موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

نمونه متن تبلیغ پیج اینستاگرام

نمونه متن تبلیغ پیج اینستاگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 02:29

امروزه به دلیل توجه زیادی که فضای مجازی  در بین کاربران دارد  و همچنین اشتغال زایی  و تبلیغات در  اینستاگرام و به وجود آمدن مشاغل خانگی  ، باید توانست محتوا و دانش درست و کاملی در تبلیغات های اینستاگرامی در پست ها واستوری ها  را فراگرفت . 

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در این مقاله سعی می کنیم با توجه به برخی نکات قابل توجه و اساسی بتوانیم روشی درست و کارآمد را فرا بگیریم که بتوانیم فعالیت و شغل های زود بازده داشته باشیم .

20190922_162553-627x1030.png

چه بنری را برای تبلیغات استفاده کنیم که بتواند مخاطب را جذب کند؟ و موجب فالو کردن بشود؟

20190922_162158-625x1030.png

۱. اسکرین شات از پیج یا از تصویری خاص

اکثر افراد با اسکرین شاتی از یک تصویر خاص ممکن است بیشتر جذب دیدن اون صفحه و یا فالو کردن باشند.

وقتی که شما تصویری از پیج را منتشر می‌کنید نمی‌توانید خیلی در مورد اون شخص یا پیج کپشنی با جزئیات بنویسید زیرا هم تصویر را شلوغ می‌کند که موجب می‌شود مخاطب از آن عکس خیلی سریع گذر کند و ممکن است حالت تبلیغاتی بودن بیشتر به بیننده تحمیل شود تا محتوای آن پیج، که در این صورت برخی افراد که از تبلبغاتی شدن بیش از حد پیج ها ناراضی هستن ممکن است خیلی بی توجه نسبت به عکس منتشر شده باشند و صرفا فقط آن را مانند یک عکس عادی تماشا کنند. اما وقتی که عکسی خاص را منتشر می‌کنید میتوانید متنی جزی‌تر نوشته و بیننده نیز توجه بیشتری به اون متن میکند 

محتوای پیح شما می تواند نتیجۀ تبلیغات را تا ۴۰۰ برابر بهبود بخشد برای بهبود محتوای خود میتوانید از مشاوران ما کمک بگیرید برای دریافت مشاوره روی لیک زیر کلیک کنین.

مشاوره اینستاگرام

20190922_162328-627x1030.png

حالا این موضوع مطرح میشود که عکس خاص چیست؟

عکس خاص عکسی را میتوان گفت که اولا از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد که بسیار زیباتر است اگر با دوربین گرفته شود.

اما اگر امکانش نبود میتوان با همین موبایل هم گرفت اما توسط برخی برنامه ها واپلیکیشن ها کمی به آن روح و زیبایی بخشید.

دوما از بهترین و پرفروش ترین محصول عکس تهیه شده باشد و همچنین از پستی اسکرین‌شات گرفته شود که بیشترین کامنت یا لایک را داشته باشد . زیرا قطعا این عکس  توجه بیشتری را در نظر بیننده جذب میکند. همان طور که نظر بقیه افراد و فالور ها را به خود جلب کرده است . 

سوما توسط شخص واسط انجام نشود .
یعنی مستقیم توسط خود بلاگر معرفی شود تاثیری که بلاگر در این امر دارد خیلی بیشتر است ،زیرا او از  اطمینان و محبوبیت بالای کاربران برخوردار است .

و همچنین  عکس ‌ها خیلی افکت‌های عجیب و غیرباوری و زیادی نداشته باشند . که تصویر را غیرواقعی نشان دهند، زیرا هرچی تصویر حس طبیعی داشته باشد و مخاطب این حس را درک کند ،قطعا جذاب تر خواهد بود تا اینکه حس غیر واقعی بودن بیشتر غلبه کند و مخاطب را از خودش دور کند .

20190922_161904-627x1030.png

در ادامه به نظرات برخی کاربران در این خصوص توجه کنید.

20190922_162535-626x1030.png

20190922_161636-627x1030.png

۲.معرفی پیج توسط پیج های دیگر

در مورد این نکته میتوان به این موضوع اشاره مستقیم کرد که تبلیغ توسط چه کسی ارائه میشود؟

زیرا برخی پیج ها که صرفا برای نوشتن متن های طنز یا فروش لوازم هستن اگر تبلیغات پیج های روزمرگی را منتشر کنند قطعا افراد کمتری را جذب پیج های تبلیغ شده می کنند .

اما اگر این تبلیغ توسط اشخاصی که در همین زمینه فعالیت دارن و همچنین با فالورها ،بیشتر در تعامل و نظر سنجی هستن منتشر شود، قطعا بیشتر توجه شخص را جلب میکند تا اون پیج را دنبال کند .

20190922_162032-627x1030.png

۳. تبلیغ در پست یا استوری 

به طبع می توان اشاره کرد که تبلیغ در استوری می تواند نظر شخص را بیشتر به خود جلب کند.
زیرا در پست ها افراد بیشتر به دنبال مطالبی هستند که بتوانند از آن ها سودی ببرند  .

همچنین افراد برای تبلیغ بیشتر ترجیح میدهند زمان کمتری را صرف کنند، تا یک پست را ببیند و کپشن زیادی را بخوانند .

در استوری معمولا مطالب خلاصه تر ، جزی تر، زیرکانه تر، مهم تر هستند. پس به طبع جذب شخص به استوری برای دنبال کردن پیج بیشتر خواهد بود. تا در یک پست که ممکن است متن طولانی تر داشته باشد و کاربر رغبتی به خواندن آن متن طولانی نداشته باشد.

20190922_162449-626x1030.png

۴. کیفیت و قیمت 

اگر در پستی قیمت آن جنس یا کالا درج شده باشد، قطعا افراد بیشتری را جذب می کند. زیرا افراد بیشتر به دنبال قیمت مناسب هستن با کیفیت عالیف و  همچنین تخفیفات و جشنواره هایی در مورد آن محصول. که بتوانند در آن زمان محصول را با قیمت کمتری فراهم کنند .

این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد  همچنین که در نظرسنجی هم به این موضوع توجه زیادی شده است.

و همچنین میتوان در این زمینه به نیاز افراد نیز توجه کرد .
یعنی ممکن است نیاز جزیی از فالورها فراهم کند پس بهتر است برای افرادی به اشتراک گذاشته شود که در این زمینه نیاز بیشتری به محصول دارند تا مثلا تمامی فالور ها .

برای مثال وقتی برای محصولی در زمینه چوب لباسی تبلیغی انجام می شود بهتر است فالور ها بیشتر خانم ها و مادران باشند.

به عکس های زیر توجه فرمایید.

20190922_161932-628x1030.png

20190922_162657-627x1030.png

20190922_162226-628x1030.png

۵.بنر عکس باشد یا کلیپ ؟

نظر شما عزیزان بیشتر به کلیپ می باشد زیرا در کلیپ می توان تمامی نکات پیج را گفت و  خواندن و نوشتن توسط بیننده حذف میشود.که بسیار جذاب تر است ،زیرا هنر گوش دادن و دیدن،  افراد را بیشتر مجذوب خود میکند تا خواندن توسط خود شخص .

 و اینکه معمولا اشخاص به دنبال دیدن جزئیات هستند تا صرفا نشون دادن نمونه نهایی محصول که درکلیپ به این مورد پرداخت میشود.

20190922_161759-627x1030.png

و در آخر میتوان نتیجه گرفت با توجه به در نظر گرفتن این نکات میتوانیم در جذب درست بیننده و خواننده تلاش کنیم تا با صرف زمان کمتری به نتیجه دلخواه و مطلوب برسیم. 

و در آخر نیز به نظرات برخی کاربران در زمینه های مختلف می پردازیم  که بتوانیم با فراگرفتن از نظرات اکثرا کاربران به جذب فالور بیشتر و محتوا بهتر پیشرفت کنیم.

20190922_162100-627x1030.png

20190922_162138-627x1030.png

20190922_162013-628x1030.png20190922_162637-627x1030.png

20190922_162506-627x1030.png

نظر کاربران:

20190922_162618-625x1030.png

نظرکا

ربران:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر