موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود موبوگرام برای لپ تاپ با لینک مستقیم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 16 آبان 1400 ساعت 07:58

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

موبوگرام دسکتاپ برای کامپیوتر

دانلود رایگان موبوگرام دسکتاپ برای کامپیوتر با امکانات پیشرفته چت روم و حالت روح

آپدیت جدید ۲۳ بهمن ماه برای اولین بار​


در این مطلب Telegram PC تلگرام برای کامپیوتر رو با آپشن های عالی مانند حالت روح و آیدی یاب بصورت کاملا رایگان برای دوستان عزیز حاضر نموده ایم.این مسنجر با حجم کم خود بهترین و اولین مسنجر تلگرام برای کامپیوتر میباشد که ویژگی های مثل چت روم یاهو هم دارا میباشد که این مسنجر رو بیشتر جذاب تر کرده است.این تلگرام کامپیوتر کاملا تست شده و بدون هیچ برنامه خاص دیگری نصب و اجرا میشود فقط کافیه این نرم افزار رو دریافت کرده و در ویندوز خود نصب و استفاده کنید.

telegram-telewiki.ir_.jpg

موبوگرام دسکتاپ برای کامپیوتر برخی از ویژگی های تلگرام برای کامپیوتر :

دارا بودن قابلیت حالت روح و مخفی کردن اکانت خود

آیدی یاب پیشرفته و پرسرعت

قابلیت ایجاد چت روم هایی مثل یاهو

سرعت فوق العاده عالی با تم های زیبا

امکان استفاده در کامپیوتر و لپ تاپ

نسخه کم حجم و بدون نیاز به برنامه های شبیه ساز

امکان استفاده در تمامی ویندوز های سون ۷ , Xp و ۱۰

این تلگرام برای کامپیوتر میباشد که اسم اصلی نرم افزار آیگرام Igram میباشد و تمامی ویژگی های کاربر پسند مثل موبوگرام کامپیوتر رو دارد که این مسنجر برای اولین بار برای کامپیوتر عرضه میشود که قابلیت های حالت روح و مخفی کردن در حال تایپ رو هم دارد که با حجم کم خود بهترین تلگرام برای کامپیوتر و بهتر از مسنجر های مثل موبوگرام برای کامپیوتر میباشد که هیچ نیازی به شبیه ساز هایی مثل بلو استکس و Memu ندارد.

آموزش نصب این نرم افزار در کامپیوتر : ابتدا فایل نصبی تلگرام برای کامپیوتر رو از پایین صفحه دانلود کرده و در یک جای کامپیوتر خود از حالت فشرده خارج کرده و در ویندوز خود نصب کنید.

بعد نرم افزار رو اجرا کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا کد اس ام اس برای شما ارسال شود.همچنین در صورت ارسال نشدن پیام هم روی Send Via sms کلیک بزنید.

بعد وارد مسنجر شده و از تمامی ویژگی های این برنامه لذت ببرید.

توجه:برای نصب این برنامه هیچ نیازی به داشتن گوشی اندروید نمیباشد یعنی با گوشی معمولی هم میتوانید کد تایید رو دریافت کنید.

پسورد فایل : telewiki.ir




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر