موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

بنر مات

بنر مات

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 12 اسفند 1399 ساعت 13:23

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

بنر انواع مختلفی دارد که سعی میکنیم تا حد ممکن هر کدام از آنها را توضیح دهیم تا شما اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید :

چاپ بنر ۱۳ انس

بالاترین انس بنر که در ایران مصرف میشود : بنر ۱۳ انس میباشد . البته بنر انس های بالاتر مثل ۱۶ و ۱۸ انس هم دارد که مصارف خاصی دارند . به عنوان مثال بنرهای دوطرفه یا همان لمپست بنرها در دو نوع ۱۶ و ۱۸ انس موجود میباشند . که به عنوان بنر های تبلیغاتی بیشتر در وسط بلوارها بر روی سازه های خاصی نصب میشوند . ولی ما در اینجا بیشتر در مورد بنر ۱۳ انس صحبت خواهیم کرد .

خود بنرهای ۱۳ انس نیز در مدلهای گوناگونی موجود میباشند . به عنوان مثال بنرهای ۱۳ انس در بافتهای ۳۰۰*۳۰۰ و ۳۰۰*۵۰۰ و ۵۰۰*۵۰۰ و در موارد خیلی خاص ۵۰۰*۱۰۰۰ موجود میباشند . منظور از بافت : تار و پود ابریشمی است که هنگام تولید بنر به کار میرود . هر چقدر مقدار تار و پود به کار رفته در آن بیشتر باشد مقاومت بنر در برابر پاره شدن و باد بیشتر میشود .

بعد از موضوع بافت یا همان تار و پود ، موضوع مهمتر کیفیت خود بنر برای چاپ میباشد . کارخانه ای که بنر ۱۳ انس را تولید کرده و کشوری که بنر در آنجا تولید شده و همچنین موادی که بنر با آنها تولید شده از موضوعات بسیار مهم در خروجی نهایی چاپ میباشد که هر کدام از این فاکتورها کیفیت خروجی نهایی را تعیین میکند . اگر به دنبال کیفیت خیلی بالا هستید پیشنهاد ما به شما بنر ۱۳ انس استار کره ای میباشد . چرا که علاوه بر بافت خیلی خوب ، کیفیت چاپ عالی دارد . ولی بنر ارزان و موقت را مد نظر دارید بایستی نوع چینی آن را سفارش دهید .

چاپ بنر ۱۰ انس

بنر ۱۰ انس مقاومت کمتری نسبت به ۱۳ انس دارد . ولی از لحاظ کیفیت چاپ تفاوتی با بنر ۱۳ انس ندارد . بنر ۱۰ انس بیشترین مصرف را بین سایر بنرها دارد . به طور معمول تمامی کارها بر روی بنر ۱۰ انس چاپ میشوند مگر اینکه مشتری درخواست انس بالاتر یا پایین تر را داشته باشد . در خصوص بافت بنر نیز همان موضوعاتی که در بالا برای بنر ۱۳ انس ذکر شد برای این بنر هم صدق میکند . به جز یک تفاوت که بافت ۵۰۰ در ۱۰۰۰ برای بنر ۱۰ انس موجود نمیباشد .

در خصوص کیفیت تولید بنر نیز تمامی عوامل ذکر شده در بالا برای بنر ۱۰ انس نیز شامل میشود . کشور تولید کننده ، برند محصول و … در خروجی نهایی کار تاثیر فراوانی دارد.

چاپ بنر ۸ انس

کمترین انس بنر ۸ انس میباشد . بنرهای ۸ انس مصارف خاصی دارند . که از جمله آنها میتوان به این موارد اشاره کرد :  استفاده در داخل سازه های رول آپ ( چرخان و ساده ) . استفاده در فریمهای تبلیغاتی چرخان . جهت نصب روی دیوار فضای داخلی یا روی شیشه ها . و یا برای کارهای تیراژی که استفاده ۳-۲ روزه دارد و پایین بودن هزینه چاپ اولویت بالاتری دارد .

در نظر داشته باشید که مقاومت بنرهای ۸ انس بسیار پایین است و حتی میتوان آن را با دست پاره کرد . پس این مورد را برای جاهایی که دوام بالا مد نظرتان باشد استفاده نکنید . قاعدتاً این بنر نیز همانند سایر بنرها دارای تار و پود و بافت خاص خود است و نوع کره ای آن مقاومت نسبتاً بهتری نسبت به نوع چینی آن دارد .

چاپ بنر چینی و کره ای

همانطور که در بالا اشاره مختصری شد بنر در کشورهای مختلفی تولید میشود که البته کشور عزیزمان ایران هم از این قاعده مستثنی نیست . ولی بیشترین مصرف بنر در ایران متاسفانه نوع چینی آن میباشد . بخش دیگری از مصرف بنر مربوط به بنرهای کشور کره جنوبی و بخش دیگر آن مربوط به بنر ایرانی میباشد .

اگر بخواهیم مقایسه مختصری داشته باشیم باید بگوییم که بهترین نوع بنر تولید کشور کره میباشد که با برندهای مختلفی وارد ایران میشود ولی برند استار به دلیل حضور طولانی مدت در ایران شناخته شده تر میباشد . نوع ایرانی بنر مرغوبیت و مقاومت خوبی دارد و برخی از برندهای چینی هم بنرهای خوبی تولید میکنند .

چاپ بنر مات

تمامی بنرها با هر برندی در دو نوع مات و براق تولید میشوند . مصرف بنر براق در ایران بیشتر از مات است . چرا که شفافیت رنگها بر روی بنر براق بیشتر از بنر مات است . تنها ایراد بنر براق این است که رفلکت نور دارد و اگر هنگام نصب حواستان نباشد و بنر روی هم بیافتد احتمال به هم چسبیدن بنر در کارهایی که فول رنگ هستند خیلی بالا میرود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: sibon.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر