موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

محل ذخیره عکس های اینستاگرام در گوشی

محل ذخیره عکس های اینستاگرام در گوشی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 10:10

radocentrixwatch700main1133.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

قیمت : 49000 تومان

buy2.gif

اینستاگرام به صورت پیش‌فرض در عین جذابیت،‌ امکانات ساده و پیش‌پا افتاده‌ای ارائه می‌کند و خبری از امکاناتی مثل قابلیت ذخیره کردن عکس(Save کردن) نیست. ولی خوشبختانه برای حل این مشکل چندین روش از جمله استفاده از وب‌سایت‌های خاص، استفاده از خودِ وب‌سایتِ اینستاگرام و انجام ترفند‌هایی و یا استفاده از اپلیکیشن‌هایی که به این منظور طراحی شده‌اند و برای کاربران ارائه شده‌اند وجود دارد.

instagram-rainbow-background.jpg

در ادامه قصد داریم روش سیو کردن عکس‌های اینستاگرام در گوشی با استفاده از اپلیکیشنِ رایگانی که به همین منظور طراحی شده را شرح دهیم.

آموزش ذخیره کردن (Save کردن) عکس‌های اینستاگرام

ابتدا باید اپلیکیشن InstaSave را برای گوشی خود دانلود کنید و روی آن نصب کنید. برای این کار عبارت InstaSave را در گوگل جستجو کنید، مشاهده می‌کنید که وب‌سایت‌های فارسی‌زبان هم در بینِ نتایج جستجو ظاهر می‌شوند. می‌توانید وارد کی از همین وب‌سایت‌های فارسی شوید و این اپلیکیشن را به راحتی دانلود کنید و سپس روی گوشی نصب کنید.

حالا وارد این اپلیکیشن شوید و با استفاده از نام‌کاربری و رمز‌عبورِ اکانتِ‌ اینستاگرامتان Sign in کنید(واردشوید.)

حالا عکسی که تمایل دارید آن را ذخیره کنید را پیدا کنید. توجه کنید که دقیقا مثل اپلیکیشن اینستاگرام، در این اپلیکیشن هم میتوانید با زدنِ علامتِ “ذره‌بین” به جستجو در اینستاگرام بپردازید و عکس مورد نظر خود را پیدا کنید.

وقتی عکس مورد نظر را پیدا کردید روی علامتِ “ذخیره‌کردن” در گوشه‌ی عکس (علامت شبیه به فلاپی دیسک) بزنید

how-to-download-instagram-photos.jpg

در این مرحله محل ذخیره کردن عکس برای شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید به راحتی آن را تغییر دهید و عکسِ مورد نظر را در هر پوشه(Folder) از گوشیِ خود که تمایل داشتید ذخیره کنید. سپس آن را تایید کنید.

توجه کنید که می‌توانید از این روش برای ذخیره کردن هر عکسی در اینستاگرام استفاده کنید. در صورتی که تمایل دارید فقط عکس‌هایی که خودتان در اکانتتان قرار داده‌اید را یکجا دانلود کنید، می‌توانید از این آموزش استفاده کنید.

چه جوری از عکس‌های اینستاگرام نسخه پشتیبان تهیه کنیم

radocentrixwatch700main1133.jpg

قیمت : 49000 تومان

buy2.gif

مطالبی که ممکن است خوشتان بیاید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر