال اگر دنبال کنندگان صفحه ای که میخواهیم در آن محتوای تبلیغاتی منتشر کنیم نوجوانان هستند حتما باید متفاوت باشه با حالتی که مخاطبان میانسال هستند.

ce6c96bd-c2b7-4c20-bf0c-adb28e33c695.jpg

4.نکته بعدی هدف گذاری در تبلیغاته، تبلیغاتی که عموما با توجه به اهداف کلان مجموعه (صرفا با هدف فروش) برنامه ریزی میشن در شبکه های اجتماعی بازخورد خوبی دریافت نمی کنند، و بهتر است که در تبلیغات روی بازاریابی محتوایی کار کنیم و از مخاطب ها بخوایم که برای خواندن محتواهای جذاب صفحه ما(آموزشی،سرگرمی) صفحه مارو دنبال کنند نه صرفا برای خرید محصولات ما

بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی بر این اصل است که ما بجای این که از ابتدا روی فروش تمرکز کنیم، مخاطبان را با محتواهای جذاب و مفیدی که در زمینه کاری خودمون تولید میکنیم جذب کنیم، سپس با ارائه این محتواها در صفحه خودمون اعتماد مخاطبین رو جذب کنیم، سپس در صفحه اینستاگرام خودمون، ویژگی ها و نقاط قوت محصولمون رو بیان کنیم و به مرور مخاطبین جذب شده رو به مشتری تبدیل کنیم.

در نهایت و پس از رعایت همه این نکات باید دقت داشته باشید که شما یک شبه تبدیل به یک نویسنده متون تبلیغاتی ماهر نخواهید شد و باید دائما در این زمینه تمرین کنید تا بتوانید متون تبلیغاتی بهتری رو برای جذب مخاطب تهیه کنید و مشتریان بیشتری رو جذب صفحه اینستاگرام خودتون بکنید.

پیشنهاد میشه حتما این مطلب رو هم مطالعه کنید

افزایش فالوور اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر