موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 24 اردیبهشت 1398 ساعت 23:10

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

تیم رایسان به برندهای متوسط و بزرگ کمک می کند تا با حضور مستمر در فضای اینستاگرام ، فالوورهای واقعی را از بازار هدف خود جذب و محتوای تاثیر گذار برند خود را در معرض دیدیدشان قرار دهند .

کارشناسان رایسان قبل از تدوین استراتژی ، اقدام به ارزیابی بازار (E-Marketplace Assessment ) در فضای اینستاگرام می کنند . در این ارزیابی ها ، بازار هدف مشتریان و سلیقه آنها ، عملکرد رقبا ، نقاط ضعف و ... مورد بررسی قرار می گیرد .در مرحله بعد با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده ، کار تدوین استراتژی آغاز می گردد . کارشناسان ما با بررسی دقیق بازار هدف و در نظر گرفتن اهداف و چشم اندازهای مشتریان ، استراتژی و نقشه راه متناسب را ترسیم می کنند . استراتژِی هدفمند یک رکن اساسی در تبلیغات اینستاگرامی است . این نقشه راه ، مرجع اصلی در طراحی محتوا و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی محسوب می شود .

خدمات ما عبارتند از :

2989

تعهدات شرکت :

ویرایش تصاویر ، ایجاد قالب عکس برای تصاویر ، تحقیق بهترین هشتگ های مرتبط با شغل شما ، جدول زمان بندی انتشار پست ها و استوری ها ، تنظیمات لازم جهت بیزنسی بودن پیج ، تحلیل و بررسی صفحه اینستاگرام رقبا

نکته 1 :

هزینه عکاسی حرفه ای – تولید ویدیو کلیپ حرفه ای 30تا 60 ثانیه ای – تولید کلیپ موشن گرافی در صورت درخواست بصورت جداگانه محاسبه می شود .

نکته 2 :

جذب فالوور واقعی با توجه به دنبال کردن افراد در زمینه شغل شما کار نسبتا مشکلی می باشد و معمولا بدون تبلیغات پیج ، فالوور واقعی بین 1000 تا 2000 در ماه با این روش بدست می آید . در صورتی که پیج اینیستاگرامی مشاهده کردید که  تبلیغات نداشته باشند و  تعداد فالوور زیادی به پیج شان اضافه شده این افراد غیر واقعی و فیک می باشند .

نکته 3 :

در صورت انجام دادن تبلیغات برای پیج اینیستاگرام خود از مشاوره رایگان شرکت بهرمند خواهید شد .

نکته 4 :

مدت قرار داد پشتیبانی حداقل 6 ماه می باشد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر