موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود دیکشنری برای آندروید با تلفظ بدون نیاز به اینترنت

دانلود دیکشنری برای آندروید با تلفظ بدون نیاز به اینترنت

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 17 آذر 1400 ساعت 20:59

دیکشنری جامع آیونا: دیکشنری انگلیسی به فارسی، دیکشنری فارسی به انگلیسی، دیکشنری انگلیسی به انگلیسی. بدون نیاز به اینترنت و آفلاین، با امکان تلفظ کلمات به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت در اندروید.  این توضیح مختصر و مفید مقدمه ای برای معرفی دیکشنری آیونا است. با ما همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

  1- دیکشنری انگلیسی به فارسی (2 عدد): دو دیکشنری حرفه ای و کاربردی انگلیسی به فارسی برای علاقمندان به زبان انگلیسی در اپلیکیشن وجود دارد. این دو دیکشنری بسیار سریع و سبک بوده که به شما امکان می دهد تا واژه های واژه های انگلیسی به فارسی را ترجمه کنید. محیط این دیکشنری تا حد امکان ساده طراحی شده است و ترجمه لغات انگلیسی به فارسی دارا می باشد. لازم به توضیح است این دیکشنری امکان تلفظ لغات انگلیسی و همچنین امکان ترجمه لغت با صدای کاربر را نیز دارا می باشد.

  2- دیکشنری فارسی به انگلیسی (2 عدد): دو دیکشنری حرفه ای و کاربردی فارسی به انگلیسی برای علاقمندان به زبان انگلیسی در اپلیکیشن وجود دارد. این دو دیکشنری بسیار سریع و سبک بوده که به شما امکان می دهد تا واژه های واژه های فارسی به انگلیسی را ترجمه کنید. محیط این دیکشنری تا حد امکان ساده طراحی شده است و ترجمه لغات فارسی به انگلیسی دارا می باشد. لازم به توضیح است این دیکشنری امکان تلفظ لغات انگلیسی و همچنین امکان ترجمه لغت با صدای کاربر را نیز دارا می باشد.

  3- دیکشنری انگلیسی به انگلیسی: استفاده از یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی جامع برای یادگیری زبان انگلیسی به طور مناسب و کارآمد، امری اجتناب ناپذیر است. این دیکشنری به دلیل حجم زیاد به صورت پیشفرض در اپلیکیشن اندرویدی قرار داده نشده است اما میتوانید در صورت تمایل آن را دریافت نمایید. لازم به توضیح است این دیکشنری نیز امکان تلفظ لغات انگلیسی و همچنین امکان ترجمه لغت با صدای کاربر را نیز دارا می باشد.

4- دیکشنری فارسی به فارسی:(جدید) یک دیکشنری فارسی به فارسی  برای علاقمندان به زبان و لغات فارسی به اپلیکیشن اضافه شد. این دیکشنری همچنین امکان ترجمه لغت با صدای کاربر را نیز دارا می باشد.

توصیه می کنیم این دیکشنری های فوق العاده را از دست ندهید چرا که یکی از بهترین و کاملترین دیکشنری های موجود برای گوشی های اندرویدی در این نرم افزار در اختیار شما است. 

امکانات کلی: 

دیکشنری انگلیسی به فارسی (آفلاین) x2

دیکشنری فارسی به انگلیسی (آفلاین) x2

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی جامع (آفلاین) 

تلفظ واژه ها

امکان جستجو با تشخیص گفتار به متن

1000 تصویر برای هزار واژه کاربردی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر