موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود رایگان نرم افزار آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید

دانلود رایگان نرم افزار آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 12 آذر 1400 ساعت 20:23

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

برنامه آموزش مکالمه انگلیسی (Casco) یکی از مجموعه برنامه های آموزش زبان انگلیسی Casco می باشد که در آن اختصاصا به موضوع مکالمه پرداخته شده است.

این برنامه با بهره گیری از هوش مصنوعی و استفاده از منابع آموزشی دانشگاه آکسفورد و همچنین با نظارت اساتید مجرب زبان انگلیسی تهیه شده و هدف از آن تقویت مهارت Speaking و مکالمه شما زبان آموزان گرامی می باشد.

چرا این برنامه می تواند تاثیر زیادی بر روی مهارت اسپیکینگ شما داشته باشد؟

معمولا یادگیری یک زبان جدید بر دو پایه استوار است: درون ریزی اطلاعات و برون ریزی آن! با تقویت مهارت های Writing, Reading, Listening می توانید درون ریزی اطلاعات را انجام دهید. تقریبا این کار ساده ایی است، شما (حتی به تنهایی) می توانید بیشتر بخوانید، بیشتر گوش دهید و بیشتر بنویسید. و این تمام کاری است که می بایست انجام دهید تا دانسته های خود را بیشتر نمایید. شما حتی ممکن است لغت های زیادی در حافظه خود داشته باشید و یا حتی بتوانید جملات درست و زیبایی را نیز بنویسید اما!

اما زمانیکه می خواهید دانسته های خود را برون ریزی و یا حتی نظر خود را در خصوص مسائل بیان نمایید، متوجه خواهید شد که نمی توانید به درستی صحبت کنید! شاید با خود فکر کنید پس نتیجه ی مطالعه ی آن همه مقاله، کتاب و یا نوشتن ها کجاست؟! چرا نمی توانم صحبت کنم؟

حقیقت این است که برای تقویت مهارت Speaking نمی توان مانند سایر مهارت ها آن را به تنهایی انجام داد. برخی از متخصصان زبان بر این باورند که برای تقویت این مهارت می بایست همواره با شخص یا اشخاص انگلیسی زبان گفتگو نمایید، که این برای بسیاری از زبان آموزان امکان پذیر نیست.

ما با تولید و ارائه این برنامه سعی نمودیم تا این مشکل را برطرف نماییم. بنابراین با این برنامه شما همواره شخصی انگلیسی زبان را در کنار خود دارید تا بتوانید با آن گفتگو نموده و به تقویت مهارت Speaking خود بپردازید.

نحوه کارکرد برنامه به این صورت است که شما باید در یک مکالمه به جای یکی از اشخاص، با شخص یا اشخاص دیگر در آن مکالمه، گفتگو نمایید. برنامه از شما می خواهد جمله یا عبارت داده شده را تلفظ نمایید. سپس بررسی می کند که آیا تلفظ شما به درستی صورت گرفته است یا خیر.

در انتهای مکالمه می توانید گفتگوی خود را با شخص مقابل بشنوید و یا حتی قادر خواهید بود تا گفتگوی اصلی آن مکالمه را نیز گوش دهید.

همچنین در پایان هر درس، نکات یا عبارات مهم آن درس برای شما نمایش داده می شود تا بتوانید بیش از پیش به تقویت مهارت های خود بپردازید.

امیدواریم این برنامه نیز مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

دیدگاه های خود را در خصوص برنامه از طریق بخش نظرات کافه بازار به اطلاع ما برسانید. ما به نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما اهمیت ویژه می دهیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر