موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 19 اردیبهشت 1398 ساعت 19:40

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

با اینفلوئنسر مارکتینگ کسب و کارتان را ستاره کنید!

تگ استار اولین پلتفرم اختصاصی برای ارتباط برندها و اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی است. این پلتفرم افراد تاثیرگذار را بر اساس نیازهای واقع‌ بینانه یک کسب و کار معرفی می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده است که مرتبط‌ترین افراد در کمپین‌های تبلیغی معرفی شوند.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

یکی از شیوه‌های تبلیغی که در سال‌های اخیر و با رشد کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است، اینفلوئنسر مارکتینگ یا همان تبلیغ با افراد تاثیرگذار است. در این شیوه یک محصول یا خدمت توسط شخص تاثیرگذار در آن حوزه معرفی می‌شود که با رعایت اصول برندینگ و بازاریابی منجر به دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده برای آن کسب و کار می‌شود. در حال حاضر در کشورمان بیشترین اینفلوئنسرها در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کنند که برندهای مختلف در حال همکاری با آنها هستند.

مطالعه بیشتر در وبلاگ

مدل همکاری با تگ‌استار

تگ استار به عنوان یک پلتفرم هوشمند به گونه‌ای به کاربران خود سرویس می‌دهد که از اتلاف بودجه‌های بازاریابی جلوگیری کند و با پیشنهاد مرتبط‌ترین اینفلوئنسرها و دامنه گسترده از افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر، یک ابزار مفید برای دپارتمان‌های بازاریابی و فروش شرکت‌ها باشد.

ic_star_person.png

ستاره‌ها

کار کردن با برندهای بزرگ و سرشناس، تولید محتوای جذاب و تسویه حساب آنی جزو دغدغه‌های مهم هر اینفلوئنسر (ستاره) در شبکه‌های اجتماعی است که تگ‌استار به تمامی آنها پاسخ خواهد داد. وقتی به عنوان ستاره در تگ‌استار ثبت‌نام می‌کنید، درخواست‌های کمپین از سمت برندها به شما اطلاع رسانی خواهد شد و تمامی پروسه مدیریت کمپین به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن شکل خواهد گرفت.

ic_advertiser.png

کسب و کارها

اینکه یک کسب و کار بتواند جامعه هدف ستاره‌های خود را مشخص کند، نرخ درستی از میزان تعامل کاربران یک صفحه داشته باشد و پروسه ایجاد کمپین خود را به صورت آنلاین طی کند و مشکل‌های مربوط به پرداخت و ثبت فاکتور را نداشته باشد، جزو مواردی است که در تگ‌استار می‌تواند به آن دست پیدا کند. یک برند با تعریف کمپین جدید و مشخص کردن بودجه از پیش تعیین شده، می‌تواند یک کمپینی موفق را با ستاره‌های ما ایجاد کرده و در انتها گزارش‌های دقیق از عملکرد را داشته باشد.

جدول رده‌بندی ستاره‌های پرمخاطب اینستاگرام

ستاره‌های برگزیده تگ‌استار

اینستاگرام

ما بر اساس نیازهای بازار و ستاره‌های فعال هر شبکه‌های اجتماعی، مناسب‌ترین ستاره را به برندها پیشنهاد می‌دهیم اما این موضوع محدود به یک شبکه خاص مثل اینستاگرام نمی‌شود. در حال حاضر با توجه به استقبال عموم از اینستاگرام، ستاره‌های این شبکه در تگ استار وجود دارند و در آینده شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز به پلتفرم افزوده خواهند شد.

پست اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است که بیشترین تعداد اینفلوئنسر را در خود جای داده است و روزانه برندهای زیادی همکاری تبلیغی با ستاره‌ها را انجام می‌دهند، از همین رو بزرگترین شبکه ارتباطی تگ‌استار مربوط به این اینستاگرام و ستاره‌های آن است که می‌توانید نمونه‌های کمپین‌های موفق ما را ببینید.

مشاهده بیشتر

استوری اینستاگرام

با اضافه شدن قابلیت استوری اینستاگرام از ماه‌های گذشته، یک مزیت بزرگ نصیب برندها شد و آن امکان کلیک کردن بر روی لینک (CTA) بوده است. با انتخاب استوری اینستاگرام در هنگام تعریف کمپین‌های تگ استار می‌توانید با بودجه مشخص‌تر، کلیک برای وب‌سایت یا نصب اپلیکیشن خود داشته باشید.

مشاهده بیشتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر