موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 06 تیر 1398 ساعت 00:25

part4-instagram-ads-vdigimarketing.jpg_

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

تبلیغات در اینستاگرام را هوشمندانه تجربه کنید

_

تبلیغات در اینستاگرام (تبلیغات اسپانسری) چیست؟

  • تبلیغات اسپانسر اینستاگرام نوعی از تبلیغات در اینستاگرام است که فیس‌بوک، کمپانی اصلی اینستاگرام، برای شما انجام می‌دهد. اگر پیج اینستاگرام شما در حالت Business باشد، دکمه آبی‌رنگ Promote را در پایین هر تصویر می‌بینید. این دسترسی ساده و اولیه‌ای است که به‌وسیله آن می‌توانید محتوا را در بین کاربران اینستاگرام پخش کنید.

  • فیس‌بوک اجازه می‌دهد که کمپین تبلیغاتی خود را برای جامعه هدف دلخواه و با انتخاب تارگت دقیق تنظیم و مدیریت کنید. بدین معنی که آن دسته از کاربران اینستاگرام که تابه‌حال شما را ندیده‌اند، تبلیغ شما را در صفحه Home یا در میان استوری‌های دیگر می‌بینند.

  • در تبلیغات اینستاگرام می‌توانید لینک دلخواه خود را در تبلیغ قرار دهید. بنابراین امکان بازدید از سایت، خرید محصولات، دانلود اپلیکیشن، ثبت‌نام، مراجعه به کانال تلگرام و… به‌راحتی برای کاربران فراهم می‌شود.

_

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام  کجا دیده می‌شود؟

_

  • هر کمپین اسپانسر اینستاگرام بنا به انتخاب کارفرما در استوری یا صفحه home نشان داده می‌شود. بدین معنی که جامعه هدف، تبلیغ شما را در میان پست‌های دوستان و سایر کسانی که فالو کرده‌اند، نشان می‌دهد و اگر گزینه نمایش در استوری را انتخاب کرده باشید، کاربران تبلیغ شما را در بین استوری‌های سایر فالوینگ‌های خود می‌بینند.

Asset-6-300x602.pngpart4-instagram-ads-vdigimarketing.jpg_

تبلیغات در اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

_

  • اگر صفحه اینستاگرام شما در حالت بیزنس باشد، احتمالاً دکمه آبی‌رنگ promote پایین هر پست را می‌بینید. با کلیک روی این دکمه باید مراحل ایجاد کمپین اسپانسر اینستاگرام را طی کنید. اما مشکل اصلی کاربران ایرانی، نداشتن این امکان در اینستاگرام به دلیل تحریم است. به دلیل اینکه امکان انتخاب گروه هدف ایرانی، واریز هزینه و استفاده از داشبورد فیس‌بوک در ایران وجود ندارد، بسیاری از کسب‌وکارها در استفاده از اسپانسر اینستاگرام ناتوان شده‌اند. ما برای رفع این مسئله با انتخاب دقیق مخاطبان ایرانی هدف و تعیین تارگت مناسب برای هر کمپین، خدمات مشاوره، اجرا، مدیریت و تحلیل و ارزیابی کمپین‌های تبلیغاتی اسپانسر اینستاگرام را ارائه می‌دهیم.

به ارتقاء جایگاه برند و آگاهی از آن کمک کنید

شما می‌توانید تصاویر منحصر‌به‌فردی از برند خود به مخاطبان عرضه کنید و در آن فرهنگ و محصولات شرکت خود را به نمایش بگذارید.

بهترین بازخورد را داشته باشید

تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام بهترین نوع تبلیغات در این پلتفرم می‌باشد؛ به این دلیل که مجری تبلیغات، صاحب این پلتفرم است.

کاربران را به انجام کاری ترغیب کنید

اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که روی تصویر شما کلیک کنند، خرید مستقیم از سایت شما انجام دهند، به دانلود و نصب اپلیکیشن ترغیب شوند، از سایت شما بازدید کنند، ثبت‌نام کنند، با شما تماس تلفنی برقرار کنند و… .

مشارکت کاربران با برندتان را افزایش دهید

شما می‌توانید از طریق تبلیغات اسپانسر اینستاگرام، با جامعه هدف ارتباط ایجاد کنید و با ارائه محتواهای جذاب تصویری (عکس و ویدئو) و جلب مشارکت (لایک و کامنت) با کاربران ارتباط برقرار کنید.

مزایا و ویژگی‌های
تبلیغات در اینستاگرام

پرداخت هزینه در ازای کسب نتیجه

پرداخت هزینه براساس نتیجه تارگت
افزایش بودجه در صورت کسب نتیجه بهتر

راه‌اندازی و مدیریت کمپین در لحظه

شروع کمپین در کمتر از ۱۰ دقیقه
ویرایش محتوا، تارگت و جامعه هدف کمپین در لحظه
توقف کمپین در هر ساعت از شبانه‌روز
گزارش‌گیری و تحلیل عملکرد کمپین در هر لحظه

منطقه جغرافیایی
سن و جنسیت
علاقه‌مندی
ویژگی‌های رفتاری

تعرفه تبلیغات اینستاگرام در وی دیجیتال مارکتینگ

1 میلیون تومان 

براساس تعداد لایک و کامنت

  • حدود 1520 لایک و کامنت(لوگوی ما)
  • حدود 1080 لایک و کامنت(لوگوی شما)
  • 9200 تومان = ۱NZ$
  • 47 دلار شارژ کمپین با لوگوی اختصاصی شما
  • 66 دلار شارژ کمپین با لوگوی ما

1 میلیون تومان 

براساس تعداد کلیک

  • 250 کلیک(لوگوی ما)
  • 180 کلیک (لوگوی شما)
  • 9200 تومان = ۱NZ$
  • 47 دلار شارژ کمپین با لوگوی اختصاصی شما
  • 66 دلار شارژ کمپین با لوگوی ما

1 میلیون تومان 

براساس تعداد نمایش

  • حدود 76000 نمایش با لوگوی ما
  • حدود 54000 نمایش با لوگوی شما
  • 9200 تومان = ۱NZ$
  • 47 دلار شارژ کمپین با لوگوی اختصاصی شما
  • 66 دلار شارژ کمپین با لوگوی ما

1 میلیون تومان 

براساس دانلود اپلیکیشن

  • حدود 110 نصب اپلیکیشن با لوگوی ما
  • حدود 80 نصب اپلیکیشن با لوگوی شما
  • 9200 تومان = ۱NZ$
  • 47 دلار شارژ کمپین با لوگوی اختصاصی شما
  • 66 دلار شارژ کمپین با لوگوی ما

1 میلیون تومان 

براساس نمایش ویدئو حداقل 10 ثانیه

  • حدود 3700 نمایش حداقل 10 ثانیه ویدیوبا لوگوی ما
  • حدود 2600 نمایش حداقل 10 ثانیه ویدیوبا لوگوی شما
  • 9200 تومان = ۱NZ$
  • 47 دلار شارژ کمپین با لوگوی اختصاصی شما
  • 66 دلار شارژ کمپین با لوگوی ما

2 میلیون تومان 

براساس نمایش جمع کردن ایمیل و تلفن

  • حدود 105 ایمیل یا تلفن با لوگوی ما
  • حدود 75 ایمیل یا تلفن با لوگوی شما
  • 9200 تومان = ۱NZ$
  • 94 دلار شارژ کمپین با لوگوی اختصاصی شما
  • 132 دلار شارژ کمپین با لوگوی ما

آموزش‌های تبلیغات اینستاگرام در وی دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات اینستاگرام وی دیجیتال مارکتینگ خیلی هدفمند است. به‌طور مستقیم مشتریانی که می‌خواستم برای من آورد. بانک اطلاعاتی این شرکت خیلی قوی و تخصصی کار می‌کنند.

برای  اولین‌بار از طریق یکی از دوستان با وی دیجیتال مارکتینگ آشنا شدم. تسلط این تیم روی مسائل روز و طرح ایده‌های خلاقانه، این شرکت را از بقیه متمایز می‌کند. به سهم خودم وی دیجیتال مارکتینگ و آقای وزیری را به کسانی که  دوست ندارند از قافله عقب بیفتند معرفی می‌کنم .

تبلیغات در اینستاگرام به‌تنهایی پر از نکته و ریسک است. اینکه کجا تبلیغ را منتشر کنید، برای چه کسی و در چه زمانی. اشتباه در هرکدام از این موارد باعث می‌شود هزینه شما کاملاً هدر برود. آقای وزیری با مشورت‌هایی که می‌دهد، همیشه خیلی کمک می‌کند که کمپین در بهترین حالت اجرا بشود. واقعاً احساس می‌کنید تخصص ایشان را در تیم خودتان دارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر