موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه نام کاربری خود را در اینستاگرام تغییر دهیم

چگونه نام کاربری خود را در اینستاگرام تغییر دهیم

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 11 شهریور 1398 ساعت 15:30

اگر قصد تغییر نام کاربری اینستاگرام خود را دارید یا به دنبال بازیابی نام کاربری و پسوورد اینستاگرام هستید، با ما همراه باشید تا در کنار این موارد، روش های درست و اصولی انتخاب نام کاربری اینستاگرام را بیان کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

نام کاربری که هر فرد در فضای مجازی برای خود انتخاب می‌کند، می‌تواند معرف شخصیت آن فرد باشد. درواقع اگر در اینستاگرام خود قبلا نامی را انتخاب کرده‌اید که درحال حاضر آن را نمی‌پسندید به‌راحتی می‌توانید نام کاربری خود را تغییر دهید. علاوه بر این مورد، در این مطلب قصد داریم به سوالاتی همچون «نام کاربری اینستاگرام را چگونه وارد کنیم» یا «نام کاربری اینستاگرام کجاست» و «نام کاربری اینستاگرام فراموش کردم» بپردازیم و نحوه بازیابی نام کاربری و پسورد اینستاگرام را توضیح دهیم. همچنین اگر به دنبال بهترین نام کاربری اینستاگرام هستید، نمونه‌هایی آورده شده‌اند تا الهام بخش شما باشند. برای آموزش بازگردانی پست‌های پاک شده در اینستاگرام می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

عناوین این مطلب:

  • آیا تغییر نام کاربری اینستاگرام تاثیری بر اکانت خواهد گذاشت؟
  • چگونه نام کاربری اینستاگرام را تغییر دهیم؟
  • نام کاربری اینستاگرام باید چگونه باشد
  • نمونه‌های نام کاربری زیبا برای اینستاگرام
  • بازیابی نام کاربری و پسورد اینستاگرام
    • نام کاربری اینستاگرام فراموش کردم
    • پسوورد اینستاگرام را فراموش کردم

آیا تغییر نام کاربری اینستاگرام تاثیری بر اکانت خواهد گذاشت؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تنها چیزی که در این میان تغییر می‌کند همان نام کاربری شما است. درحقیقت تمام فالورهای شما مطابق قبل در لیست فالورهایتان باقی خواهند ماند و تنها از این پس در فید آنها با یک نام کاربری جدید، نمایش داده می‌شوید. خاطر نشان می‌شود که تغییر نام کاربری تاثیری بر افرادی که فالو کرده‌اید نیز نخواهد گذاشت و شما همچنان جزو فالورهای آنها خواهید بود.

spacer.png

اگر تمایل دارید که پس از تغییر نام کاربری، دوستانتان همچنان شما را بشناسند، پیشنهاد می‌شود که عکس پروفایل خود را تغییر ندهید و یا می‌توانید در قسمت بیوگرافی و وضعیت خود اشاره کنید که نام کاربری خود را تغییر داده‌اید تا همه دوستان و فالورهای‌تان متوجه این تغییر بشوند.

چگونه نام کاربری اینستاگرام را تغییر دهیم؟

spacer.png

اینکه بخواهید نام کاربری خود را در اینستاگرام تغییر دهید، بسیار ساده است و دیگر نیاز نیست بپرسید نام کاربری اینستاگرام کجاست. اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کرده و روی آیکون آدمکی که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد، ضربه بزنید. حال صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که تمام مشخصات کاربری و پست‌هایی را که تا به حال به اشتراک گذاشته‌اید را نمایش می‌دهد. در بالای صفحه روی گزینه Edit Profile ضربه بزنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود تمام جزئیات مربوط به پروفایل خود را مشاهده خواهید کرد. حال روی نام کاربری خود ضربه زده تا امکان ویرایش آن برای شما فراهم شود. در این مرحله کافی است تنها نام موردنظر خود را تایپ کرده و در صورتیکه از نسخه iOS این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، روی گزینه Done ضربه بزنید. اگر گوشی هوشمند شما اندروید است در این قسمت می‌بایست روی آیکون با علامت تیک که در گوشه بالا سمت راست صفحه نمایش قرار دارد، ضربه بزنید.

ماموریت تغییر هویت شما در اینستاگرام به پایان رسید. از این پس با نام کاربری جدید خود در اینستاگرام ظاهر خواهید شد. البته برای این که بدانید نام کاربری اینستاگرام باید چگونه باشد در ادامه ما را همراهی کنید.

نام کاربری اینستاگرام باید چگونه باشد

حالا که نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام را یاد گرفتید، در این بخش می‌خواهیم ببینیم نام کاربری اینستاگرام را چگونه وارد کنیم. هنگام انتخاب نام کاربری زیبا برای اینستاگرام خود باید تلاش زیادی به خرج دهید؛ برخی روش های درست و اصولی انتخاب نام کاربری اینستاگرام وجود دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین نام کاربری اینستاگرام را برای خود انتخاب کنید.

بهتر است که سعی کنید از عنوانی استفاده کنید که به راحتی به یاد سپرده شود، منحصر به فرد باشد، به راحتی نوشته شود و تا حد ممکن کوتاه باشد. باید تا جای ممکن نام کاربری را استفاده کنید که به راحتی توسط دیگران یافت شود. سعی کنید از آندرلاین در نام کاربری خود استفاده نکنید چرا که نوشتن آن مخصوصا در موبایل سخت‌تر است. همچنین سعی کنید بیش از دو حرف یا علامت را پشت سر هم استفاده نکنید.

نمونه‌های نام کاربری زیبا برای اینستاگرام

اگر به دنبال ساخت بهترین نام کاربری اینستاگرام برای خود هستید، در ادامه برخی نام‌های کاربری را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند الهام‌بخش شما برای انتخاب یک نام کاربری زیبا برای اینستاگرام باشند.

rainbowsalt

deadofwriteplacesplusfaceshavelesstravelmoremoonjuice
idreamofunicornscoastbycoastopenairbasementfoxvelvetcanyon
isntitdarlingamericanfailurehouseofhoneypublicbutterwatts.on
psychosocialclubmorelightplantifulsoulscarymommyiblamejordan
dontfeedtheunicornweworewhatjunemomentvintageparisinfintesoul

بازیابی نام کاربری و پسورد اینستاگرام

اگر به دنبال بازیابی نام کاربری و پسوورد اینستاگرام خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

نام کاربری اینستاگرام فراموش کردم

اگر نام کاربری اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید و نمی‌توانید اکانت خود را پیدا کنید، ابتدا دقت کنید که نام کاربری خود را به درستی وارد کرده‌اید، مخصوصا اگر در آن از حروف تکراری استفاده می‌کنید. همچنین از علامت @ هنگام وارد کردن نام کاربری خود استفاده نکنید.

اگر فکر می‌کنید نام کاربری شما به دلیل هک شدن اکانت تغییر یافته است، ایمیل خود را چک کنید و ببینید که آیا اینستاگرام تغییر اطلاعات حساب‌تان را به شما هشدار داده است. همچنین می‌توانید از یکی از دوستان خود بخواهید تا پروفایل شما را چک کرده و عکسی از نام کاربری کنونی شما بگیرد و ارسال کند.

پسوورد اینستاگرام را فراموش کردم

اگر رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از ایمیل، شماره تلفن یا فیسبوک آن را تغییر دهید. برای بازیابی پسوورد اینستاگرام، برنامه را باز کرده و در صفحه ورود، گزینه «Get help signing in» را انتخاب کنید.

  • در گوشی‌های اندروید یکی از گزینه‌های Use Username or Email ،Send an SMS یا Log In with Facebook را انتخاب کرده و مراحل روی صفحه را طی کنید.
  • در iOS گزینه Username یا Phone را انتخاب کرده و ایمیل، نام کاربری یا شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Send Login Link بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر