موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود تلگرام ایکس برای ایفون بدون نیاز به اپ استور

دانلود تلگرام ایکس برای ایفون بدون نیاز به اپ استور

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 04 بهمن 1400 ساعت 15:51

1517678051_telegram-x.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

تلگرام به تازگی از اپلیکیشن Telegram X برای پلتفرم موبایل رونمایی کرد، این نسخه به صورت مجزا و بر پایه TDLib طراحی شده که ظاهری جذاب‌تر و سرعت بهتری نسبت به تلگرام اصلی دارد.

گفته می‌شود این تلگرام در مصرف باتری نیز بهینه شده و امکانات بیشتری را مهیا می‌سازد، محیطی سریع‌تر با انیمیشن‌های جذاب‌تر، بزرگ شدن تصاویر و نوشته‌ها برای خوانایی بهتر، حذف نوار Mute/UnMute در کانال، با سوایپ به سمت راست از صفحه اصلی برنامه هم به تماس ها دسترسی خواهید داشت.

حذف کادر پیام‌ها که Bubble نامیده می‌شود در تلگرام اکس باعث زیبایی چشمگیری شده و همچنین نمایش تمام صفحه‌ی تصاویر نیز موضوعی‌ست که کاربران بسیاری را هیجان زده می‌کند/

پیش نمایش چت‌ها، باز طراحی موزیک پلیر و منوی ارسال فایل و بسیاری دیگر با  Telegram X میسر می‌شود، تلگرامی که احتمالا در آینده جایگزین تلگرام اصلی خواهد بود.

به روز رسانی: نسخه جدید تلگرام X که پیش از این اپل آن را از اپ استور حذف کرده بود بار دیگر به اپ استور بازگشته است.

1517678006_telegram-x-1.jpg

تبلیغات

برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر