موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

وارد كردن لينك در تلگرام

وارد كردن لينك در تلگرام

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 16:37

تلگرام از مرورگر درون برنامه ای اختصاصی (In-App Browser) بهره می‌برد که قابل فعال و غیر فعال سازی است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه فعال و غیر فعال کردن مرورگر داخلی تلگرام و باز کردن لینک ها از طریق آن بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

مقدمه‌ای در رابطه با باز کردن لینک های تلگرام با مرورگر داخلی تلگرام (In-App Browser)

تلگرام از یک مرورگر داخلی یا درون برنامه ای بهره می‌برد که با از طریق آن کاربران ضمن لمس یک لینک در تلگرام دیگر از این مسنجر خارج نمی‌شوند و مرورگر اختصاصی در محیط تلگرام پیش رویشان اجرا و صفحه وب مورد نظر را برایشان بارگذاری می‌کند. این روش و قابلیت برای برخی کاربران جالب و کاربردی است، اما عده کثیری از آن‌ها هم تمایلی نسبت به استفاده از مرورگر داخلی تلگرام ندارند و ترجیح می‌دهند تا مرورگر دیگری لینک های تلگرام را باز کند.

بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به آموزش نحوه فعال و غیر فعال کردن قابلیت باز کردن لینک های تلگرام با مرورگر داخل تلگرام (In-App Browser) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

فعال و غیر فعال کردن مرورگر داخل تلگرام (In-App Browser)

به منظور فعال یا غیر فعال سازی مرورگر درون برنامه ای تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام نمایان شود.
  • گزینه In-App Browser را در بخش Messages بیابید. اگر اسلایدر کنار این گزینه آبی رنگ باشد، مرورگر داخلی تلگرام فعال است. اما اگر این اسلایدر خاکستری باشد، مرورگر داخل تلگرام غیر فعال خواهد بود. پس با لمس این اسلایدر می‌توانید حالت مورد نظرتان را اعمال کنید.

به همین سادگی شما قادر به فعال یا غیر فعال کردن قابلیت باز کردن لینک های تلگرام با مرورگر داخلی تلگرام (In-App Browser) خواهید بود.

آموزش ویدئویی باز کردن لینک های تلگرام با مرورگر داخلی تلگرام (in-app Browser)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه فعال و غیر فعال سازی مرورگر درون برنامه ای تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر