موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

ست رنگ سبز

ست رنگ سبز

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 21 بهمن 1398 ساعت 20:42

رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است ، همانطور که می دانید رنگ سبز طیف گسترده دارد به طور مثال سبز یشمی ، سبز چمنی، سبز سدری ، سبز تیره، سبز روشن … دارد که هر کدام از رنگ ها زیبایی خاص خودش را دارد اما می توان با کمک  رنگ های دیگر  با ست  رنگ سبز ظاهری زیبا و جذابی را به وجود آورید.

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

رنگ سبز به عنوان نشانه مهربانی و دلسوزی شناخته شده است ،انتخاب کردن  ست رنگ سبز برای لباس یک خانوم یا آقا می تواند نشان دهنده این باشد که شخصیت با اراده و قوی باشد. البته باید گفت  که رنگ سبز طرفداران زیادی دارد و از آنجایی که طیف رنگی سبز گستره است می توانید با استفاده از خلاقیت خود ترکیب رنگ های زیبایی را با این رنگ به وجود آورید.

رنگ سبز از آن دسته رنگ هایی است که  حتما باید اصول ست رنگ سبز با رنگ های دیگر را بدانیم زیرا این رنگ با هر رنگی ست نمی شود  بهترین تن رنگ هایی که می شود با رنگ سبز ست کرد : آبی ، قرمز،  زرد، سفید و مشکی است. شاید باورتان نشود ولی پوشیدن لباس سبز اضطراب و تنش را از انسان دور می کند. بهترین انتخاب لباس رسمی برای مردان شیک پوش رنگ سبز تیره است چرا که حس بزرگی و قدرت را را به دیگران منتقل می کند که می توانید با استفاده از لوازم جانبی  مانند کیف، کفش، کمربند، در رنگ های مختلف جلوه زیبایی را به وجود آورد.

Green-set-32.jpg

از آنجایی که رنگ سبز سرد است نباید برای ست رنگ سبز از رنگ سرد دیگری استفاده کرد زیرا باعث به وجود آمدن احساسات منفی می شود به همین علت با استفاده از رنگ های گرم  تعادل را باید برقرار کنید.

ویژگی های رنگ سبز

رنگ سبز نشانه آرامش ،سلامتی، پیروزی، خوشبختی  است که حالت آرامش بخش آن سمبل شفقت، مهربانی، تعادل روح و روان است .این رنگ مهربانی و دوستی را در بین انسان ها افزایش می دهد. رنگ سبز تیره رنگ پول است که نشان دهنده ثروث است اما رنگ سبز کدر نشانه طمع و حرص نیز می باشد.

شاید این دسته رنگ  با رنگ های ذکر شده  دور از ذهن ست می شوند ولی باید خودتان امتحان کنید و ببینید . اگر طبق چیدمان رنگی که در تصویر زیر است لباس ها یتان را انتخاب کنید، خواهید دید  که چه ظاهر زیبایی را به وجود آوردید.

سبز و زرد 

کنار هم قرار دادن رنگ‌های مشابه زرد و سبز روشن ترکیبی جوان و شاد به وجود می‌آورد. رنگ‌های نارنجی و قهوه‌ای نیز با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می‌شوند و ترکیبی ایده آل  ایجاد می‌کنند.سبزها با رنگ زرد نیز به خوبی ست می شوند.

Green-set-55.jpg

ست رنگ خاص و جذاب با رنگ زرد

Green-set-47.jpg

ست خیره کننده رنگ سبز با زرد

Green-set-40.jpg

نحوه ست رنگ سبز با زرد

Green-set-41.jpg

استفاده از رنگ زرد برای ست تیپ سبز

Green-set-33.jpg

سبز و قرمز 

اگر لباس شما سبز پررنگ است می توانید از رنگ متضاد قرمز در کنار آن استفاده کنید رنگ مکمل سبز، قرمز است. این دو در کنار  هم ترکیب مناسبی  هستند . و انرژی خیلی زیادی از خود ساطع می کنند . این نوع ترکیب رنگ فرد را  منحصر به فرد جلوه می دهد.

Green-set-34.jpg

ست زیبای رنگ سبز با قرمز

Green-set-37.jpg

ست رنگ سبز خاص با رنگ قرمز

Green-set-36.jpg

استفاده از رنگ قرمز برای ست کردن با رنگ سبز

Green-set-48.jpg

ست رنگ سبز تیره با قرمز

Green-set-49.jpg

سبز با آبی

اگر چه هر دو رنگ سردی هستند اما آبی مکمل رنگ سبز است ، که با رنگ مکمل خودش خیلی خوب ترکیب می شود.همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید زیبایی و ترکیب این دو رنگ را درک می کنید.

Green-set-56.jpg

ست سبز روشن با آبی

Green-set-39.jpg

ست های خیره کننده سبز با رنگ آبی

Green-set-46.jpg

ست فوق العاده رنگ سبز با آبی

Green-set-30.jpg

سبز با مشکی

به طرز بسیار زیبایی سبز با رنگ مشکی ست می شود . از آنجایی که اغلب خانم ها و آقایون در لباس از رنگ مشکی استفاده می کنند می توانند با ست رنگ سبز ترکیبی زیبایی را به وجود بیاورند.

Green-set-43.jpg

ست شیک و خاص رنگ سبز تیره با مشکی

Green-set-45.jpg

ست های متنوع رنگ سبز با مشکی

Green-set-53.jpg

ست های مجلسی رنگ سبز با مشکیGreen-set-38.jpg

 سبز با سفید

 ست رنگ سبز با سفید به نوعی یک حس سرزندگی و انرژی دهنده ای را به فرد القا می کند که می توان از آن در قرار های دوستانه استفاده کرد.

Green-set-31.jpg

ست بسیار شیک سبز با سفید

Green-set-42.jpg

ست بسیار زیبای سبز با سفید

Green-set-1.jpg

امیدواریم از این مطالب بهره کافی را در ست کردن این رنگ بسیار دوست داشتنی با رنگ های ذکر شده برده باشید.

منبع : آرگا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر