موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود رایگان برنامه برای لب تاب

دانلود رایگان برنامه برای لب تاب

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 13 دی 1399 ساعت 13:34

%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2.png

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

اگر نمی خواهید برای خرید برنامه های ارجینال و اصلی، مبلغ زیادی هزینه کنید و همچنین نمی خواهید قانون کپی رایت را زیر پا گذاشته و از برنامه های کرک شده و قفل شکسته استفاده کنید، نگران نباشید. در این مطلب چند جانشین خوب و رایگان را برای برنامه هایی که بسیار گران قیمت هستند معرفی می کنیم.

۱٫ آنتی ویروس رایگان: Avira

نسخه ی رایگان آنتی ویروس Avira ، رنج کاملی از احتیاجات امنیتی را در اختیار شما قرار می دهد. این گزینه، یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان است که می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید.

Avira-header-1024x576.jpg

سایت: https://www.avira.com/en/free-antivirus-windows

۲٫ بهترین برنامه ی بکاپ رایگان: Google Drive

امروزه برای امن ماندن در اینترنت، به چیزی بیش از آنتی ویروس نیازمندید. باج افزارها، برنامه هایی هستند که وقتی به سیستم شما نفوذ کنند، فایل هایش شما را قفل و رمزگذاری می کنند. این برنامه ها برای دسترسی شما به فایل های خود، از شما درخواست پول یا چیزهای دیگر خواهند کرد. بنابراین، ذخیره کردن فایل های مهم خود در جایی امن، یکی از موارد مهم است. نسخه ی رایگان Google Drive حجم ۱۵ گیگابایت را برای قرار دادن فایل های شما در فضای ابری مطمئن، در اختیارتان قرار می دهد.

google-drive-1024x576-1024x576.jpg

سایت: https://www.google.com/drive/

۳٫ برنامه ی رایگان مشابه Mircosoft Office

برنامه های آفیس مانند ورد، اکسل، پاور پوینت و … از ملزومات هر کامپیوتری هستند. libreoffice رقیب متن باز یا اپن-سورس آفیس است که به صورت رایگان در دسترس بوده و می توان به جای آفیس از آن استفاده کرد. این برنامه برای ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است.

LibreOffice-header-1024x586.jpg

سایت: https://www.libreoffice.org/

۴٫ مدیا پلیر رایگان : VLC Player

یکی از بهترین برنامه های رایگانی که برای PC می توان پیدا کرد، به طور حتم VLC است. این برنامه از محبوبیت بسیار بالایی در کاربران سراسر دنیا برخوردار است. این برنامه تقریبا می تواند تمام فرمت های ویدئویی و صوتی را به راحتی پخش کند.

vlcHEADER.jpg

سایت: https://www.videolan.org/vlc/

۵٫ برنامه ی ویرایش تصویر رایگان: GIMP

اگر به دنبال برنامه ای رایگان که کار فتوشاپ را برایتان انجام می دهید بگردید، باید GIMP را نصب کنید. این برنامه به جرات، بهترین برنامه ی ویرایش تصاویر است که به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. امکانات ویرایشی و نقاشی و روتوش، در این برنامه بسیار کامل است. این برنامه برای لینوکس، ویندوز و مک قابل استفاده است.

gimp-97857_960_720.png

روش نصب

سایت: https://www.gimp.org/downloads/

۶٫ برنامه ی ویرایش ویدئوی رایگان : Lightworks

برنامه ی Lightworks برای ویندوز، لینوکس و مک قابل استفاده است. این برنامه یکی از برنامه های قدیمی و قدرتمند و در زمینه ویرایش ویدئو است که هم برای کاربران تازه کار و هم حرفه ای قابل استفاده است.

lightworks.jpg

سایت: lwks.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر