موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام برای کامپیوتر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 12 دی 1400 ساعت 13:16

شاید شما هم دوست دارید ، کلیپ های جذاب بسازید و در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید تا فالوورهای زیادی جذب پیج شما شوند و شما را دنبال کنند ، اینستاگرام پست هایی را که قابلیت جذب بالایی دارند را در اکسپلورر نمایش خواهد داد پس بیایید برای ساخت ویدئو های حرفه ای از ابزار حرفه ای نیز استفاده کنیم. برویم و به لیست ده تا از بهترین نرم افزارهای ساخت و ادیت فایل های ویدیویی سری بزنیم و با آن ها آشنا شویم.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در ادامه ۱۰ نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم.

  1. Adobe Premiere

Artboard-1-100.jpg

حتما نامAdobe  و نرم افزار محبوب آن یعنی Photoshop به گوشتان خورده است. حالا میخواهم نرم افزار دیگری به نام Premiere از این تیم سازنده را به شما معرفی کنم. این نرم افزارِ بسیار قدرتمند ، برای ادیت بسیار حرفه ای و تدوین کلیپ ها طراحی شده است. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان است که هر کاربر در هر سطحی که باشد چه مبتدی چه حرفه ای ، می تواند به راحتی از آن استفاده کند و ویدیوی خود را به بهترین نحو برای پست شدن در اینستاگرام آماده کند. یادگیری این نرم افزار شما را در ساخت کلیپ ، بسیار متبهر می کند. برای اینکه قدرت آن را درک کنید باید بگویم که آواتار یکی از فیلم هایی است که با این نرم افزار ادیت شده است.

۲٫Adobe After Effects

Artboard-%DB%B2-100.jpg

After Effects نامِ دیگر نرم افزار شرکت adobe است که به شدت در زمینه تبلیغات تلویزیونی و جلوه های ویژه از آن استفاده می شود.  After Effects یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه جلوه های ویژه ، گرافیک متحرک (Motion Graphics)  و ترکیب بندی (Composition) است.باید به این نکته اشاره کنم که این نرم افزار برای تدوین نیست. برای تدوین می توانید از نرم افزار قدرتمند premiere که محصول سازنده Adobe  است ، استفاده کنید.  با این نرم افزار می توانید لوگوهای متحرک بسازید که می توانید برای برندسازی کسب و کار در اینستاگرام بسیار به شما کمک کند.

۳٫Lightworks  :

این نرم افزار قدرتمند برای هر سه پلتفرم ویندوز ، مک و لینوکس قابل نصب است. با این نرم افزار که خیلی بیشتر از یک نرم افزار ساده برای میکس و ادیت ویدیوهای شماست ، می توانید یه کلیپ بسیار جذاب برای خود بسازید و آن را به رخ دیگران بکشید. این نرم افزار برای تدوین بسیاری از فیلم های هالیوودی مانند گرگ وال استریت (Wolf Of Wall Street)، محرمانه لس آنجلس (LA Confidential)  ، مخمصه (Heat)  و فیلم های دیگر که برخی از آن ها نامزد دریافت جایزه اسکار شده اند و یا آن را دریافت کرده اند. ولی عیوب آن یکی خروجی محدود ودیگری یادگیری دشوار آن است ، مسلما یک نرم افزار به قدرت Lightworks باید هم آموختنش مشکل باشد . اگر دوست دارید حرفه ای تدوین کنید این نرم افزار گزینه بسیار مناسبی است.

۴٫Power Director  :

Artboard-%DB%B1%DB%B0-100.jpg

این نرم افزار نه تنها دست کمی از نرم افزار های دیگر ندارد بلکه امکانات  زیادی را خیلی راحت در اختیار کاربران خود قرار می دهد.این نرم افزار که نسخه اندروید آن هم موجود است، جز کارآمدترین نرم افزارهای مالتی مدیا است که کمپانی CyberLink آن را تولید کرده است. نکته بسیار مهم در این نرم افزار، سرعت رندر بسیار بالای آن است. این نرم افزار مخصوص ویرایش است ، شما می توانید کلیپ های زیبایی را درست کنید و در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید.

  1. Corel Video Studio

قطعا شما دوست دارید هر چه راحت تر ویدیوهای آرشیوی خودتان را ویرایش کنید. راحتی این نرم افزار چیزی است که کاربران را به سمت آن سوق می دهد. شما بدون آموزش خاصی می توانید با آن کار کنید و آن را یاد بگیرید و پیج خود را پر از کلیپ های جذاب و دلچسب کنید.

  1. Pinacle Studio

به ششمین نرم افزار ساخت کلیپ ایسنتاگرام رسیدیم که آن ، نرم افزاری به جز Pinacle Studio نیست. نرم افزاری که تمام نیازهای شما را برای ساخت و ویرایش کلیپ برطرف می کند. عملا شما را برای ساخت و ویرایش کلیپ از دیگر نرم افزار ها بی نیاز می کند. دارا بودن افکت های کار آمد که به زیباتر شدن کلیپ های شما کمک می کند.

  1. Magix Movie Edit

Artboard-%DB%B1%DB%B3-100.jpg

این نرم افزار با انواع دوربین های دیجیتالی سازگاری دارد و توانایی خلق ویدیوهای خلاقانه را دارد و شامل افکت های صوتی و تصویری است که هر یک ، خود می توانند نرم افزار جداگانه ای باشند که این نشان دهنده ی قدرت این نرم افزار است.

  1. Movavi Video Editor

این نرم افزار یک ویرایشگر خوب و آسان برای ساخت کلیپ اینستاگرام است. برش و ادغام بدون افت کیفیت ، قرار دادن موزیک بر روی عکس ، ایجاد ویدیوهای فانتزی و حرفه ای ، امکان آپلود فایل های صوتی و تصویری با فرمت های گوناگون و دیگر امکانات که در این نرم افزار موجود است و شما را در ساخت کلیپ هایتان یاری کنید.

  1. AVS Video Editor

اگر می خواهید یک دستیار حرفه ای داشته باشید تا شما را در ساخت کلیپ های زیبا و جذاب همراهی کند ، من این نرم افزار را به شما پیشنهاد میکنم. از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان رایت انواع CD و DVD با قابلیت پخش در انواع پلیرهای خانگی اشاره کرد. نکته ای که در این نرم افزار بارز است ، این است که این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند که این قابلیت باعث می شود تا شما از نرم افزارهای Convertor (تبدیل کننده) بی نیاز شوید علاوه بر این اگرهم لازم به تغییر فرمت بود ، خود نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر را داراست. با این نرم افزار پیجتان را مملو از کلیپ های خلاقانه و زیبا کنید.

  1. ساخت کلیپ با Filmora Video Editor

Artboard-%DB%B1%DB%B6-100.jpg

بی شک یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت کلیپ و ویرایش آن ها ، Filmora است. این نرم افزار برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک بوک منتشر شده است. در سال ۲۰۱۷ یکی از مشهورترین و محبوب ترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو بوده است. زیبایی و کاربرپسند بودن رابط کاربری و سادگی کار با این نرم افزار یکی از ویژگی های آن است . اگر راحت بودن یکی از ملاک های شما برای انتخاب یک ویرایشگر است ، Filmaro پیشنهاد من به شماست.

جمع بندی ساخت کلیپ برای اینستاگرام :

تیم فالووران در این مقاله برترین ابزارهایی که برای ساخت کلیپ اینستاگرام و مبتدی به آن نیاز دارید را به شما معرفی کرد. در صورت وجود سوال یا پیشنهاد لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید. در صورت تمایل می توانید سری به مقاله ی مخفی کردن استوری بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر