موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

معرفی پیج اینستاگرام به گوگل

معرفی پیج اینستاگرام به گوگل

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 اردیبهشت 1398 ساعت 22:21

%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84.png

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

معرفی پیج اینستاگرام , انواع شیوه های معرفی پیج اینستاگرام

معرفی پیج اینستاگرام به گوگل و سایر جستجوگرها تاثیر بسزایی روی شهرت صفحات اینستاگرام با محتوای جذاب و خاص دارد . برخی از این روشهای مثل ساخت سایت برای صفحه اینستاگرام مشمول هزینه میشود و برخی نیز میتواند بصورت رایگان انجام شود .

یکی از روشهای برندسازی و بازاریابی محتوا معرفی لینک پیج اینستاگرام با روشهای مختلف در وب سایت های گوناگون است . در این مقاله بهترین روش های معرفی پیج اینستاگرام به گوگل را به شما معرفی میکنیم .

روش معرفی رایگان پیج اینستاگرام

بطور معمول سرویس های رایگان اررش زیادی برای معرفی صفحه اینستاگرام و افزایش فالوور یا حتی برندسازی صفحات اینستاگرام ندارند ولی با این حال به اصرار برخی از مدیران صفحات اینستاگرامی چندین روش رایگان برای معرفی صفحات اینستاگرام ایرانی را معرفی میکنیم .

  1. معرفی پیج اینستاگرام بصورت لینک در سایت های معرفی صفحات اینستاگرام بطور معمول رایگان است .

  2. معرفی پیج اینستاگرام در بخش نظرات مطالب برخی از سایت های میتواند بصورت رایگان انجام شود.

  3. ارتباط با مدیران صفحات اینستاگرام با موضوعات مشابه برای تبادل تبلیغ در اینستاگرام

  4. ثبت لینک پیج اینستاگرام در سایت های معرفی لینک رایگان

  5. راه اندازی وبلاگ های رایگان برای معرفی پیج اینستاگرام و انتشار پست های اینستاگرام در وبلاگ

روش های معرفی پیج اینستاگرام ( موثر روی بهبود رتبه گوگل )

  1. معرفی پیج اینستاگرام در سایت های معرفی برترین پیج های اینستاگرام با بازدید و رنک بالا

  2. معرفی پیج اینستاگرام به شکل رپورتاژآگهی در سایت های خبری یا آموزشی ( موثر روی بهبود رتبه گوگل )

  3. طراحی سایت برای پیج اینستاگرام ( ویژه صفحات تجاری اینستاگرام و فروشگاه های اینستاگرامی )

  4. ثبت آگهی برای پیج اینستاگرام در سایت های آگهی نامه ( آگهی های لینکدار برای فروش کالا یا خدماتی خاص که کاربران را به لینک پیج اینستاگرام دعوت میکند)

s2sled.pngساخت سایت برای پیج اینستاگرام یک شیوه موثر برای برندسازی صفحه اینستاگرام شما میباشد

طراحی سایت برای اینستاگرام

حرفه ای ترین راه برای اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان ساخت سایت برای پیج اینستاگرام شماست . اگر پیج اینستاگرام فروشگاهی یا پیج اینستاگرام تجاری دارید بهتر است با طراحی سایت برای صفحه اینستاگرام خود به آن رسمیت ببخشید و سعی کنید با افزایش دانش فنی خود همزمان محتوای صفحه اینستاگرام تان را با محتوای بهینه شده در وب سایت تان انتشار دهید . البته روش هایی برای انتشار خودکار پست اینستاگرام در وب سایت یا انتشار خودکار محتوای سایت در پیج اینستاگرام وجود دارد ولی بهتر است برای بهبود رتبه سایت تان در جستجوگرهایی مثل گوگل و حداکثر استفاده از پتانسیلی که یک وب سایت میتواند در بازاریابی اینترنتی داشته باشد پست هایتان را بصورت دستی و با رعایت اصول سئو انتشار دهید .

راه اندازی سایت برای پیج اینستاگرام میتوانید از طریق لینک سفارش سایت برای پیج اینستاگرامانجام دهید .

معرفی پیج اینستاگرام به گوگل

اگر بخواهید صفحه اینستاگرام شما بدرستی توسط تمام جستجوکنندگان گوگل دیده شود میتوانید پس از طراحی سایت برای پیج اینستاگرام کافیست اقدام به ثبت سایت در جستجوگرها نمایید . برای ثبت سایت اینستاگرام خود کافیست روی ثبت سایت پیج اینستاگرام در گوگل کلیک کنید.

ثبت پیج اینستاگرام در گوگل بطور مستقیم هیچ تاثیر تبلیغاتی ندارد

ثبت لینک پیج اینستاگرام بطور مستقیم در گوگل تاثیر تبلیغاتی زیادی ندارد و دلیل آن هم روشن است . اینستاگرام یک شبکه اجتماعی موبایلی است که در آن متن دارای لینک خارجی نیست و محدودیت دارد یا امکان تعریف کلمات کلیدی در پست های اینستاگرام برای انجام سئو وجود ندارد از اینرو برای معرفی خدمات پیج اینستاگرام خود به بازدیدکنندگان بهتر است لینک صفحه اختصاصی اینستاگرام مربوط به یک سایت را به گوگل معرفی کنید و بهبود رتبه صفحه در گوگل تلاش کنید.

آنچه مسلم است کاربران بعد از جستجوی واژه های کلیدی وقتی به لینک مستقیم پیج اینستاگرام شما مواجه شوند احتمال اینکه فالوور شما بشوند یا به بخش های مختلف پیج شما سر بزنند بسیار پایین است و برای همین هم بهتر است برای هر محیطی در همان محیط تبلیغ کنید یعنی اگر در تلگرام فعالیت میکنید بهتر است لینک کانال تلگرام خود را تبلیغ کنید و اگر قصدتان جذب جستجوکنندگان گوگل است بهتر است یک سایت اختصاصی یا حداقل یک صفحه اختصاصی روی وب سایت هاییکه صفحه اختصاصی ارائه میدهند را در اختیار داشته باشید .

instagram.png معرفی بهترین پیج های اینستاگرام  |  معرفی پیج های مفید اینستاگرام

معرفی پیج اینستاگرام از طریق سایت های معرفی اینستاگرام

روش ارزان برای معرفی پیج اینستاگرام و قرارگرفتن پیج اینستاگرام در فهرست بهترین صفحات اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم . در این شیوه کافیست ابتدا یک صفحه معرفی صفحه اینستاگرام را در یک سایت تخصصی ( ترجیحا در لینکدونی و لینکستان نباشد ) اقدام به معرفی صفحه اینستاگرام خود کنید. اینکار میتواند با معرفی خدمات صفحه اینستاگرام , ثبت لینک های دلخواه روی کلمات کلیدی , برچسب های دلخواه و انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای گوگل اتفاق بی افتد. بهترین حالت ساخت صفحه برای معرفی پیج اینستاگراماستفاده از خدمات رپورتاژآگهی است . سفارش رپورتاژ آگهی بسیار ساده است . سرویس را برای یکبار و با مبلغی اندک خریداری میکنید و اطلاعات صفحه اینستاگرام خود را ارسال میکنید و تمام .

پس از مدت کوتاهی یک صفحه اختصاصی برای معرفی صفحه اینستاگرام شما در سایت مورد نظر برایتان ساخته میشود و به مرور زمان همین صفحه در فهرست رتبه بندی گوگل به نمایش در میاید. چنانچه اصول بهینه سازی سایت , سئو و افزایش بازدید صفحه را رعایت کنید همین صفحه رتبه یک گوگل را به دست خواهد آورد که به جز تبلیغات اینترنتی حرفه ای و افزایش مشتری شاهد افزایش فالوور های هدفمند پیج اینستاگرام خود نیز خواهید بود.

نتیجه گیری , آنچه موجب موفقیت یک پیج اینستاگرام میشود

سه عامل مهم در موفقیت پیج اینستاگرام را میتوان ” آگاهی و شناخت تمام ابزار اینستاگرام ” , ” تولید محتوای حرفه ای برای اینستاگرام ” و ” یک مشاوره تمام وقت برای ارائه راه کارهای لحظه ای برای مدیریت بهتر پیج اینستاگرام ” نامید. در واقع اگر یک پیج فروشگاهی اینستا یا یک پیج تجاری اینستاگرامی دارید با رعایت این سه عامل شک نداشته باشید در اینستاگرام موفق خواهید بود.

نگاهتان به پیج اینستاگرام همانند یک فروشگاه لباس باشد. برای موفقیت یک فروشگاه لباس ویترین زیبا و بروز , محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب و در نهایت یک فروشنده خوش برخورد و با تجربه مورد نیاز است و در مرحله دوم مهم است فروشگاه شما محل عبور و مرور افرادی باشد که هر کدام احتمال تبدیل شدن به مشتری فروشگاه شما را داشته باشند. در بخش اول که مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام است میتوانید از سازین کمک بگیرید. سازین برای شما هر روز پست حرفه ای منتشر میکند. ربات اینستاگرام شما را مطابق استاندارد روز و برای جذب هدفمند فالوور ها تنظیم میکند و در نهایت افزایش فالوور واقعی پیج اینستاگرام شما را انجام خواهد داد.

socialmarketing.gifفعالسازی دفترکار مجازی در پورتال سازین

خلاصه آنکه اگر صاحب یک پیج اینستاگرام تجاری هستید میتوانید بودجه ماهانه تعیین کنید و بطور کامل صفحه اینستاگرام خود را برای مدیریت و بروزرسانی با تعداد مشخص پست ها به سازین بسپارید و از انواع تبلیغات اینترنتی و تبلیغات موبایلی متناسب با بودجه تعیین شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. با این استراتژی فقط کافیست شما بفکر فروش و ارتقا فضای کسب و کار یا مدیریت وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود باشید و هر ماه فقط یکبار برای تمدید بوجه و مشاهده گزارشات از بازده تبلیغات به دفترکار مجازی خود در پورتال کاربران سازین مراجعه خواهید کرد.

برای شروع کافیه در پورتال سازین ثبت نام و بعد از ثبت نام اقدام بودجه کمپین مدیریت پیج اینستاگرام و تبلیغات پیج اینستاگرام را به دلخواه افزایش دهید. در پایان از طریق آیکون گفتگوی آنلاین پایین سایت اطلاع دهید تا کمپین شما را برای موفقیت پیج اینستاگرام تان مطابق بودجه شما تنظیم نماید.
اگر نظری درباره این مقاله دارید آنرا برایمان از طریق فرم زیر ارسال کنید و اگر نیاز به مشاوره درباره طراحی وب سایت برای صفحات اینستاگرام یا کانال تلگرام دارید میتوانید از طریق آیکون چت آنلاین سایت سازین بپرسید و یا از طریق شماره ۰۹۳۵۵۳۲۵۰۴۰ از طریق پیامرسان تلگرام طی ۲۴ساعت شبانه روز سوالات خود را با کارشناسان بازاریابی اینترنتی سازین مطرح کنید یا به بخش تماس با ما سر بزنید.

منبع : دپارتمان تبلیغات شبکه اجتماعی سازین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر