موضوعات وبسایت : تبلیغات
سوالات ICDL
آموزش امنیت اینستاگرام

استند تسلیت لایه باز رایگان

استند تسلیت لایه باز رایگان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 29 اسفند 1400 ساعت 23:11

ZIP

آموزش امنیت اینستاگرام
سوالات ICDL

a-b-tasliyat-salmanzadeh.jpg&h=200&w=200&zc=1

zip

آذر ۲۳, ۱۳۹۶

35.4MB

سیستم رنگ:CMYK

فرمت فایل: TIFF

کیفیت: 60dpi

اندازه: 1*2 متر

کد طرح: 24763

5000 تومان

بنر استند لایه باز عرض تسلیت


a-b-tasliyat-salmanzadeh-205x300.jpg

1-300x68.png

این طرح لایه باز بنر استندعرض تسلیت، بنر استند تسلیت ، بنر تسلیت، تسلیت به بازماندگان ، عرض همدردی ، عرض تسلیت به خانواده معزا می باشد که بر اساس روانشناسی رنگ ها و همچنین تکنیک های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا طراحی شده است.

طرح لایه باز موجود در سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) ، به دلیل کاهش حجم با فرمت TIFF ( لایه باز) جایگزین فرمت PSD ( لایه باز ) رایج گردیده است. برای استفاده از این طرح لایه باز ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم افزار فتوشاپ باز نمایید

برای دانلود طرح لایه بازکافی است از اسلایدر کناری هر طرح فتوشاپ اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود طرح لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود رایگان این طرح لایه باز کافی است با خرید اشتراک از منوی بالای سایت ، این طرح و دیگر طرح های فتوشاپ ( لایه باز ) را رایگان دانلود کنید.

3-300x68.png

شما می توانید فونت های استفاده شده در این طرح لایه باز و دیگر طرح های موجود در سایت را به صورت کاملا رایگان در بخش منو ( متفرقه/ ابزار طراحی / فونت ) دانلود کنید.

بسیاری از متون نستعلیق و شکسته به کار رفته در طرح ، لایه باز نمی باشند که برای جایگزین کردن آن کافی است به صورت آنلاین از سایت خطاطی آنلاین استفاده کنید.

این طرح لایه باز توسط سایت طرح ۲۰ ، برای چاپ عریض آماده شده است .


طرح لایه باز ، فایل لایه باز، دانلود طرح لایه باز،فایل فتوشاپ،طرح فتوشاپ،لایه باز،طرح آماده، طرح بیست،طرح ۲۰ ، tarh20

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر