موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

قیمت طراحی لوگو

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 03 تیر 1398 ساعت 11:51

قرارداد

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

بسمه تعالی

این قرارداد درتاریخ………….میان شرکت …………..به آدرس ………..و تلفن……..  به نمایندگی …………….که در این قرارداد کارفرما نامیده می شود از یکسو و آقای …………………… به آدرس و تلفن:……………………………………که در این قرارداد مجری نامیده می شود از سوی دیگر به شرح مواد ذیل منعقد می گردد.

۱. موضوعقرارداد

۱.۱

۲. مدتقرارداد

۱.۲ اعتباراین قرارداد از تاریخ امضاء به مدت …… روز بوده و با توافق طرفین قابل تمدید است.

۲.۲ طولانی تر شدن زمان بررسی و تأیید کارفرما، به منزله عدم تأیید طرح های ارائه شده تلقی شده و مبلغ پیش پرداخت به عنوان حق الزحمه مجری پروژه در نظر گرفته می شود.

۳.۲ در صورت تأخیر در پرداخت مبالغ قراداد توسط کارفرما، زمان تحویل موضوع قرارداد با توجه به تأخیر ایجاد شده افزایش می یابد و کارفرما حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

۳. مبلغقراردادوشیوهیپرداخت

مبلغ قرارداد  ….. ریال می باشد که در مراحل ذیل توسط کارفرما به مجری پروژه پرداخت می گردد.

۵۰% مبلغ کل همزمان  با امضاء و مبادله ی قرارداد (همزمان با عقد قرارداد)

۵۰% مبلغ کل همزمان با تحویل نهایی موضوع قرارداد.

۴.  زمانبندیاجرایموضوعقرارداد:

مرحله ۱ :ارائه اطلاعات و ایده های مربوط به پروژه (حداکثر تا ۲ روز پس از انعقاد قرارداد)

مرحله ۲ : طراحی اولیه موضوع قرارداد توسط مجری و ارائه سه اتود اولیه مرتبط با جلسه مشاوره حضوری به کارفرما(حداکثر …. روز پس از اجرای مرحله ۱)

مرحله ۳: اعمال نظر کارفرما و تغییرات احتمالی بر روی طرح اولیه انتخاب شده (تا ۳ مرتبه) و ارایه اطلاعات تکمیلی (حداکثر ۳ روز پس از اجرای مرحله ۲)

مرحله ۴: تکمیل و ارائه نهایی موضوع قرارداد توسط مجری به کارفرما (حداکثر ۳ روز پس از اجرای مرحله ۳)

۱.۴: عدم رعایت زمان بندی فوق توسط هریک از طرفین به نحوی که طولانی شدن فرآیند اجرای پروژه و در نهایت افزایش مدت قرارداد باعث شود، مشمول جریمه ای به میزان روزانه ۲ درصد مبلغ کل قرارداد را برای طرف خاطی به دنبال خواهد داشت.

۵. تعهداتمجریپروژه

۱.۵: مجری متعهد می شود که موضوع قرارداد را به نحو مطلوب و در چارچوب توافقات به عمل آمده انجام دهد.

۲.۵: مجری متعهد می گردد در حفظ و نگهداری تصاویر و متریال داده شده از سوی کارفرما نهایت دقت و امانت داری را لحاظ نماید و در خصوص اسنادی که مشخصاً محرمانه شناخته می شوند ضوابط مرتبط را رعایت نمایند.

۳.۵: مجری متعهد می گردد موضوع قرارداد را مطابق با زمان بندی ماده ۴ قرارداد انجام دهد.

۴.۵: مجری متعهد می گردد، در صورت درخواست کتبی کارفرما مبنی بر افزایش تعهدات مجری، زمان بندی و دستمزد جداگانه ای را مطالبه نموده و صورتحساب آن را در اختیار کارفرما قرار دهد.

۵.۵: مجری متعهد می گردد، حداکثر تا ۳ مرتبه تغییرات درخواستی کارفرما را اجرا نماید به شرطی که مغایر با بند ۳.۶ قرارداد نباشد. هزینه تغییرات بیش از ۳ مرتبه موضوع قرارداد به ازای هر مرتبه تغییر برابر ۴درصد مبلغ کل قرارداد محاسبه می گردد.

۶. تعهداتکارفرما

۱.۶: کارفرما (…..) متعهد می شود کلیه ی اطلاعات لازم جهت آشنایی و انجام موضوع قرارداد را در زمان تعیین شده در بند ۴ قرارداد در اختیار مجری قرار دهد.

۲.۶: چنانچه پس از تأیید نمونه ی اولیه، کارفرما به هر دلیلی اعم از منتفی شدن موضوع سفارش یا دلایل دیگر، از ادامه کار منصرف گردد، کارفرما ملزم به پرداخت حق الزحمه ی مجری پروژه تا آن مرحله خواهد بود.

۳.۶ تغییرات قابل اعمال در مرحله۳ ماده ۴ قرارداد نمی تواند به نحوی باشد که ساختار اصلی پروژه تغییر کند.

۴.۶ مجری حق دارد طراحى و اجراى اثر خود را در محل مناسب به طریقى که به اصل طرح آسیب وارد نگردد امضاء نماید. به کاربردن نشانى سایت، تلفن و یا سایر اطلاعات توسط مجری گرافیک در کنار امضاء نیاز به تایید کارفرما در متن قرارداد را نخواهد داشت.

۵.۶ چنانچه چند نمونه اولیه طراحى توسط مجری گرافیک جهت بررسى به کارفرما ارائه گردد، کارفرما پس از انتخاب نمونه اولیه مناسب، ملزم به بازگرداندن تمام نمونه هاى دیگر به مجری گرافیک بوده و هیچگونه حق مالکیتى نسبت به سایر نمونه ها نخواهد داشت.

۷. کسوراتقانونی

پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده کارفرما می باشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به مجری پرداخت می گردد و کارفرما موظف به تحویل کلیه اسناد پرداختی به مجری می‌باشد.

۸. تأخیرات

شروع زمانبندی اجرای قرارداد منوط به پرداخت پیش پرداخت از سوی کارفرما به مجری و نیز تحویل اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت اجرای موضوع قرارداد می باشد. بدیهی است هرگونه تأخیر در موارد مذکور به همان میزان موجب تأخیر در زمان اجرای قرارداد توسط مجری پروژه می گردد که به عنوان تأخیر مجری پروژه محسوب نمی شود.

۹. فسخقراردادوحلاختلاف

در صورت بروز اختلافاتی که ممکن است در حین اجرای این قرارداد یا بر اثر تغییر و تفسیر مندرجات آن بین طرفین قرارداد رخ دهد و موضوع ابتدا از طریق مذاکره و سپس از طریق طرح در جلسه ای متشکل از نمایندگان طرفین مورد بررسی قرار می گیرد.

و در صورت تداوم اختلاف موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قضایی قابل پیگیری خواهد بود.

فسخ قرارداد با توافق طرفین ممکن می شود.

۱۰. فورس ماژور

درموارد فورس ماژور بروز شرایط اضطراری، مانند جنگ اعلام شده یا نشده، اعتصاب های عمومی، شیوع بیماری های واگیردار، زلزله، سیل و طغیان های غیر عادی، خشکسالی های بی سابقه و همچنین آتش سوزی های دامنه دار، طوفان و حوادث مشابه به ترتیب زیر عمل خواهد شد:
هر گاه بروز شرایط اضطراری انجام قرارداد حاضر را برای یکی از دو طرف غیر ممکن سازد، می تواند پایان قرارداد را به طرف دیگر اعلام نماید.

این قرار داد در تاریخ (بحروف)                         در ۱۰ ماده در دو نسخه  که هر یک به تنهایی اعتبار یکسان دارند تنظیم و به امضای                             به سمت مجری و                          به سمت کار فرما رسید.

مهـر و امضای کارفـرما                                مهـر و امضای مجـری

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر