استوری های اینستاگرام کاربران را قادر می سازد، تا تصاویر و ویدئوهایی (که تنها 24 ساعت دوام دارند) را به اشتراک بگذارند. در ابتدا ممکن است این ویژگی غیر ضروری یا حتی بدون کاربرد به نظر برسد، اما باید بدانید قرار دادن استوری سبب بهبود تعامل با کاربران می شود. در اینجا به برخی از مزایای “استوری” در بازار کسب و کارهای کوچک اشاره می کنیم.
“استوری” ها در ذهن بیشتر می مانند
از آنجایی که شما می توانید استوری را به طور پیوسته در اینستاگرام خود بگذارید، بیشتر در ذهن بیننده می ماند. استوری برخلاف پست در بازه زمانی کوتاه مطلبی را انتشار می دهد. به همین سبب می تواند محتوایی را به طرق مختلف تکرار کند و بیشتر دیده شود.
“استوری” ها باعث ایجاد تنوع می شوند
تنوع همیشه باعث جلب توجه کاربران می شود. شما می توانید این تنوع را از طریق استوری اینستاگرام ایجاد کنید. شما به راحتی می توانید از طریق “استوری” تغییراتی را در محتوای خود به وجود بیاورید و آن را منتشر کنید. برای مثال می توانید زمینه مطالب را رنگی کنید.
از طریق “استوری“ می توانید بازاریابی انجام دهید
افزایش بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی یکی دیگر از دلایل استفاده از “استوری” اینستاگرام می باشد. شما می توانید به صورت زنده با مخاطبان خود صحبت کنید و اطلاعاتی از کسب و کارتان را به اشتراک بگذارید.
به صورت “لایو” صحبت کردن در یک ایونت یا در هنگام فروش، مردم را تشویق به شرکت در مراسم می کند و همچنین به افرادی که در آنجا حضور ندارند، کمک می کند تا احساس کنند با کسب و کار شما مرتبط هستند.
از طریق “استوری” از بازاریابی لذت ببرید
با گذاشتن “استوری” شما آزادی بیشتری برای انتخاب محتوای خود دارید. همچنین می توانید به صورت آزمایشی مطلبی را در آن قرار دهید. استوری بسیار آسان تر از پست گذاشتن است و شما اختیارات بیشتری دارید، در نتیجه برای شما لذت بخش تر می باشد.
استوری را می توان به صورت پست به اشتراک گذاشت
ممکن است عکس یا ویدئویی را در استوری شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار دهید و پس از آن تصمیم بگیرید که آن را به صورت پست هم به اشتراک بگذارید. شما به آسانی می توانید از طریق سه نقطه در گوشه استوری گزینه “اشتراک گذاشتن به عنوان پست” را بزنید.
این روش تمام قابلیت های روش عادی (همچون تنظیم اندازه عکس، افکت گذاری و …) دارد. همچنین از این طریق می توانید اول به صورت آزمایشی برخورد کاربران را بسنجید و در صورتی که با استقبال مواجه شدید می توانید آنها را به اشتراک بگذارید.
از طریق “استوری” با مشتریان هدف بیشتر ارتباط برقرار می کنید
از آنجایی که استوری فقط 24 ساعت در اینستاگرام می ماند، بنابراین لازم نیست که حتماً عکس های حرفه ای با تنظیمات عالی انجام دهید. شما می توانید در لحظه عکس و فیلم بگیرید و قرار دهید. با این روش با مشتریان هدف خود بهتر می توانید ارتباط برقرار کنید و آنها را در جریان کسب و کارتان قرار دهید.
قابلیت های “استوری“ بسیار زیاد است
شما می توانید از قابلیت های استوری برای برقرار ارتباط مؤثر با مشتری استفاده کنید. برای مثال می توانید بر روی عکس نام افراد را تگ کنید. یا همچنین می توانید اسامی مشتری های راضی خود را بر روی استوری خود منشن کنید. در آخر برای زیباتر شدن عکس، می توانید با ابزارهای اینستاگرام آن را تزیین نمایید و یا به آن افکت بدهید.
استوری اینستاگرام قابلیت های زیادی برای ارتقاء کسب و کار شما دارد. این ابزار به نحوی طراحی شده که شما می توانید به صورت لحظه ای برای گذاشتن استوری تصمیم بگیرید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
در صورت استفاده صحیح و به جا از آن می توانید بهتر محصولات و خدمات خود را عرضه کنید.
براي مشاوره و کسب اطلاع بیشتر در رابطه با اینستاگرام و قابلیت های آن، می توانید با واحد ديجيتال ماركتينگ به شماره 02188334053 تماس بگيريد. و یا ایمیل خود را در این صفحه وارد نمایید.