موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود رایگان آموزش زبان آلمانی نصرت در 90 روز mp3

دانلود رایگان آموزش زبان آلمانی نصرت در 90 روز mp3

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 فروردین 1401 ساعت 14:26

عنوان: دانلود آموزش مکالمه زبان آلمانی با متد صوتی نصرت در 3 ماه با فایل mp3 با تلفظ دقیق کلمات رایگان 90 روز 

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

نوع فایل ها: mp3 صوتی

تعداد دروس صوتی: 90 قسمت

زمان هر درس: حدود 30 دقیقه

قابل استفاده:  در تمامی دستگاه های پخش خانگی، DVD Player، کامپیوتر، انواع موبایل، MP3 player و فلش مموری

شناسه اثر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 037301-00625-8

ظاهراً در میان زبان های اروپایی، بدنام ترین زبان از نظر سختی یادگیری آلمانی است. اما در واقع، پس از غلبه بر ناآشنایی اولیه آن، متوجه می شوید زبان آلمانی آن قدرها که فکر میکردید دشوار نیست.  زبان آلمانی در نگاه اول ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما وقتی آن را به اجزای کوچکتری تقسیم کند، خواهید دید که زبان بسیار منطقی است. از آنجا که آلمانی کلمات بسیاری را از انگلیسی وام گرفته بخش زیادی از لغات این زبان برای افراد مسلط به انگلیسی آشناست. با دانلود آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت از قسمت آموزش زبان این سایت، یادگیری زبان آلمانی و تلفظ دقیق کلمات آنها برای شما مثل آب خوردن خواهد شد. دانلود رایگان 


دانلود آموزش فایل صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با روش نصرت همراه با تلفظ دقیق کلمات

حدود 120 میلیون نفر به نوعی آلمانی صحبت می کنند که زبان مادری آنها در سراسر جهان است. شاید شما به فرهنگ آلمانی علاقه دارید یا فقط به دنبال یک چالش جدید هستید، یا شاید دلیل خاص خودتان را برای یادگری زبان آلمانی دارید. فراموش نکنید که یادگیری زبان آلمانی می تواند فرصت های شغلی ، مسافرتی ، اقامت و زندگی در آلمان را شما تحقق بخشد.

شاید شما بخواهید روزی در آلمان زندگی کنید و شغلی داشته باشد؟ شاید شما قصد سفر سیاحتی به آلمان را داشته باشید! یا شاید دوستان آلمانی زیادی آنجا دارید؟ و یا حتی ممکن است عشق زندگیتان مقیم آلمان باشد؟ یادگیری یک زبان جدید دنیای کاملاً جدیدی را برای شما باز می کند؛ مانند شاه کلیدی است که پس از تسلط بر زبان، خود را برای شما نشان می دهد.

علاوه بر کشور آلمان، زبان آلمانی در اتریش، سوئیس و در بخش های از بلژیک زبان اصلی محسوب می شوند و در کشورهای جمهور چک، برزیل، ایتالیا،لهستان، دانمارک و روسیه جزو زبان های اقلیت است. پس در دانلود آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت که با تلفظ دقیق کلمات همراه است، شکی به دل خود راه ندهید.

دانلود رایگان آموزش فایل صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت در 90 روز mp3 همراه با تلفظ دقیق کلمات برای موبایل و ماشین + کتاب pdf

نحوه شروع آموزش زبان آلمانی با متد نصرت در 3 ماه 90 روز

بنابراین ، شما آماده برای شروع هستید اما هنوز مطمئن نیستید که آیا می توانید مکالمه زبان آلمانی یاد بگیرید؟ مهم نیست که شما در یادگیری زبان آلمانی یک مبتدی هستید یا قبلا اصلا به کلاس اموزش زبان آلمانی نرفته اید؟! بله درسته؛ یادگیری زبان آلمانی هیچوقت ساده و راحت نبوده و نیست! اما روش های یادگیری تغییر کردند و متدهای قدیمی یادگیری زبان خارجی در حال منسوخ شدن هستند.

در حال حاضر تمامی متخصصان زبان برای آموزش مکالمه زبان آلمانی ابتدا متد و روش صوتی نصرت را پیشنهاد می کنند. در این روش شما با شنیدن و تکرار زیاد لغات و جملات، علاوه بر تلفظ دقیق ، بر مکالمه آلمانی مسلط خواهید شد، توصیه ما نیز به شما دانلود این مجموعه آموزشی است.

دانلود رایگان آموزش  فایل صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت در 90 روز mp3 همراه با تلفظ دقیق کلمات برای موبایل و ماشین + کتاب pdf

به کمک روش نصرت شما انعطاف انتخاب زمان آموزش دارید. هر موقع از روز یا شب در هر جا و مکانی ( چه محل کار و چه در منزل و روی مبل) خیلی راحت با استفاده از تلفن همراه خود و یک هندزفری می توانید زبان آلمانی را یاد بگیرید؛ تنها با گوش دادن و تکرار. یا حتی می توانید در خودرو خود تا رسیدن به محل کارتان از آموزش زبان آلمانی استفاده کنید و 90 روزه گلیم خود را در مکالمه زبان آلمانی از آب بیرون بکشید. چقدر باحاله؟ نه؟

غوطه ور شدن در زبان آلمانی بهترین روش برای یادگیری کارآمد آن است. علاوه بر گذران دوره آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت، تماشای فیلم های آلمانی یک روش عالی برای عادت کردن به تلفظ صحیح و دقیق آلمانی است. با عادت به شنیدن کلمات آلمانی، دیگر مغز شما آنها را به عنوان صدای ناشناخته فیلتر نمی کند. رفته رفته همه چیز برای شما آشنا به نظر خواهد رسید و حتی ممکن است احساس کنید که برخی از کلمات را قبلا شنده اید، در این حالت است که می توان فهمید شما تقربا با زبان آلمانی در حال خوی گرفتن هستند.

دانلود رایگان آموزش فایل صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت در 90 روز mp3 همراه با تلفظ دقیق کلمات برای موبایل و ماشین + کتاب pdf

عوامل اصلی موفقیت در یادگیری زبان آلمانی

اگر می خواهید مانند یک آلمانی ( Deutsche ) واقعی صحبت کنید ، به این معنی نیست که چقدر وقت را برای یادگیری روزمره آلمانی می گذرانید. آنچه واقعاً مهم است، نظم و تدام یادگیری زبان آلمانی باشد. مهمترین پارامتر در یادگیری این زبان صبر و شکیبایی است و با عجول بودن نمی توان آن را پیش برد و انتظار نتیجه عالی از یادگیری زبان آلمانی داشت.

ممکن است آلمانی یک زبان دشوار به نظر برسد، اما با دانلود آموزش صوتی mp3 مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت در 3 ماه که با تلفظ صیحیح و دقیق لغات هماره است، به این نتیجه خواهید رسید که واقعا هم پیچیده نیست و فقط نیاز به تلاش منظم و مستمر دارد. سخت ترین بخش برای یادگیری زبان آلمانی، گرامر و تلفظ آن می باشد. تلفظ صحیح کلمات با کمک این آموزش کاملا برای شما ساده تلقی خواهد شد و در بحث گرامر نیز به مرور زمان و بعد از چندین جلسه گوش دادن، ناخودآگاه به گرامر زبان آلمانی نیز تسلط نسبی خواهید یافت.

دانلود رایگان آموزش فایل صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت در 90 روز mp3 همراه با تلفظ دقیق کلمات برای موبایل و ماشین + کتاب pdf

نکته: آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی نصرت بر پایه نظم بنا شده است و توصیه اکید این است که بعد از دانلود  هر روز فقط به یک فایل صوتی گوش کنید تا در عرض 3 ماه کاملا حرفه ای شوید. 90 روز

دردسرهای شیرین یادگیری زبان آلمانی

در یادگیری هر زبانی گاهی شیوه و دستورالعمل هایی وجود دارد که گاها بی معنی هستند. به طور مثال در همین زبان فارسی خودمان نمیدانیم چرا خورشید را

مونث ماه را مذکر تلقی می کنند. در زبان آلمانی نیز اینگونه است. در زبان آلمانی حروف تعریف به سه شکل زیر است مثال:

der …… برای اسمهای مردانه
die …….برای اسمهای زنانه
das…….. برای اسمهای خنثی

در هنگام یادگیری زبان آلمانی، برخی از قوانین و دستورالعمل های قطعی در مورد زمان و چگونگی استفاده از این حروف تعریف وجود دارد، اما همیشه برای شما معنی نخواهند داشت، حتی برای خود آلمانی ها نیز معنی ندارد.  نمی توانم به شما بگویم که چرا خورشید (die Sonne) زن است و ماه (der Mond) مرد. بهترین استراتژی برای یادگیری این است با تمرین و تکرار به آنها پی ببرید، همچون طفل نوپای آلمانی که می خواهد زبان مادر خودش را یاد بگیرد. برای یادگیری حروف تعریف بهتر است آنها را جزوئی از اسم بدانید و آن را به همراه اسم حفظ کنید. این کار را هر بار یادگیری یک اسم جدید انجام دهید و مسمم باشید!

با دانلود آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت در 3 ماه از قسمت آموزش زبان این سایت، علاوه بر یادگیری همه این پارامترها با تلفظ دقیق کلمات نیز آشنا خواهید شد. همراه ما باشید. رایگان 90 روز

جذابیت های آموزش مکالمه زبان آلمانی با متد نصرت همراه با تلفظ دقیق کلمات و دانلود فایل pdf

به یاد داشته باشید که همواره یادگیری زبان آلمانی باید سرگرم کننده باشد. جمع آوری کتاب ها و یادداشت های بی شمار واقعا سرگرم کننده نیستند و نباید به واسطه این راه های کسل کننده، به آموزش زبان آلمانی بپردازیم. یادگیری زبان آلمانی را برای خود ساده کنید! یادگیری آلمانی به صورت صوتی دقیقاً همین راه ساده است.

بعد از گذارن دوره 3 ماهه آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با روش و متد نصرت، موفقیت های خود را با دوستان به اشتراک بگذارید و سعی کنید با علاقه مندان به زبان آلمانی مکالمات اساسی داشته باشید. حتی اگر تاکنون فقط چند کلمه یاد گرفته اید مهم نیست، فقط آنها را در مکالمه خود با دوستانتان یا تنهایی خودتان به کار ببرید تا کاملا تلفظ دقیق کلمات برای شما جا بیفتد.

اگر به جای نوشتن کلمات، آنها را تکرار کنید، به خاطر سپردن کلمات بسیار ساده تر می شود. از اینکه با روش صوتی نصرت چقدر سریع آلمانی یاد خواهید گرفت تعجب خواهید کرد. بدون اینکه اجباری در کار باشد، سریع پیشرفت خواهید کرد و از انجام آن لذت خواهید برد. هر فایل و جلسه پکیج آموزش آلمانی نصرت در شما احساس موفقیت ایجاد خواهد کرد و باعث خواهد شد تا آخرین جلسه 3 ماهه، انگیزه خود را حفظ کنید.

دانلود رایگان آموزش فایل صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت در 90 روز mp3 همراه با تلفظ دقیق کلمات برای موبایل و ماشین + کتاب pdf

دلیل ارجعیت متد نصرت به روش های دیگر

در یادگیری زبان جدید نیازی نیست که همان ابتدا وارد قوانین گرامری شوید. که این عمل یادگیری زبان را برای شما سخت می کند. یادگیری زبان باید به عنوان کاری لذت بخش و سرگرم کننده در نظر گرفته شود، و این کار باید بر نیاز شما برای گسترش و دانش شما از زبان ارجحیت داده شود. آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی همچون آموزش زبان های دیگر در این سایت مانند: دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت ، ترکی استانبولی و فرانسوی به روش نصرت این حس را در شما زنده می کند و باعث می شود، میزان اتشیاق شما به زبان آلمانی افزایش یابد.

بعضی از جمله های پرتکرار  که در روش نصرت نیز از آنها در لابه لای آموزش صوتی خود استفاده می کند؛ آورده شده است

  • Hallo! – سلام!
  • ?Wie geht’s – چطوری؟
  • !Danke – ممنونم.
  • Mir geht’s gut – خوبم.
  • !Vielen Dank – خیلی ممنون.
  • Mir geht’s nicht gut – خوب نیستم.
  • !Willkommen – خوش آمدید.
  • …Ich komme aus – من اهل … هستم.
  • Alles Gute zum Geburtstag – تولدت مبارک.

    • …Ich bin hier wegen + Genitiv – اومدم اینجا برای …
    • Fröhliche Weihnachten – کریسمس مبارک.
    • !Bis später – به امید دیدار.
    • !Guten Morgen – صبح بخیر.
    • Tschüß – خداحافظ.
    • !Guten Abend – بعد از ظهر بخیر.
    • …Ich heiβe – اسمم … است
    • ?Wie heißen Sie – اسمت چیست

دانلود رایگان آموزش فایل صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت همراه با تلفظ دقیق کلمات + کتاب pdf

لذت بخش کردن آموزش زبان آلمانی

در کنار دانلود آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت از قسمت آموزش زبان این سایت که با تلفظ دقیق کلمات همراه است و داری یک فایل رایگان نیز می باشد، بهتر است مطالبی در رابطه با زبان آلمانی یاد بگیرد که لذت بخش باشد و بتواند عامل ترغیب کننده شما برای یادگیری زبان آلمانی باشد. یکی از این عوامل، یادگیری اصطلاح آلمانی است.

در زبان فارسی خودمان نیز اصطلاحات شیرین و بامزه ای وجود دارد که فقط خودمان قادر به درک آن هستیم. برای مثال، در زبان فارسی می‌گوییم ” دستش نمک نداره” اما هیچ دستی نیست که نمک داشته باشد. بلکه به این معناست که دیگران ارزش زحمات او را نمی‌دانند. این عبارات، اصطلاح هستند و زبان آلمانی سرشار از آنهاست. اصطلاحات عباراتی هستند که معنای استعاری و مجازی دارند.

در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد، محمود جان در سخنرانی خود گفته بود که به سران آمریکا بگویید که با “دم شیر بازی نکند”. مطبوعات آمریکایی از این اصطلاح، برداشت های جالبی داشتند که چند نمونه برای شما آورده ام: 1_ آمریکا همچون شیر قهرمان است؟؟؟!!! 2- ایران مثل شیر قادر به بلعیدن آمریکاست!!! 3- آمریکا همچون دم شیر به منابع خاورمیانه وصل است؟؟؟

دانلود رایگان آموزش فایل صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت در 90 روز mp3 همراه با تلفظ دقیق کلمات برای موبایل و ماشین + کتاب pdf

پس هر کشوری اصطلاحات خاص خودش را دارد. ما نیز به شما توصیه می کنیم در کنار آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی با روش نصرت، شروع به یادگیری اصطلاحات آلمانی نیز بکنید. چند نمونه از اصطلاحات رایج در کشور آلمان برای شما آورده شده است.

Tomaten auf den Augen haben (معنای تحت اللفظی: در چشم کسی گوجه وجود داشتن) – متوجه شرایط نبودن

 Himmel und Hölle in Bewegung setzen (معنای تحت اللفظی: بهشت و جهنم را به حرکت درآوردن) – زمین و زمان را به هم دوختن

 Eine Extrawurst verlangen (معنای تحت اللفظی: درخواست سوسیس اضافی کردن) – امکانات خاصی خواستن

 Da kannst du Gift drauf nehmen (معنای تحت اللفظی: می‌توانید آن را مسموم کنید) – می‌توانید روی آن شرط ببندید

 Den Nagel auf den kopf treffen (معنای تحت اللفظی: میخ را بر سر کوبیدن) – درست و دقیق ضربه زدن

 seinen Senf dazugeben (معنای تحت اللفظی: خردل اضافه کردن) – اظهارنظر کردن درباره‌ی چیزی

 klar wie Kloßbrühe (معنای تحت اللفظی: پاک مثل صابون) : شفاف مثل بلور

 Schwein haben (معنای تحت اللفظی: خوک داشتن): خوش شانس بودن

مجموعه ای که در این سایت برای شما فراهم کرده ایم آخرین و کامل ترین نسخه آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت  است که دارای 90 درس می باشد. با دانلود آموزش صوتی مکالمه زبان آلمانی به فارسی با متد نصرت همراه با تلفظ دقیق کلمات و کتاب خودآموز آن، از بارزترین مشخصه های این مجموعه که کیفیت صدای عالی آن می باشد، بهره خواهید برد. از آنجایی که مجموعه آموزشی نصرت مخاطب و طرفداران زیادی دارد، این مجموعه به ۲۵ زبان زنده دنیا تولید شده است.

محصولات مشابه آموزش زبان آلمانی نصرت



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر