موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نرم افزار کلیکار

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 30 مرداد 1398 ساعت 23:55

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL
  • اینستاگرام

    با یک حساب اینستاگرام فالو و لایک کنید و یا کامنت بگذارید و درآمد داشته باشید.

  • کارهای کوچک

    مبالغی بین 70 تا 1000 تومان دریافت کنید فقط با عضویت در وبسایت ها و عضو شدن در کانال تلگرام و دیگر انواع فعالیت هایی که کمتر از یک دقیقه وقت لازم دارند.

  • تبلیغات کلیکی

    با یک کلیک و مشاهده تبلیغات کلیکی (بازدید ساده از یک وبسایت) به مدت چند ثانیه مبلغی بیش از تا 60 تومان بابت هر کلیک دریافت کنید.

  • جست و جو

    روزانه, بیش از 10 تومان بابت هر جست و جو کسب درآمد کنید (بیش از 20 عدد جست و جو در روز) فقط با نصب نرم افزار تمام اتوماتیک "کلیکار بازدید" , با جذب زیر مجموعه تا 30 درصد از فعالیت آنها را نیز روزانه پورسانت بگیرید.

  • گوگل اولین انتخاب هر کاربر برای جست و جو می باشد و همچنین یکی از مهمترین راه های رایگان برای جذب کاربر به وبسایت ها است.
    آیا شما از این فرصت رایگان استفاده و تاثیر آن را تجربه کرده اید؟
    در کلیکار با ثبت کلید واژه دلخواه و دریافت ورودی با آیپی ایرانی که باعث افزایش رتبه سایت شما نسبت به رقیبان تان می شود به راحتی به سایت تان امکان بودن در نتیجه و صفحه اول را بدهید.
    کلیکار با بیش از دو سال فعالیت در این زمینه , تجربه کافی , طراحی نرم افزار مخصوص برای این روش, گزارش دقیق تمام ورودی ها , روش تبلیغاتی کم هزینه و موثر برای شما فراهم آورده است.
    در صورت نیاز همکاران ما وب سایت شما را بررسی و چندین روش برای بهینه سازی وبسایت و افزایش ورودی گوگل به شما پیشنهاد می دهند ضمن اینکه این روش کابران ما کلید واژه های مربوط به سایت شما را در گوگل جست و جو و بررسی می کنند و وارد سایت شما می شوند تا علاوه بر پیدا کردن رتبه محلی وب سایت تان , ctr کلید واژه شما به نحوی طبیعی بالا برود و در نتیجه سایت تان به رتبه بهتری برسد.

  • آیا محصول و یا سایتی دارید و می خواهید کاربران اینترنت حتما آن را ببینند؟
    شاید با صفحات پاپ آپ (مضر بودن)و یا افزایش بازدید این امر غیر ممکن باشد و البته روش های دیگر نیز گران باشد!
    راه حل پیشنهادی ما به شما تبلیغات کلیکی است, با ثبت صفحه ی دلخواه وبسایت تان ,آن را به هزاران کاربر اینترنتی نمایش دهید
    اگر کاربر در هنگام مشاهده تبلیغ صفحه یا تب مرورگر را تغییر دهد سیستم ضد تقلب ما تا زمانی که کاربر به صفحه ی مشاهده تبلیغ شما برگردد, زمان مشاهده را متوقف می کند تا تبلیغ در زمان مشخص دیده شود, ضمن اینکه در مرحله آخر از کاربر سوال امنیتی ضد ربات پرسیده می شود تا از دیدن تبلیغ شما توسط یک انسان اطمینان کامل حاصل شود.

  • تبلیغ دهنده در این روش هر نوع فعالیت درخواستی را ارسال می کند و کاربران ما آن فعالیت را انجام داده و پس از بررسی و تائید توسط خود تبلیغ دهنده به کاربران درآمد تعیین شده پرداخت می شود
    به عنوان مثال : درخواست عضویت در وبسایت (کاربران در وبسایت درخواستی شما عضو می شوند)
    یا معرفی کانال تلگرام و عضویت در کانال تلگرام شما و
    فالو کردن در اینستگرام و ...
    توجه داشته باشید معرفی کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام باید با قوانین کلیکار و قوانین اینترنتی ایران مغایرت نداشته باشد

  • کاربران ما صفحه شما را در اینستاگرام فالو , لایک می کنند و همچنین برای شما کامنت می گذارند,
    آمار تک تک فالو , لایک و کامنت در پنل تبلیغ دهندگان نمایش داده می شود,
    تمامی اکانت ها واقعی و با ویژگی هایی هستند که ارزش فالو و لایک بالاترین حد ممکن باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر