سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ورود به پیج اینستاگرام دیگران

ورود به پیج اینستاگرام دیگران

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 18 آبان 1399 ساعت 09:48

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در جهان و همچنین ایران می باشد. در این مقاله قصد داریم مشکلات رایج و مختلفی را که مربوط به ورود به اینستاگرام است بررسی کرده و در صورت امکان برای آنها راه حل هایی نیز لحاظ نمائیم.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

پیش از هر چیزی لازم است دو مورد خدمت شما ارائه گردد. مورد اول ثبت کردن ایمیل و شماره همراه در حین ثبت نام می باشد. در بخش آموزش ساخت پیج اینستاگرام، نحوه ساخت پیج از طریق ایمیل را توضیح داده ایم. کافیست پس از ساخت پیج به بخش تنظیمات رفته و شماره همراه خود را نیز ثبت نمائید.

مشکل ورود به اینستاگرام (there was a problem with your request)

گاهاً برای ورود به اینستاگرام با اخطار there was a problem with your request  رو به رو می شوید که در اغلب مواقع به علت وجود مشکل از سمت سرورهای اینستاگرام می باشد. اما به خاطر داشته باشید که به احتمال بسیار بالا با ورود به اینستاگرام از طریق سایت و یا مرورگر، مشکل برطرف خواهد شد. بنابراین در صورتی که از طریق اپلیکیشن قصد ورود به اینستاگرام را داشتید که با ارور فوق مواجه شدید، مطابق توضیحاتی که در ادامه می آید از طریق سایت اینستاگرام اقدام به ورود کنید.

ورود به اینستاگرام با سایت

برای ورود از طریق سایت کافیست به آدرس instagram.com مراجعه کرده و بر روی گزینه login کلیک کنید. اکنون در کادر اول از شما می خواهد که یوزرنیم، شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد نمائید. شما می توانید به دلخواه یکی از این موارد را وارد کنید.

در فیلد دوم می توانید کلمه عبور خود را وارد کرده و روی گزینه Login کلیک کنید.

اکنون وارد پیج خواهید شد. چنانچه ورود دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کرده باشید، اینستاگرام پیش از انتقال شما به صفحه اصلی سایت، یک پیامک برای شما ارسال خواهد کرد که می توانید با وارد کردن کد پیامک شده در کادر مخصوص به خود در سایت اینستاگرام، وارد آن شوید. همواره پیشنهاد می کنیم جهت افزایش امنیت و جلوگیری از هک اینستاگرام، ورود دو مرحله ای اکانت اینستاگرام خود را در حالت فعال نگه دارید.

ورود به اینستاگرام با شماره موبایل

جهت ورود به اینستاگرام با شماره موبایل، کافیست شماره موبایل خود را با صفر اول به صورت 09123456789 و یا به صورت بین المللی و بدون صفر به عنوان مثال 989123456789+ وارد کرده و بعد از وارد کردن کلمه عبور و انتخاب گزینه Login وارد پیج شوید. در این حالت نیز در صورت فعال بودن ورود دو مرحله ای، لازم است کد پیامک شده را در کادر مخصوص وارد نمائید. لازم است به خاطر داشته باشید که تنها زمانی می توانید از این حالت در ورود استفاده نمائید که قبلا شماره همراه خود را در بخش تنظیمات پیج خود وارد کرده باشید و یا پیج خود را از طریق شماره موبایل ساخته باشید.

ورود به اینستاگرام با ایمیل

با وارد کردن ایمیل خود در کادر مخصوص می توانید پس از وارد کردن پسوورد وارد پیج شوید. در این مورد نیز لازم است به خاطر داشته باشید که تنها زمانی می توانید از این حالت در ورود استفاده نمائید که قبلا ایمیل خود را در بخش تنظیمات پیج خود وارد کرده باشید و یا پیج خود را از طریق ایمیل ساخته باشید.

ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل

ساده ترین راه و معمولا رایج ترین راه برای ورود به اینستاگرام، استفاده از یوزرنیم جهت ورود به پیج می باشد. یعنی در کادر مخصوص به خود، با وارد کردن یوزرنیم پیج و در ادامه کلمه عبور آن، وارد پیج شوید.

ورود به اینستاگرام فارسی

تا لحظه نگارش این مقاله، صفحه فارسی ورود به اینستاگرام از طریق سایت وجود نداشته و تنها می توانید از صفحه ورود به زبان انگلیسی  و چندین زبان دیگر استفاده نمائید. ممکن است در آینده زبان فارسی نیز به لیست زبان های پشتیبانی شده اضافه گردد.

حل مشکل ورود به اینستاگرام

گاهاً پس از وارد کردن اطلاعات ورود، خطاهایی را دریافت می کنیم. یکی از رایج ترین خطاها، خطای اشتباه بودن پسوورد و یا “Sorry, your password was incorrect. Please double-check your password” می باشد. این خطا به ما نشان می دهد که پسوورد را اشتباه وارد کرده ایم و لازم است مجددا و به طور صحیح وارد نمائیم.

خطاهای دیگری که گاها ممکن است مشاهده کنیم، خطای اشتباه بودن یوزرنیم و یا موجود نبودن آن است. این خطا اغلب با متن “The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again” نمایش داده می شود. این خطا به ما می گوید یوزرنیمی که وارد کرده ایم به هیچ اکانتی تعلق ندارد یا به عبارتی تاکنون چنین اکانتی ساخته نشده است. این اخطار گاها زمانی که پیج شما غیرفعال و یا دیسیبل (disable) شده است نیز نمایش داده می شود.

فراموش کردن پسوورد و رمز اینستاگرام

در صورتیکه مطمئن هستید یوزرنیم، تلفن و یا ایمیل و همچنین پسوورد پیج اینستاگرام خود را صحیح وارد کرده اید و همچنان اخطار اشتباه بودن بودن رمز را دریافت می کنید، لازم است که رمز اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید. در ادامه روش های مختلف بازیابی رمز اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد.

در ابتدا برای ورود به صفحه بازیابی رمز اینستاگرام کافیست به این آدرس مراجعه نمائید تا صفحه زیر برای شما نمایش داده شود.

اکنون از طریق یوزرنیم، شماره تلفن و یا ایمیل قادر خواهید بود رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید که حالت های مختلف را در ادامه شرح خواهیم داد.

بازیابی رمز اینستاگرام با یوزرنیم

کافیست یوزرنیم خود را در کادر صفحه بازیابی وارد نمایید. این حالت برای زمانی است که شما دقیقا نمی دانید کدام ایمیل و کدام شماره تلفن را قبلا به پیج اضافه کرده اید. پس از ورود یوزرنیم و انتخاب گزینه send login link، اینستاگرام به انتخاب خود، لینک تغییر پسوورد را به ایمیل و یا شماره همراهتان ارسال می کند. زمانی که شما بر روی گزینه send login link کلیک می کنید، پیشنمایشی از شکل اختصاری ایمیلی و یا شماره ای که لینک به آن ارسال شده است برایتان نمایش داده می شود که بتوانید به یاد بیاورید باید به کدام ایمیل و یا شماره تلفن مراجعه کنید. سپس به ایمیل و یا تلفن مورد نظر مراجعه کرده و روی لینک دریافتی کلیک کنید و پسوورد جدید خود را وارد کرده و تایید نمائید. اکنون پیج شما با پسوورد جدید قابل بازگشایی خواهد بود که کافیست به یکی از روشهایی که در بالا اشاره شد وارد پیج شوید.

بازیابی رمز اینستاگرام با شماره تلفن (از طریق پیامک)

بدون ورود یوزرنیم در صفحه بازیابی، کافیست شماره تلفن خود را وارد نمائید. اکنون لینک موردنظر شما به طور مستقیم به تلفن همراهتان پیامک خواهد شد که می توانید وارد لینک شوید و کلمه عبور جدید خود را تعریف نمائید.

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بدون ورود یوزرنیم در صفحه بازیابی، کافیست ایمیل خود را وارد نمائید. اکنون لینک موردنظر شما به طور مستقیم به ایمیلتان ارسال خواهد شد که می توانید وارد ایمیل شده و روی  لینک کلیک کنید و کلمه عبور جدید خود را تعریف نمائید.

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

بدون ورود ایمیل و شماره تلفن تنها قادر خواهید بود از طریق یوزرنیم اقدام به ورود نمائید. در صورتیکه به شماره همراه و یا ایمیل خود دسترسی نداشته باشید، امکان ورود به پیج تحت هیچ شرایطی برای شما امکان پذیر نخواهد بود. به همین خاطر پیشنهاد می گردد حتما در پیج های خود ایمیل و شماره همراه معتبری را وارد کرده و تایید نمایید.

در صورتیکه مشکلی در این زمینه دارید از طریق بخش نظرات ارسال نمائید تا در اسرع وقت پاسخ تیم پشتیبانی آی آر سوشال برای شما ارسال گردد.

ضمناً در صورتی که قصد دارید بازیابی پیج اینستاگرام خود را به آی آر سوشال بسپارید، می توانید از لینک زیر درخواست خود را ارسال نمائید.

توجه داشته باشید:

  • پیج می بایست متعلق به خودتان باشد.
  • حتما شماره تلفن همراه و یا ایمیل خود را به پیج معرفی کرده باشید.
  • ممکن است فرآیندهای بازیابی پیج با شکست روبرو گردد که در این صورت امکان عودت وجه پرداخت شده امکان پذیر نمی باشد.
  • این بخش ویژه پیج های دیسیبل (disable) شده نمی باشد. در صورتی که درخواست را برای این پیج ها ارسال نمائید، سفارش بدون انجام تکمیل شده تلقی می گردد و عودت وجه امکان پذیر نمی باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون