موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

اساتید برتر زبان انگلیسی

اساتید برتر زبان انگلیسی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 21 دی 1399 ساعت 23:56

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

آموزش زبان انگلیسی بدون حضور استاد زبان انگلیسی متبحر و با تجربه در این رشته و بهره گیری از تواناییها و تجارب ارزنده این عزیزان امکان پذیر نمی باشد. در این مطلب سعی کرده ایم تا مجموعه ای از بهترین اساتید تدریس زبان انگلیسی را که دارای سوابق درخشانی در این زمینه هستند گردآوری نموده و به شما معرفی کنیم. قطعا اساتید متعددی در این خصوص وجود دارند که می توانند در این مجموعه جای بگیرند.

با این وجود سعی شده است تا در این مطلب بیشتر بر نوآوری و خلاقیت اساتید و تکنیک های آموزشی نوین تاکید شود. برای آشنایی با ۱۰ استاد برتر زبان انگلیسی مطرح در ایران که کارنامه درخشانی از خود بر جا نهاده اند از شما دعوت می کنیم که در ادامه این مطلب با ما همراهی نمایید.

در ابتدا میبایست در جریان باشید که اکثر قریب به اتفاق اساتید برتر کشور در موسسات به نام زبان انگلیسی مشغول به فعالیت میباشند و هر کدام در زمینه ای از آموزش تخصص و فعالیت دارند که در توضیحات به طور مفصل به آن پرداخته ایم.

طبق تحقیقات و نظرسنجی که انجام شد کمتر مدرس به نامی وجود دارد که جدا از موسسات فعالیت نماید و از آنجا که موسسات شرایط خوبی را برای این دسته از اساتید فراهم می نمایند ترجیح آنها بر تدریس در موسسات معتبر میباشد. لذا به همگی شما توصیه میگردد در صورتی که خارج از این لیست به دنبال مدرسی میباشد حتما به موسسات معتبر زبان انگلیسی مراجعه نمایید چرا که هیچ مدرس توانایی تدریس در منزل را قبول نخواهد کرد.
اسامی بهترین اساتید زبان براساس حروف الفبا به شرح ذیل می باشند:

۱-محسن دهقان فارسی

تخصص: تدریس مکالمه زبان انگلیسی، تربیت مدرس زبان انگلیسی و آمادگی آزمون های بین المللی دانشگاه کمبریج
سابقه کار: ۲۰ سال
رده سنی : بزرگسال
زبان آموزان بیشماری آوازه و شهرت استاد محسن دهقان فارسی را در شهرها و کشورهای مختلف شنیده اند و تجربه آموزش مکالمه زبان انگلیسی را بعنوان شیرین ترین و حرفه ای ترین تجربه آموزشی خود یاد کرده اند. تخصص ایشان نه تنها در حوزه تدریس مکالمه زبان انگلیسی زبانزد خاص و عام است بلکه یکی از برترین اساتید دوره های روش تدریس براساس CELTA و DELTA دوره های تخصصی IELTS، TOEFL و دوره های FCE، CAE و CPE دانشگاه کمبریج نیز هستند.

استاد محسن دهقان فارسی دارنده نمره ۹ اسپیکینگ آیلتس، فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی، تدریس زبان انگلیسی را از سال ۱۳۷۹ آغاز کردند و تاکنون در موسسات مختلفی سابقه مدیریتی و آموزشی داشته اند و زبان آموزان بیشماری از ایشان به عنوان بهترین استاد زبان انگلیسی یاد کرده اند.

استاد دهقان فارسی بعد از تجربه اندوزی، مدیریت و تدریس حضوری و آنلاین در آموزشگاههای زبان انگلیسی بیشماری، چندین سال است یکی از حرفه ای ترین موسسه تهران را برگزیده و تجارب حرفه ای خود را با این موسسه تخصصی حرفه ای زبان انگلیسی به اشتراک گذاشته است.

۲-هادی فتحی

تخصص: تدریس مکالمه زبان انگلیسی
سابقه کار ۱۴ سال
رده سنی : بزرگسال
نام استاد فتحی مترادف با پشتکار و تدریس زبان انگلیسی به روشهای مدرن و به روز دنیاست. دسترسی و اشراف ایشان به منابع روز دنیا و عضویت ایشان در گروههای علمی متعدد و گذراندن دوره های علمی در دانشگاههای مطرح دنیا باعث می شود ایشان بتوانند زبان آموان و مدرسین زبان را با روشهای موثرتری یاری کنند.

ایشان از پیشگامان آموزش کشور در ضمیمه TPRS و تدریس بر اساس تیپ شناسی شخصیتی MBTI هستند. تسلط ایشان بر روانشناسی آموزشی و پشتکار ایشان در به روز کردن شیوه های آموزشی باعث شده است تألیفات ایشان در ضمیمه comprehensible & compelling Input در مجامع علمی آموزشی رهگشای مدرسین علاقمند به تدریس موثر و زبان آموزان کوشا باشد.

۳-سید آیدین قرشی

تخصص: IELTS ، تدریس مکالمه زبان انگلیسی،تربیت مدرس زبان انگلیسی،
سابقه کار ۲۰ سال
رده سنی : بزرگسال

سید آیدین قرشی فارق التحصیل کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد و میتوان از وی به عنوان یکی از نخبه های عرصه تدریس زبان انگلیسی نامبرد. وی از معدود اساتید مجرب دوره های تربیت مدرس و دوره های CELTA ،DELTA و T.K.T میباشد و صد ها نفر از برترین اساتید حال حاضر زبان انگلیسی در تهران نزد ایشان دوره های تربیت مدرس را گذرانده اند.

اکنون هزاران زبان آموز تحت نظر ایشان و با اساتیدی تعلیم دیده توسط او مشغول به فراگیری زبان هستند که رضایت بالای زبان آموزان به علاوه ی پیشرفت چشمگیرشان نشانه ای قاطع از توانمندی و نخبه بودن آیدین قرشی دارد که توانسته اینچنین مدرسین مجربی آموزش داده و رهبری کند.

۴-ندا قناد

تخصص: مکالمه کودکان ، تربیت مدرس کودک
سابقه کار ۱۲ سال
رده سنی : کودک
استاد ندا قناد فارغ التحصیل دانشگاه تربیت معلم تهران با داشتن مدرک بین المللی آیلتس۵/۸ و گذارندن دوره های روانشناسی رشد و

تربیتی کودکان و نوجوانان محبوبیت بسیاری در میان زبان آموزان این رده های سنی دارند. ایشان تخصص خود را فقط به تدریس محدود نکرده و با طراحی سیلابس و طرح درس کتابهای مختص کودکان و اشتراک گذاشتن آنها با اساتید مختلف از جمله حرفه ای ترین مدرسین و مدیران دوره های کودک و نوجوان هستند.

دوره های تربیت مدرس که خانم قناد برگزار می کنند با روشهای نوین آموزشی کودک و نوجوان از متفاوت ترین دوره های مربوط به این گروه سنی هستند. با برگزاری دوره های TTC، ایشان توانسته اند اساتید بسیار زیادی را به دنیای تدریس زبان معرفی کنند.

برگزاری دوره های زبان در مدارس مختلف شهر تهران، انتخاب بعنوان استاد برتر موسسات آموزشی معتبر و تدریس و مدیریت در موسسات آموزشی مختلف در رزومه شخصی ایشان دیده میشود و هم اکنون با انتخاب موسسه ای بعنوان برترین برند آموزشی به سمت مدرس و مدیریت دپارتمان تخصصی کودکان فعالیت حرفه ای خود را گسترده تر کرده است.

۵-حسین موثق

تخصص: IELTS
سابقه کار ۱۵ سال
رده سنی : بزرگسال

حسين موثق دانش آموخته در رشته آموزش زبان انگليسي در مقطع دكتري از بهترين دانشگاه هاي ايران مي باشد. در سال ٨٦ زماني كه دانشجوي كارشناسي بود موفق شد مدرك تدريس بين المللي TKT را در تمام بخش ها با نمره عالي به دست آورد. او از سال ٨٤ تدريس زبان انگليسي را شروع كرد و تجربه تدريس از سطوح مقدماتي تا سطوح فوق پيشرفته در ایران و کشورهای مختلف غیر انگلیسی زبان را دارا مي باشد.

بمنظور حرفه ای شدن در دنیای تدریس علاوه بر مدارک دانشگاهی، دوره های بین المللی تدریس از جمله CELTA و DELTA را با موفقیت سپری نمود و اکنون با افتخار برگزار کننده دوره های بین المللی CELTA می باشند و در طول اين سال ها اساتید زبان انگلیسی بسياري را نيز تربيت كرده است.

دکتر موثق، علاوه بر برگزاری دوره های تربیت مدرس، از حرفه ای ترین اساتید مکالمه زبان انگلیسی، دوره های بین المللی FCE، CAE و CPE نیز می باشند. مقالات آموزشي زيادي از ايشان در مجله هاي بسيار معتبر رشته آموزش زبان در رابطه با جنبه هاي مختلف آموزش زبان ديده مي شود و همچنين در كنفرانس هاي بين المللي مقالات فراواني را ارائه داده است.

۶-آرش نعمتی فر:

تخصص: IELTS ، تربیت مدرس،آمادگی آزمون ها دانشگاه کمبریج
سابقه کار ۱۴ سال
رده سنی : بزرگسال

استاد آرش نعمتی فر، مدرس بین المللی آیلتس و دارنده نمره ۹ اسپیکینگ ایلتس، با برگزاری کلاس های تخصصی آمادگی آزمون محبوبیت ویژه ای در میان IELTS ، FCE ، CAE ، CPE و PTE های داوطلبین این آزمون های بین المللی در ایران و کشور های کانادا، استرالیا و آلمان کسب کرده است.

فعالیت های استاد نعمتی فر فقط به حوزه آزمون های بین المللی ختم نمیشود، وی با برگزاری کلاسهای مکالمه محور با استفاده از شیوه های نوین به صورت حضوری وآنلاین و همچنین کلاس های تربیت مدرس(TTC) براساس CELTA و DELTA توانسته است گام های بلندی در راستای ارتقا کیفیت زبان انگلیسی کشور بردارد.

بیش از ۱۴ سال فعالیت وی عنوان مدرس و مدیر در حوزه آموزش زبان انگلیسی در دانشگاها و اموزشگاه های معتبر کشور و دریافت تقدیر نامه های متعدد از ارگان های خصوصی و دولتی از جمله شورای شهر تهران وی را به یک چهره فراموش نشدنی در عرصه تدریس بدل نموده است.

۷-مژده هرسینی سرابی

تخصص: تدریس مکالمه زبان انگلیسی
سابقه کار ۶ سال
رده سنی : بزرگسال

استاد هرسینی از جمله اساتید برجسته زبان انگلیسی در سطح کشور می باشد. وی به عنوان استاد زبان انگلیسی برگزیده توانسته است طیف وسیعی از زبان آموزان را در مقاصد آموزشی و یادگیری زبان انگلیسی یاری دهد.

این استاد زبان انگلیسی در اغلب شرکت های معت

بر که نیازمند استفاده از ظرفیت های زبان آموزی به ویژه زبان انگلیسی هستند از قبیل شرکت نفت و نیز ستاد اجرایی فرمان امام و معاونت راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری به عنوان مدرس حضور داشته است.

استاد هرسینی، استاد زبان انگلیسی معتبر در زمینه برگزاری دوره های مرتبط با آزمون آیلتس نیز می باشد. خروجی های قابل توجهی در این زمینه داشته است که از هر نظر توانایی ها و قابلیت های این استاد زبان انگلیسی را به اثبات می رساند.

ایشان یکی از نامی ترین مدرسین در حوزه تدریس زبان انگلیسی علی الخصوص در رده های پایه تا متوسطه میباشد که آشنایی و تسلط بسیار کاملی بر تمامی اصول و روش های نوین آموزشی دنیا دارد و همواره بهترین خود را در کلاسها ارایه میدهد.

۸-مهدی یزدانجو

تخصص: مکالمه بزرگسالان
سابقه کار ۱۶ سال
رده سنی : بزرگسال

استاد مهدی یزدان جو، فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی، پس از پایان دانشگاه، در کنار کار ترجمه، تدریس را هم بصورت حرفه ای با جدید ترین روش های روز دنیا آغاز نمودند. وی در سال ۲۰۰۹ موفق به گذراندن دوره CELTA و در سال ۲۰۱۳ بعد از گذراندن دوره DELTA بعنوان CELTA Trainer در مراکز مختلف آموزشی دنیا مشغول به تدریس شدند. تدریس دوره های بین المللی دانشگاه کمبریج نیز در کارنامه درخشان ایشان وجود دارد.

از نظر ایشان افراد به راحتی میتوانند در هر سطحی که باشند با استفاده از استعداد های فردی و روش های جدید در امر تدریس زبان انگلیسی، به راحتی مکالمه خود را تقویت نموده و به سطوح عالی زبان برسند.تدریس در وزارت خانه ها و شرکت های معتبر دولتی و خصوصی از جمله سوابق کاری ایشان است.

۹-اسکندر یمینی

تخصص: IELTS
سابقه کار ۱۶ سال
رده سنی : بزرگسال

ایشان با سابقه کار طولانی در زمینه آزمون IELTS توانسته محبوبیت بسیار زیادی را بین متقاضیان این آزمون کسب نماید.وی فارق التحصیل کارشناسی ارشد در آموزش زبان انگلیسی میباشد. با توجه به تحقیقات ما و اذعان زبان آموزان کیفیت تدریس ایشان چیزی فراتر از استانداردهای کشور و همگام با بالاترین سطح بین المللی است و زبان آموزان از کلاس های پر بار ایشان بهره مند میگردند.

طبق بررسی های انجام شده میتوان گفت تقریبا اکثر قریب به اتفاق زبان آموزان این مدرس مجرب توانسته اند با کمک و هدایت ایشان به نمره مد نظر خود در آزمون IELTS برسند و به بهترین نحو از کلاسهای پر بار ایشان استفاده نمایند.

۱۰-علی اکبر عطایی

تخصص: IELTS
سابقه کار ۲۰ سال
رده سنی : بزرگسال

استاد زبان انگلیسی علی اکبر عطایی نیز از جمله استادان خلاق در زمینه تدریس و آموزش زبان انگلیسی در رده های مختلف به شمار می رود. سیستمی که ایشان ابداع نموده اند به نام سیستم آنالیزی معروف است

از نظر این استاد زبان انگلیسی برگزیده شما می توانید با شرکت در دوره های آنالیزی  فقط در ظرف یک سال به راحتی مکالمات زبان انگلیسی را انجام داده و به سطح مطلوبی از یادگیری برسید.

روش های ارائه شده توسط این استاد زبان انگلیسی مطرح در سطح کشور نیز مبتنی بر روش های سمعی و بصری و کانالیزه کردن زبان آموزان در این زمینه می باشد. وی همچنین منابعی نیز در این زمینه منتشر کرده است که از آن جمله می توان به خودآموز زبان انگلیسی اشاره کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر