موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

کلاس زبان محمودرضا رضایی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 17:07

کلاس های گروهی آموزش مکالمه زبان انگلیسی 

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

کپسول فشرده مکالمه انگلیسی

آموزش مکالمه فقط در ۸ ماه

 همراه فیلم و آهنگ

 مدرس: استاد رضایی

هر ترم ۱۷ جلسه

شهریه هر ترم: ۴۰۰ هزار تومان

 محل تشکیل کلاس ها: خیابان شریعتی، پایینتر از میدان قدس

از پایه تا پیشرفته

 ظرفیت محدود

لطفا برای تعیین سطح و ثبت نامکلاس های حضوری با شماره ۲۲۷۱۸۹۰۰ تماس حاصل نمایید.

Top-Notch-TV-2-Video-Course-9780132058629.jpg

در کلاس های گروهی مکالمه زبان انگلیسی بدون کتاب، سیستم آموزشی به صورت دیداری و شنیداری کار می شود. با فیلم های آموزشی مرتبط و مکالمات کاربردی سطح بندی شده بر روی مهارت شنیداری زبان آموز کار شده و با تمرکز بر روی مهارت مکالمه، زبان آموزان ضمن تکرار جملات و اصطلاحات کاربردی، به مکالمه بین فردی و گروهی تشویق می شوند تا در محیطی شاد و صمیمی بتوانند مهارت های شنیداری و گفتاری خود را تقویت کنند و به راحتی و با اعتماد به نفس مکالمه کنند.

همچنین تمرینات زبان آموزان به صورت صوتی می باشد و در مابین جلسات زبان آموزان تمرینات صوتی را گوش داده و تمرینات را به صورت صوتی انجام داده، ضبط کرده و به استاد تحویل می دهند.

در این روش که برای اولین بار در ایران به این شیوه توسط استاد رضایی برگزار می شود تمرکز اصلی بر روی مهارتهای لیسنینگ و اسپیکینگ می باشد و افزایش مهارت مکالمه شاخص اصلی پیشرفت حاصل از حضور در جلسات می باشد.

سوابق تدریس استاد:

مدرس ممتاز مرکز زبان سازمان مدیریت صنعتی در سال91

مدیر گروه آموزشی آریو تاک (ARIO TALK)

مدرس آموزشگاه های ایران استرالیا ، ایران مهر ، بیان سلیس ، آوید ، وزیر و سازمان مدیریت صنعتی

و مدرس شرکت های پاناسونیک ، رایتل ، گروه آریا ، صنایع الکترونیک زعیم ، داده پردازی پارس ، ایمن سازه فدک ، مرکز تحقیقات چشم بیمارستان لبافی نژاد، تجهیزات پزشکی پیشرفته ، شرکت نفتی IPS ، بیمه ملت (مدیران)، بانک پاسارگاد (مدیران) و دفتر همکاری های فناوری ریاست جمهوری

مدارک:

کارشناس مهندسی مکانیک

کارشناس ارشد مهندسی صنایع ( مدیریت سیستم ها و بهره وری )

دارای مدارک IELTS , GRE , MCHE و مدرک تدریس زبان انگلیسی TTC از سازمان بین المللیINTERNATIONAL HOUSE WORLD انگلستان و سازمان مدیریت صنعتی و مدرک دانش زبان انگلیسی TKT از دانشگاه کمبریج انگلستان

عزیزانی که علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند و تمایل به بهره گیری از روشهای تدریس خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی زبان انگلیسی با متد مهندس رضایی را دارند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کلاس ها با شماره  09122349685 تماس حاصل نمایید.

صفحه فیسبوکhttps://www.facebook.com/english4iranians

صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/mrrezayi

کانال تلگرام: www.telegram.me/mrrezayiclass

برچسب‌ها:

مکالمه

,

کلاس زبان

,

انگلیسی

,

فیلم

,

آموزش زبان در مورد کپسول آنلاین انگلیسی:

با توجه به درخواست های بسیار زیاد عزیزانی که خارج از کشور و یا شهرستانهای دیگر ساکن هستند و همچنین عزیزانی که به علت مشغله کاری و ترافیک و بعد مسافت قادر به حضور در کلاس ها نیستند، تصمیم گرفتم که دوره های آنلاین رو برای شما عزیزان راه اندازی کنم.

مساله ای که برای کلاس های آنلاین در ایران هست سرعت کم اینترنت و قطع و وصل شدن ها در ارتباط تصویری هستش.مساله دیگه هم این که ممکنه در ساعات خاصی زبان آموزان دسترسی به اینترنت نداشته باشند و نتونن در کلاسها شرکت کنن.نکته دیگه هم این که در کلاس های آنلاین گروهی فرصت صحبت کردن به زبان آموزان خیلی کم می شه داده بشه.

اما راه حل چیه؟راه چاره ای که من به فکرم رسید و چندین ماهه که دارم روش فکر می کنم ترکیبی از دوره آفلاین و آنلاین هستش.به این شکل که هر روز دروس مربوط به آن روز به صورت فایل صوتی و ویدئویی برای زبان آموزان در یک کانال مجزا ارسال خواهد شد.زبان آموزان پس از شنیدن و دیدن چند باره دروس در زمانهایی از روز که براشون مقدوره و، تکرار کردن جملات در ساعات مختلف روز، تمرینات خودشون رو هر روز به صورت صوتی برای مدرس ارسال می کنن.تمرینات هم پس از چک شدن برای زبان آموزان ارسال خواهد شد تا بتونن به مرور زمان اشکالات خودشون رو برطرف کنن.هر هفته هم یک جلسه برای مرور و رفع اشکال تعیین خواهد شد تا از طریق نرم افزار اسکایپ و یا نرم افزارهای مشابه به صورت آنلاین ارتباط تصویری برقرار شود.

مزایای دوره کپسول آنلاین انگلیسی:


1- در دوره کپسول آنلاین زبان آموز در هر ساعتی از روز که زمان آزاد داشته باشه می تونه به یادگیری زبان انگلیسی مشغول بشه و از زمان های تلف شده اش در ماشین و تاکسی و مترو و مسیر رفت و آمد و حتی در باشگاه و هر جایی به نحو احسن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنه.


2- چون فایل ها برای زبان آموزان ارسال می شه زبان آموز می تونه بارها و بارها فایل ها رو ببینه و گوش کنه تا ملکه ذهنش بشه و حتی هر از گاهی به عقب برگرده و روزهای قبلی رو مرور کنه.


3- چون تمرینات زبان آموزان به صورت صوتی هستش زبان آموز رو وادار می کنه تا هر روز به انگلیسی فکر کنه و صحبت کنه و صداش رو ضبط کنه.


4- از دیگر مزایای این دوره آنلاین این است که هر روز دروس جدید ارسال می شه و زبان آموز به طور مستمر و روزانه با زبان انگلیسی در ارتباط خواهد بود.

شرایط دوره:

این دوره شامل ۴ ترم می باشد که طول هر ترم دو ماه  و نیم است.

در طول دوره سطح پایه، مقدماتی، پیش متوسطه و متوسطه تدریس می شود و در صورتی که زبان آموزان به خوبی و با جدیت فعالیت کنند می توانند برای دوره های پیشرفته و یا آیلتس یا تافل نیز اقدام کنند.شهریه هر ترم ۳۰۰ هزار تومان می باشد.شروع دوره: ابتدای هر فصلظرفیت محدود است.

زبان آموزان برای استفاده از تخفیف های ویژه لطفا در تلگرام پیام دهند:

۰۹۳۹۹۹۸۷۶۹۹

.

همچنین پیج اینستا را برای کسب اطلاعات دنبال فرمایید:

Instagram: mrrezayi

Telegram: mrrezayiclass

برای ثبت نام لطفا با شماره زیر تماس حاصل نمایید:
تماس: 22718900

00d3_idiom_elephant.jpg

اصطلاح فانتزی امروز:

Elephant in the room

کاربرد اصطلاح فانتزی بالا همراه ترجمه و توضیح اصطلاح:

A: I’m sure everyone is thinking about the divorce, but no one ever mentions it.من مطمئنم همه در مورد طلاق دارن فکر می کنن اما کسی بهش اشاره ای نمی کنه.

B: That;s right. It’s certainly the elephant in the room.
درسته. این قطعا مشکل بزرگیه که همه می دونن اما کسی در موردش حرفی نمی زنه.

توضیح اصطلاح:این اصطلاح به این حقیقت بر می گرده که وجود یک فیل در اتاق واقعا معضل بزرگی هست که نمیشه نادیده گرفتش. اما خوب در موردش صحبتی هم نمیشه.

برچسب‌ها:

آموزش اصطلاح

,

آموزش مکالمه

,

کلاس مکالمه

,

کلاس گروهی زبان

,

شمال تهران3vau_my_method.jpg

برای پیوستن به کانال تلگرام لطفا برای دوست خود @mrrezayiclass را ارسال نمایید و سپس بر روی آن کلیک نمایید.

برای پیوستن به پیج اینستاگرام لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/mrrezayi

برچسب‌ها:

تلگرام

,

اینستاگرام

,

آموزش زبان

,

کانال زبان

,

پیج زبان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر