موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت بنر گیف

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 28 اردیبهشت 1398 ساعت 14:13

مزایای استفاده از بنر گیف

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در ادامه به ۷ ویژگی بنرهای گیف می‌پردازیم؛ دانستن این نکات ممکن است در تصمیم‌گیری نهایی شما برای انتخاب بهترین نوع بنر متناسب با استراتژی تبلیغاتی‌تان تاثیرگذار باشد.

۱. قابلیت نمایش در پلتفرم‌های تبلیغاتی

بنرهای گیف را می‌توانید در بیشتر پلتفرم‌های تبلیغاتی ایرانی و خارجی به کار ببرید.

۲. استفاده از انیمیشن

با به‌کارگیری انیمیشن‌های جذاب در طراحی بنر گیف می‌توان به راحتی توجه مخاطبان را جلب کرد. اگر این کار به صورت اصولی انجام شود، نرخ کاربرانی که روی بنر شما کلیک می‌کنند به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا خواهد کرد.

470.77.gif

۳. امکان انتقال اطلاعات بیشتر 

در طراحی بنر گیف به کمک اسلایدهای مختلف می‌توان اطلاعات و پیام بیشتری را به مخاطب انتقال داد. به عنوان مثال بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از اسلایدهای مختلف استفاده می‌کنند تا محصولات بیشتری را به نمایش بگذارند؛ این بهترین راه برای تبلیغات بنریِ مرتبط با کمپین‌های فصلی است.

در نمونه بنر گیف زیر می‌بینید که انواع خدمات سازمان تبلیغ‌دهنده به همراه نماد مرتبط، در بنر نمایش داده می‌شود.

728-92.gif

۴. حجم پایین

به دلیل محدودیت استفاده از رنگ در طراحی بنر گیف حجم این بنرها پایین‌تر است.

۵. عدم نیاز به پلاگین برای نمایش

برای نمایش بنرهای گیف در وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های تبلیغات بنری به هیچ پلاگینی نیاز پیدا نخواهید کرد.

۶. انطباق‌پذیری با تمامی دستگاه‌های نمایش‌دهنده

بنرهای گیف با تمامی دستگاه‌های نمایش‌دهنده مانند انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت و … در تعامل هستند؛‌ به این معنا که سایز و نحوه نمایش آنها در دستگاه‌ها مختلف به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر