موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

تبلیغ پیج اینستاگرام

تبلیغ پیج اینستاگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 24 بهمن 1400 ساعت 09:02

free-ad-instagram-pages.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

اینکه شما یک پیج در اینستاگرام بسازید و منتظر بمانید تا برای آن عضو پیدا شود و پیج شما را دنبال کند، انتظار بیهوده است. برای افزایش دنبال کنندگان باید پیج اینستاگرام خود را تبلیغ کنید. برای این منظور روش های مختلفی وجود دارد که تبلیغ پیج اینستاگرام در سایت های اینترنتی از بهترین روش هایی است که می توان روی آن حساب کرد. سایتی که همینک در حال خواندن یکی از صفحات آن هستید، یکی از سایت های تبلیغ رایگان پیج اینستا برای مدت محدود می باشد. پس بهتر است که از فرصت استفاده کرده و تبلیغ خود را درون سایت تبلیغ پیج اینستاگرام منتشر کنید.

روش کار تبلیغ رایگان پیج اینستا

روش کار سایت به این صورت است که شما باید اول پیج خود را از طریق فرمی که در اختیار شما گذاشته شده است، برای ما ارسال کنید. پس از آنکه پیام موفقیت آمیز بودن ارسال به شما نشان داده شد، حال باید صبر کنید تا پیج شما بررسی و سپس تایید شده و در سایت منتشر گردد. زمانی که پیج شما درون سایت ما منتشر می شود، موتور جستجوی گوگل آن صفحه را بعد از گذشت چند ساعت تا چند روز، معمولاً با عنوانی که برای آن انتخاب کردید ثبت کرده و در صفحات نتایج جستجوی خود نشان می دهد. به این معنا که اگر بعد از گذشت چند روز عنوان پیج تان را در گوگل وارد کنید، به احتمال ۷۰ درصد پیج تان را خواهید دید.

البته اینکه عنوان پیج شما در گوگل ظاهر شود، امری قطعی نیست. ولی برای تحقق این موضوع باید به موارد زیر دقت کافی را داشته باشید:

  1. عنوان پیج تان را زیاد کوتاه انتخاب نکنید.
  2. در عنوان پیج از کلمات کلیدی مرتبط با پیج تان استفاده کنید.
  3. از توضیحات کاملاً شفاف و حالی کلمات کلیدی و طویل برای کانال خود استفاده کنید. زمان بگذارید و یک توضیح خوب و بلند را بنویسید.
  4. در توضیحات پیج حتماً به مزایای پیج و همچنین نحوۀ دنبال کردن آن اشاره کنید.

به جهت شروع مراحل ثبت پیج اینساگرام خود، کافی است روی پیوند زیر کلیک کنید.

تبلیغ پیج اینستاگرام

تبلیغ رایگان پیج اینستا

4.3

(86.9%)

29

امتیاز


بازدید این صفحه: 18,339 بار

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر