موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

تخفیف بیمه بدنه ایران

تخفیف بیمه بدنه ایران

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 03 تیر 1398 ساعت 11:51

imageedit_6_4956624802.jpg خرید بیمه بدنه ایران

همانطور که می‌دانید بیمه اتومبیل به دو دسته کلی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه تقسیم می‌شود. شرکت بیمه ایران نیز این دو پوشش بیمه را برای وسایل نقلیه ارائه می‌دهد (برای مشاهده بیمه شخص ثالث ایران اینجا کلیک کنید) که هزینه این دو بیمه را به راحتی می‌توانید در سایت بیمه‌بازار برای هر خودروی دلخواهی محاسبه کنید. 

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

در بیمه‌نامه بدنه،‌ بیمه‌‌گزار با پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه، خودرو خود را در برابر خطراتی همچون آتش سوزی، سرقت کلی، صاعقه، حادثه و . . . تحت پوشش قرار می‌دهد و در صورت آسیب دیدن اتومبیل مبلغی را به عنوان خسارت از شرکت بیمه ایران دریافت خواهد کرد.

imageedit_3_9692890796-min-1.jpg

تعهدات بیمه بدنه ایران

پوشش‌های بيمه بدنه ایران به دو دسته پوشش‌های اصلی و فرعی تقسیم می‌شود، که در زیر به آن اشاره خواهد شد:

پوشش‌های اصلی

خسارتی که بر اثر حادثه به خودرو وارد شود: بیمه بدنه اتومبیل ایران خسارت وارد شده به خودرو را در اثر برخورد با یک جسم، چه ثابت و چه متحرک یا همراه با واژگونی و سقوط را پرداخت خواهد کرد.

خسارتی که در اثر آتش سوزی، صاعقه و یا انفجار به خودرو وارد شود: بیمه بدنه خودرو ایران خسارات وارد شده به خودرو و یا قطعات یدکی آن در اثر آتش‌سوزی، انفجار یا صاعقه را پرداخت خواهد کرد.

خسارتی که در اثر سرقت کلی خودرو وارد شود: در صورتی که خودرو دزدیده شود یا بخشی از آن به سرقت برود یا در حین سرقت به خودرو و قطعات آن خسارتی وارد شود؛ بيمه بدنه ایران خسارت‌های ایجاد شده را تحت پوشش قرار خواهد داد.

پوشش‌های اضافی

علاوه بر پوشش‌های اصلی بیمه بدنه ایران، پوشش‌های اضافه‌ای مانند: حوادث طبیعی، شکسته شدن، هزینه ایاب و ذهاب، پاشیدن مواد شیمیایی و اسیدی، نوسانات قیمت، کشیدن میخ و یا خط و خش و ... هم وجود دارند که در صورت تمایل می‌توانید آن را به بیمه‌نامه بدنه خود اضافه کنید. بیشتر بخوانید

در حال حاضر شرکت بیمه ایران تنها بیمه‌ای است که پوشش کشیدن میخ و خط و خش را ارائه می‌دهد.

قیمت بیمه بدنه ایران

عوامل گوناگونی بر هزینه بیمه بدنه تاثیرگزار است. نرخ دهی بیمه بدنه ایران نیز از این عوامل تاثیرپذیر بوده و متناسب با نوع و مدل وسیله نقلیه، سال ساخت، ارزش خودرو، تخفیف‌ها و پوشش‌های انتخابی متفاوت خواهد بود.

نوع و مدل وسیله نقلیه

وسایل نقلیه انواع گوناگونی دارند که قیمت بیمه بدنه متناسب با نوع، مدل و سال ساخت آن متفاوت خواهد بود.

ارزش خودرو

هنگام خرید این بیمه‌نامه، بیمه‌گزار بایستی ارزش خودرو را مشخص نماید. توجه داشته باشید در صورت تعیین ارزش خودرو به مبلغی کمتر از ارزش واقعی آن در صورت بروز حادثه، شرکت بیمه نیز مبلغی کمتر از خسارت واقعی را پرداخت می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود خودروی خود را با ارزش واقعی آن بیمه کنید.


محاسبه و مقايسه قيمت بيمه ثالث و بدنه خودرو در تمامی شرکت‌های بيمه، فقط با چند کليک

thirdparty-min.jpgArtboard-29.jpg


تخفیف بیمه بدنه ایران

بيمه ایران از جمله شرکت‌های بیمه‌ای است که تخفیف‌های گوناگونی را به خریداران این بیمه ارائه می‌دهد، همه افراد می‌توانند در صورت داشتن شرایط زیر، از تخفیف‌های این بیمه استفاده نمایند.

تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر ایران

بیمه ایران برای خودروهای صفر کیلومتر که با ارایه مستندات مربوطه حداکثر بیش از یکماه از تاریخ ترخیص آنها از کارخانه یا خروج آنها از مبادی ورودی کشور نگذشته باشد تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر ارائه می‌دهد.

این شرکت علاوه بر تخفیف خودرو صفر کیلومتر تخفیف‌های دیگری در اختیار خریداران این نوع از بیمه قرار می‌دهد که برخی از این تخفیف‌ها عبارتند از: تخفیف بیمه عمر، تخفیف ایثارگران، تخفیف منطقه آزاد، تخفیف هیئت علمی، تخفیف گذر موقت، تخفیف‌های مناسبتی و ...

تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ایران

هرگاه اتومبیل بیمه‌شده در مدت زمان قرارداد بیمه هیچ گونه اعلام خسارتی از محل بیمه‌نامه بدنه نکند هنگام تمدید بیمه، تخفیفی تحت عنوان تخفیف عدم خسارت بر میزان حق بیمه اعمال خواهد شد. درصد این تخفیف بر اساس سال‌های عدم خسارت به صورت زیر است:

%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B9%D8%AF%D9%85-%D8%AE%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87.jpg

برای محاسبه نرخ بیمه بدنه ایران همین حالا بر روی خرید بیمه بدنه ایران کلیک کنید و قیمت بیمه بدنه پراید، پژو و سایر خودروها را محاسبه کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید قیمت و شرایط بیمه بدنه ایران را با دیگر شرکت‌های بیمه مقایسه کرده و بهترین بیمه بدنه خودرو را خریداری نمایید.

با خرید بیمه از بیمه بازار کارشناس بیمه در زمان و مکان دلخواه شما و بدون هیچ هزینه‌ای برای بازدید خودرو مراجعه خواهند کرد.

استعلام بیمه بدنه ایران

برای استعلام بیمه بدنه راه های گوناگونی وجود دارد. شما می‌توانید صحت صدور بیمه بدنه بیمه ایران خود را از طریق وبسایت رسمی بیمه ایران یا سامانه استعلام بیمه بدنه ایران استعلام بگیرید.

دریافت خسارت بیمه بدنه ایران

در صورت وقوع حادثه، بیمه‌گزار موظف است در کوتاه‌ترین زمان ممکن به واحد خسارت بیمه بدنه این شرکت، اعلام خسارت نماید. چنانچه بیمه‌گزار مقصر باشد، ابتدا می‌بایست خسارت وارد شده به وسیله یا شخص ثالث آسیب دیده را تسویه حساب کرده و به این اداره اطلاع دهد؛ سپس به خسارت وارد شده به خودروی وی رسیدگی می‌شود.

در صورتی که بیمه‌گزار زیان دیده باشد ابتدا بایستی خسارت برآورد شده را از بیمه شخص ثالث مقصر حادثه دریافت کند سپس برای دریافت خسارت از بیمه بدنه مراحل زیر را انجام دهد.

✔ تکمیل "فرم اعلام خسارت بدنه اتومبیل" با مراجعه به مراکز پرداخت خسارت بیمه‌نامه های بدنه ایران

✔ ارائه مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده به اداره مربوطه (درصورتی‌که خودرو نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، برای قطعات موردنیاز "فاکتور" تهیه می‌شود و بیمه‌گزار موظف است قطعات آسیب دیده (داغی) را به بیمه تحویل دهد).

✔ دریافت "حواله پرداخت خسارت" و "فرم مفاصاحساب" از اداره مربوطه

✔ ارائه "حواله پرداخت خسارت" و "فرم مفاصاحساب" به اداره کل حسابداری و آمار بیمه ایران

✔ دریافت چک از اداره کل حسابداری و آمار بیمه ایران

تمدید بیمه بدنه ایران

هنگام تمدید بیمه بدنه ایران در صورتی که قصد تغییر شرکت بیمه را ندارید و تاریخ انقضا بیمه‌نامه به اتمام نرسیده است،‌ همچنین در بیمه‌نامه جدید ارزش خودرو از ۵۰ درصد بیمه‌نامه قبلی بیشتر نباشد بدون بازدیدخودرو می‌توانید نسبت به تمدید بیمه ‌نامه اقدام کنید.

بیمه بازار این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به آسانی و تنها با ثبت اطلاعات خودرو نسبت به تمدید بیمه بدنه ایران اقدام کنید.

همچنین در صورت تمایل به تغییر بیمه‌نامه،‌ در این سامانه می‌توانید قیمت و شرایط این بیمه را در سایر شرکت‌های بیمه مشاهده و بررسی نمایید.

خرید اینترنتی بیمه بدنه ایران

خرید حضوری بیمه بدنه بسیار زمانبر است ضمن اینکه در این روش نمی‌توان قیمت و شرایط بیمه بدنه را در شرکت‌های دیگر مقایسه کرد و بهترین بیمه بدنه را انتخاب نمود. بنابراین می‌توان گفت بهترین روش برای خرید این نوع از بیمه، خرید آنلاین آن است.

برای خرید اینترنتی بیمه بدنه ایران می‌توان از سامانه‌های آنلاین ارائه دهنده خدمات بیمه استفاده کرد. بیمه بازار به عنوان نخستین وب سایت خرید آنلاین بیمه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با چند کلیک و به آسانی این بیمه را خریداری کنید.

Artboard-28.jpg

سفارش در بیمه بازار به آسانی صورت می‌گیرد. تنها کافیست اطلاعات خودرو را وارد کنید، استعلام قیمت گرفته و به آسانی بیمه بدنه ایران را خریداری کنید و به صورت رایگان در زمان و مکان دلخواه تحویل بگیرید.

در این سامانه شما می‌توانید قیمت و شرایط دیگر شرکت‌های ارائه دهنده بیمه را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزان ترین بیمه بدنه را خریداری نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر